ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، چهار کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند.
هرچند آمریکایی‌ها در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صدرنشین شدند، اما این تیم ایران بود که بیشترین طلا را به دست آورد و در روز پایانی هم بیشترین فینالیست را دارد.
تیم آمریکا در رقابت‌های 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان سه فینالیست و دو کشتی‌گیر در رده‌بندی دارد، در حالی که روس‌ها فقط در یک وزن فینالیست دارند.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان با صعود 4 کشتی‌گیر ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم همراه بود.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که ایران یک فینالیست و دو شانس برنز دارد.
آسوشیتد پرس گزارش کرد که هزاران تفنگدار و ملوان آمریکا که خدمه دو کشتی تهاجمی آبی خاکی یو اس اس باتان و یو اس اس کارتر هال هستند، درحال حرکت به سمت خلیج فارس هستند و می‌توانند در هر مأموریت نگهبانی مسلحانه از کشتی ها در تنگه هرمز مورد استفاده قرار گیرند.
در حالی که سهم تیم قهرمان تنها یک طلا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان بود، روس‌ها که به‌عنوان تیم بی‌طرف در این رقابت‌ها شرکت داشتند، دو طلا و مجموعاً هشت مدال را از آن خود کردند.
در رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان دو کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی راه ‌پیدا کردند و سه نفر دیگر در صورت فینالیست شدن حریف‌شان به گروه شانس مجدد خواهند رفت.
نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان رقبای خود را شناختند.
اهواز - فرماندار ایذه گفت: کشتی گیران استخدام شده خوزستانی ثابت کنند با حمایت شدن، نتایج بهتری کسب می‌کنند.
تیم ایران با کسب سه مدال طلا و پنج مدال نقره به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در اردن دست یافت.
نمایندگان کشورمان در پایان روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا که در شهر امان اردن در حال برگزاری است به یک مدال طلا و 3 مدال نقره دست یافتند.
تصاویر کشتی دو کوآلا وسط یک خیابان توجه سایت موندو دپورتیوو را به خود جلب کرده است.
ابوالفضل چوبانی و فردین هدایتی به دیدار فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا راه پیدا کردند.
معاون کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشتی حامل بار صادراتی ایران پس از پهلوگیری، امروز بنادر شمال آفریقا را ترک کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۳۴۰ مزدور و نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شده و ۲۲ پهپاد تهاجمی کی‌یف هم منهدم شدند.
طرح‌های تهاجمی روسیه، نشان می‌دهد که ارتش انتظار داشت صد‌ها مایل در سراسر اوکراین ورود کرده و ظرف چند روز پیروز میدان جنگ شود. به افسران گفته شد که اونیفورم‌ها و مدال‌های خود را در انتظار رژه نظامی در کی‌یف، پایتخت اوکراین بسته‌بندی کنند. اما پوتین به‌جای آن پیروزی مهیب، با کشته شدن ده‌ها هزار نفر از نیروهایش و نابودی بخش‌هایی از ارتشش پس از نزدیک به ۱۰ ماه جنگ، با چیز دیگری مواجه است: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی و استراتژیک کشورش از زمان فروپاشی شوروی.
کشتی های تهاجمی و پر از فن و شهامت رحمان عمو زاد در رقابت های قهرمانی جهان او رامحبوب هواداران کرده است.
رحمان عموزاد با یک نمایش تهاجمی دومین طلای کاروان کشتی ابران را تصاحب کرد
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: نیروهای روسیه هنگام دفع تهاجم دشمن، واحدهای تیپ ۱۲۸ حمله کوهستانی نیروهای اوکراینی را که برای شرکت در عملیات از غرب اوکراین منتقل شده بودند، شکست دادند.
دریادار سیاری درباره جزئیات حوادث رخ داده در دریای سرخ توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در خصوص حضور و درگیری با تعداد زیادی از دزدان دریایی اقدامات زیادی انجام شده و موفق بودیم و به نظر ۲۵۰ یا ۲۶۰ کشتی که تا حالا مورد تهاجم قرار گرفته بود، توسط نیروی دریایی نجات یافته‌اند.
وزیر خارجه اوکراین در توئیتی نوشت: روز تسکین جهان به‌خصوص برای کشور‌های دوست در خاورمیانه، آفریقا و آسیا فرارسیده و اولین محموله غلات اوکراین از زمان شروع تهاجم نظامی روسیه بندر اودسا را ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ