عبدالحافظ السالم همرزم کویتی شهید کمال کورسل و برادر دو شهید مجاهد در جنگ تحمیلی می‌گوید: شهید کمال کورسل به سپاه بدر آمد. این سپاه متشکل بود از مجاهدان عراقی و دیگر کشورها. در عملیات مرصاد مجاهدان عراقی بیش از ۲۰۰ شهید دادند که در قم دفن هستند. کمال کورسل دو بار به جبهه آمد و به این سپاه ملحق شد و در عملیات مرصاد شرکت کرد. او همه سعی خود را کرد تا به خط مقدم برود و در نهایت هم شهید شد. وی وصیت کرده بود که در صورت شهادت در قم دفن شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
اهواز - سردار احمد رضا رادان با حضور در روستای چلسرخ شهرستان صیدون بر سر مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافت.
کرمان- بهادری جهرمی، سخنگوی هیئت دولت با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.
اعضای تیم تراکتور صبح امروز بر سر مزار سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی حضور یافتند.
مدیر مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران گفت: مار پیتون از مارهای غول پیکر کشور برمه است و با توجه به شرایط مناسب نگهداری در مجموعه حیات وحش پارک شهید چمران تخم گذاری کرده است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با بیان اینکه شهید علی‌وردی یک‌ماه قبل از شهادتش بر مزار خود در قطعه ۵۰ نماز خوانده بود، گفت: مزار او یکی از شلوغترین مزارهای گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بوده است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با بیان اینکه شهید علی‌وردی یک‌ماه قبل از شهادتش بر مزار خود در قطعه ۵۰ نماز خوانده بود، گفت: مزار او یکی از شلوغترین مزارهای گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بوده است.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
سه کهنه سربازان آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سلیمانی ادای احترام کردند.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند. ایشان سپس بر سر مزار شهدا حاضر شدند.
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: کاهش ظرفیت تولید و از مدار خارج شدن واحدهای نیروگاه شهید منتظری سبب جلوگیری از مصرف چهار میلیون لیتر مازوت (نفت کوره) در روز در این نیروگاه شد.
سرلشکر سلامی به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه زیارت مزار سردار سلیمانی گفت: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است، شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی این مرد هم در دنیا هم در آخرت پربرکت شد.
امروز سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی است؛ مردی که عمری را در راه دین و میهن و مردم جهاد کرد و سرانجام در ۱۳ دی ۱۳۹۸ در بغداد توسط آمریکایی‌ها به شهادت رسید. سردار وصیت کرده بود روی سنگ مزارش، از او فقط با عنوان ساده "سرباز" یاد شود.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
دومین مراسم سالگرد شهادت شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشور، با حضور خانواده این شهید، اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری در جوار مزار وی برگزار شد.
فرزند شهید همت نوشت: باید مانند خیلی از کشورها محلی برای تجمع و اعتراض بدون نیاز به مجوز تعریف گردد.
محمد مهدی همت، فرزند شهید همت نوشت: جامعه ما خانواده ماست، وقتی در خانواده فرزندان نتوانند با بزرگ‌تر‌ها صحبت کنند شاهد فاصله، سوتفاهم و کینه خواهیم بود.
مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم فرمانده یگان موشکی سپاه صبح امروز در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) و در جوار مزار آن شهید برگزار شد.در این مراسم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، خانواده شهید طهرانی‌مقدم و جمعی از مردم حضور داشتند.
مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی مقدم، پدر موشکی کشورمان فردا در قطعه ۲۴ بهشت زهرا در جوار مزار مطهر آن شهید والا مقام برگزار می‌شود.
فرودگاه شهید صدوقی اعلام کرده، هواپیما در حال تعمیر بوده و پرواز جایگزین ساعت ۲۱ امشب وارد مدار خدمتی شده و آماده خدمت رسانی به مسافران خواهد بود.
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و برخی از اعضای این تیم با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر شدند.
حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت است و این شهید بزرگوار علاوه بر کرمان برای کشور و جهان اسلام باعث افتخار است و رهبری از او به عنوان مکتب یاد کرده‌اند که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ