آبی‌ها روز گذشته در ورزشگاهی به میدان رفتند که هیچگاه حضور هواداران تیم میهمان را به جز نبرد با هم‌استانی خود فولاد، تجربه نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که در دیدار پرسپولیس وجود داشت حتما دیدار استقلال برابر ملوان هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
استقلال بدون نکونام و چندبازیکن اصلی در بازی اول
با اعلام برنامه پنج هفته ابتدایی لیگ برتر تکلیف میزبانی در دو دیدار هنوز مشخص نشده است.
به طور قطع قرارداد دروازه بان سوم استقلال می تواند یکی از عجیب ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران باشد
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال پنج شنبه تهران را به مقصد کشورش یعنی پرتغال ترک می کند.
یحیی گل‌محمدی هرگز در شهرآورد پایتخت شکست نخورده است.
فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی ۱۰۱ پایتخت باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل هوادار را با پیروزی پشت سربگذارد و راهی فینال شود، آنهم بدون تماشاگرانش.
هافبک جوان استقلالی‌ها دوست ندارد بدون انجام بازی برای تیمش لیگ بیست و دوم را به پایان برساند.
استقلال – هوادار بدون شک یکی از بازی های خاطره انگیز این فصل لیگ برتر است. نه فقط به خاطر 7 گلی که داشت. حاشیه های این بازی شاید تا مدت ها قابل بحث باشد.
استقلال – هوادار بدون شک یکی از بازی های خاطره انگیز این فصل لیگ برتر است. نه فقط به خاطر 7 گلی که داشت. حاشیه های این بازی شاید تا مدت ها قابل بحث باشد.
استقلال در 8 بازی انجام داده در دور برگشت هیچ مسابقه ای را بدون گل به پایان نبرده است!
همانطور که انتظار می رفت، استقلال بدون تغییر نسبت به بازی قبل برابر گل گهر، به مصاف فولاد می رود.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
تقابل سلاطین تساوی ها در لیگ دسته اول فوتبال ایران با نتیجه ای قابل پیش بینی به پایان رسید.
انتظار می رود که ساپینتو تیمش را با همان ترکیب ابتدایی دیدار برابر هوادار روانه میدان کند.
بازی با نساجی به دلیل در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد و به همین دلیل ساپینتو قصد دارد با ارسال درخواستی به کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را بعد از بازی با هوادار در تمرینات تیمش حفظ کند تا با هماهنگی بیشتر در بازی با نساجی حاضر شوند
استقلال بدون حتی یک تغییر نسبت به بازی قبل برابر نساجی، مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.
گل‌گهر سیرجان و استقلال که طی سالیان گذشته همواره رقابت جذابی در لیگ برتر با یکدیگر داشتند، روز شنبه باید مقابل هم قرار بگیرند، ولی بنابر تصمیم اتخاذ شده، این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با لقب دادن کماندوهای ستاره دار به بازیکنان تیمش، پیروزی روحیه بخش نساجی برابر تیم مس کرمان را نبود استرس و نداشتن فشارهای ناشی از ناداوری‌ها بیان کرد.
بهترین گلزن فصل گذشته استقلال دهمین بازی بدون گل زده خود را هم پشت سر گذاشت تا چنین به نظر آید که وی گلزنی را فراموش کرده است.
درخواست جالب استقلال برای بازی بدون تماشاگر با سپاهان
محققین به تازگی یک گجت پوشیدنی طراحی کرده اند که می‌تواند دو روز پیش از ظهور علائم کووید ۱۹، ابتلا به آن را تشخیص دهد. یک مطالعه جدید ادعا می‌کند که این بیماری تقریبا ۴۸ ساعت قبل از ظاهر شدن علائم قابل تشخیص است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ