مشهد ـ همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور معاون رئیس جمهور مزار شهیدان در بهشت رضا مشهد عطرافشانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهدای دیپلمات مزار شریف، یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و جمعی از خانوده‌های شهدای دیپلمات در محل وزارت خارجه برگزار شد.
گرامیداشت سالگرد شهدای دیپلمات در مزار شریف
سرپرست وزارت ورزش با حضور در ساختمان این وزارتخانه و حاضر شدن بر سر مزار شهدای گمنام به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
عکسی از نخستین متوفای دفن شده در بهشت زهرا قطعه ۱، ردیف ۱، شماره ۱.
سیدمهدی رحمتی که هدایت نساجی را برعهده گرفته، دست به حرکت جالب و قابل تقدیری زد.
ورزشکاران برتر شرکت کننده در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا پیش از آغاز رسمی این رقابت ها در تهران، با حضور در مزار شهدای گمنام وزارت ورزش، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.
کرمان- بهادری جهرمی، سخنگوی هیئت دولت با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
اعضای تیم تراکتور صبح امروز بر سر مزار سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی حضور یافتند.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با بیان اینکه شهید علی‌وردی یک‌ماه قبل از شهادتش بر مزار خود در قطعه ۵۰ نماز خوانده بود، گفت: مزار او یکی از شلوغترین مزارهای گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بوده است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با بیان اینکه شهید علی‌وردی یک‌ماه قبل از شهادتش بر مزار خود در قطعه ۵۰ نماز خوانده بود، گفت: مزار او یکی از شلوغترین مزارهای گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بوده است.
قهرمانی شهداب یزد در لیگ برتر والیبال ایران یک نقش اصلی داشت.
سه کهنه سربازان آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سلیمانی ادای احترام کردند.
یحیی گل‌محمدی پس از ورود به آبادان بر سر مزار شهدای این شهر رفت.
عبدالحافظ السالم همرزم کویتی شهید کمال کورسل و برادر دو شهید مجاهد در جنگ تحمیلی می‌گوید: شهید کمال کورسل به سپاه بدر آمد. این سپاه متشکل بود از مجاهدان عراقی و دیگر کشورها. در عملیات مرصاد مجاهدان عراقی بیش از ۲۰۰ شهید دادند که در قم دفن هستند. کمال کورسل دو بار به جبهه آمد و به این سپاه ملحق شد و در عملیات مرصاد شرکت کرد. او همه سعی خود را کرد تا به خط مقدم برود و در نهایت هم شهید شد. وی وصیت کرده بود که در صورت شهادت در قم دفن شود.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند. ایشان سپس بر سر مزار شهدا حاضر شدند.
تصاویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حضور قالیباف رئیس مجلس در صف زیارت مزار سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مراسم بدرقه کاروان کاراته ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ با حضور وزیر ورزش و جوانان در مزار شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: تا زمانی که اشغالگری از سوی رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت و این وصیت شهدای ماست.
مشهد ـ همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور معاون رئیس جمهور مزار شهیدان در بهشت رضا مشهد عطرافشانی شد.
راهپیمایی مردم زنجان در اعتراض به آشوب‌ها و هتک حرمت‌های اخیر با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، استاندار و سایر مسئولان استانی از مزار شهدای پایین شهر زنجان به سمت میدان انقلاب برگزار شد.
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و برخی از اعضای این تیم با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ