با تصویب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رضا درویش به عنوان سخنگوی این باشگاه معرفی شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان با یک برد اقتصادی به سه امتیاز دست پیدا کردند گفت: جذب بازیکن جزو وظایف کادر فنی است و مدیرعامل باشگاه نباید خودسرانه عمل کند.
هوشنگ نصیرزاده ادعای پاکو خمس را مبنی بر اینکه تمام اعضای بازیکنان با نظر او بسته نشده‌اند، تکذیب کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: «مردم واقعا در عذاب هستند. منزلی که من در یکی از روستاهای قشم ساکن هستم 60 روز یکبار آب لوله کشی‌اش وصل می‌شود. در وضعیت فوق تنشی هستیم. خیلی بدتر از سیستان که سروصدا کردند و خیلی بدتر از خوزستان که احشامشان آب نداشتند.
مدیرعامل باشگاه پیکان به آینده این تیم در لیگ برتر امیدوار است.
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با حضور در خبرگزاری مهر با محمدمهدی رحمتی مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر دیدار و گفتگو کرد وی در ادامه به سوالات خبرنگاران خبرگزاری مهر پاسخ داد.
سخنگوی فولاد می گوید که هیئت مدیره و مدیرعامل در حال بررسی گزینه ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت باشگاه هستند.
سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال مدعی شد فصل گذشته ریکاردو ساپینتو مدیر عامل را به سر تمرین راه نداد!
کمیته اخلاق از احضار مدیرعامل پرسپولیس و سخنگوی استقلال به کمیته اخلاق خبر داد.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیات مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیئت مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
ذبیح الله خداییان سخنگوی وقت قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده خودرویی مفتاح رهنورد، گفت: متهم اصلی پرونده که مدیرعامل آن شرکت است به حدود ۳ فقره حبس محکوم شده است که به اتهام شرکت در کلاهبرداری شبکه‌ای به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس، به اتهام دریافت رشوه به ۴ سال حبس و به اتهام ایراد صدمه عمدی به ۱۵ ماه حبس و همچنین جزای نقدی و رد مال محکوم شده است. سایر متهمان هم از ۶ ماه حبس تا ۵ سال، حسب مورد و با توجه به نوع جرمی که مرتکب شدند محکوم شدند.
سخنگوی شرکت ملی گاز ضمن تکذیب استعفای مدیرعامل شرکت ملی گاز از مصرف ۶۳۶ میلیون متر مکعبی گاز در شبانه روز گذشته خبر داد.
موافقت خاندوزی با تغییر مدیرعامل بانک مسکن؛ خبری بود که در آخرین روز تابستان، رسانه ای شد. اما این موافقت وزیر اقتصاد در شرایطی بود که رئیس جمهور طی چندین نامه، خواستار ادامه مدیرعاملی شایان در بانک مسکن بود. از سوی دیگر سخنگوی اقتصادی دولت از عملکرد شایان تقدیر کرد!
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: هیئت وزیران در جلسه امروز به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی رأی موافق داد که بر اساس آن، سرتیپ دوم پاسدار شمس‌الدین فرزادی پور مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد.
سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی مبنی بر انتصاب شمس‌الدین فرزادی پور به عنوان مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی شمس الدین فرزادی پور به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما انتخاب شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز نسبت به اظهارات احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره دستور به باشگاه‌ها برای خرید VAR موضع گیری کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه از خانه بیماران پروانه‌ای بازدید کرد. در این بازدید سید حمیدرضا هاشمی مدیرعامل خانه بیماران پروانه‌ای «ای بی»، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از خانواده‌های بیماران پروانه‌ای حضور داشتند.
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به عنوان سخنگوی این باشگاه انتخاب شد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و در واکنش به حضور همزمان جواد نکونام در تیم ملی و فولاد گفت: مگر باشگاه ما زنگ تفریح است؟
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به تغییر دو مدیرعامل شرکت در شهرداری تهران گفت: طی روزهای آینده در حوزه مدیران عامل شرکت‌ها و شهرداران مناطق هم شاهد تغییراتی با همین رویکرد خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ