ریکاردو ساپینتو برای دیدار برابر فولاد، چهار بازیکن تیمش را در اختیار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبی‌ها روز گذشته در ورزشگاهی به میدان رفتند که هیچگاه حضور هواداران تیم میهمان را به جز نبرد با هم‌استانی خود فولاد، تجربه نکرده است.
در فاصله کمتر از دو روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیش از نیمی از تیم های حاضر در رقابت ها از کیت فصل آینده رونمایی نکرده اند.
در شرایطی که اعضای تیم استقلال فردا برای دیدار با صنعت نفت راهی آبادان می شود که آبی ها هنوز بدون اسپانسر هستند.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
ترکیب استقلال برای دیدار حساس فینال جام حذفی اعلام شد که آبی ها بدون سورپرایز خاصی به مصاف پرسپولیس می روند.
گلزن آبی‌ها در دیدار رفت، استقلال را در بازی برابر طلایی‌پوشان آبادان همراهی نخواهد کرد.
عکس تیمی استقلال در بازی دوستانه امروز بار دیگر پرستاره بودن آبی ها را نمایش داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ترکیب این تیم برای برگزاری دیدار هفته بیست و دوم برابر گل گهر را اعلام کرد. در ترکیب آبی‌پوشان تغییری نسبت به دیدارهای گذشته دیده نمی‌شود.
استقلال برای رسیدن به پرسپولیس و نساجی جهت کسب رتبه تک رقمی، امروز به دنبال پیروزی در تقابل با همدیگر هستند.
پس از یک ماه، استقلال و ملوان حالا یک بار دیگر و این بار در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی به مصاف هم می روند.
استقلال می تواند دقایقی پیش از بازی سپاهان و یک روز قبل از دیدار پرسپولیس، با دو تیم صدرنشین لیگ هم امتیاز شود.
استقلال و تراکتور مهم‌ترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را در حالی برگزار خواهند کرد که آبی‌ها ستاره خط حمله خود را احتمالا در این بازی در اختیار نخواهند داشت.
شاگردان ساپینتو امروز به ریکاوری پس از مسابقه پرداختند و این در حالی‌ست که بر خلاف آخرین تمرین قبل از دربی خبری از چهره‌های خندان و با انگیزه در تمرین امروز آبی‌ها نبود. بازیکنان استقلال که امروز بیشتر در سالن وزنه به ریکاوری پرداختند با چهره‌های گرفته و سرد تمرینات خود را پشت سر گذاشتند که نشان می‌دهد از نتیجه بازی روز گذشته اصلا راضی نیستند.
هیچ کدام از بازیکنان 3 اخطاره استقلال امروز کارت زردی نگرفتند تا در دربی محرومی برای آبی ها وجود نداشته باشد.
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.
تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر و در روز اتمام محرومیت سرمربی خود برابر هوادار به پیروزی رسید تا با ۲۲ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.
مهاجم باتجربه استقلال بدون تردید غایب بزرگ آبی ها در میدان سخت اصفهان خواهد بود.
سرمربی تازه‌وارد آبی‌ها به زودی اولین فیفادی در فوتبال ایران را بدون ملی‌پوشانش با استقلال تجربه خواهد کرد.
جدال هفته چهارم دو تیم استقلال و نفت MIS با تساوی بدون گل پایان یافت اما بی تردید، حسینی کاپیتان استقلال، ستاره بی چون و چرای آبی‌ها در این بازی بود.
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها نباید بدون امتیاز از انزلی بیرون بیایند گفت: استقلال محکوم به برد برابر ملوان خواهد بود.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ