"تپسی" در ۶ ماه نخست سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ توانست تقریباً کل درآمدی که در سال مالی گذشته شناسایی کرده بود را پوشش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائل نادال برنده 22 گرنداسلم تنیس چقدر برای تحقق رویای عزیزش هزینه کرد؟
منصور حقیقت پور: مگر این مملکت چقدر ظرفیت دارد که برای یک تصمیم لجوجانه جریانی خالص گرا سالانه صد میلیارد دلار فقط در فروش نفت ضرر دهد.برادر عزیزم جناب آقای رئیسی کاش تمهیدات را انجام می دادی و بعد جراحی می کردی. منبع: خبرآنلاین
پسر ١٢ ساله ايرانى موفق به پرش از بلندترين بانجى جامپينگ جهان شد.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
مسابقات پرش با اسب جام ققنوس که به صورت کشوری در باشگاه استاد رضایی (بام) برگزار شد به کار خود پایان داد.
روزنامه اکیپ لیست پنج ستاره پردرآمد لیگ برتر انگلیس را منتشر کرد که ستاره‌های سیتی پیشتاز آن هستند.
روزنامه اکیپ لیست پنج ستاره پردرآمد لیگ برتر انگلیس را منتشر کرد که ستاره‌های سیتی پیشتاز آن هستند.
وایله در حضور ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل نِستود شد.
قهرمان سرشناس پرش ارتفاع جهان در سن ۷۶ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری لنفوم در گذشت.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شد در سال آینده ضمن حذف یارانه پردرآمدها، نسبت به شناسایی و ثبت متقاضیان جدید یارانه اقدام کند.
آرماند دوپلانتیس سوئدی رکورد جهانی پرش با نیزه خود را شکست؛ این ورزشکار توانست ۶.۲۲ متر پرش داشته باشد تا یک سانتی متر به رکورد قبلی خود اضافه کند.
محققان می‌گویند این ماده الاستیکی کاملاً به‌تن‌هایی و بدون هیچ‌گونه تحریک یا دخالت بیرونی، می‌تواند ۲۰۰ برابر ضخامتی که دارد، بپرد. محققان یافته‌های خود را نشریه Science Advances منتشر کرده‌اند.
یکی از پنج فوتبالیست پردرآمد جهان صاحب یک بی‌ام‌و، آئودی و فراری است، اما نمی‌تواند رانندگی کند.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم النصر، پس از انتقال هیجان انگیزش به عربستان، خود را به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی کرد.
ستاره 21 ساله رئال مادرید بعد از گلزنی مقابل کاسرنیو شادی گل معروف پله را انجام داد.
«جعفر شهری» در کتاب تهران قدیم دراین‌باره چنین نوشته است: دروازه‌های دوازده‌گانه اطراف شهر تهران تنها راه خروج و ورود به تهران بود که از اذان صبح باز و کمی بعد از اذان مغرب بسته می‌شد و مردم فقط در این زمان می‌توانستند از شهر خارج یا به شهر وارد شوند و در ساعات غیرمجاز فقط با راضی ساختن دروازه‌بانان و دادن پول و رشوه اجازه عبور و مرور داشتند و در غیر این صورت باید تا باز شدن آن‌ها صبر می‌کردند، دو اتاق در اطراف این دروازه‌ها ساخته شده بود، یکی برای ماموران اخذ عوارض و دیگری جهت دروازه‌بانان بود که بستن و گشودن دروازه‌ها را در اختیار داشتند.
بازیکنان ایران پس از پیروزی تاریخی برابر ولز شادی خود را به شکلی خاص با هواداران تقسیم کردند.
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی قشرهای پردرآمد تلاش می‌کنند، با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت یا به شماره کارت حواله کنید.‏
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی اقشار پردرآمد تلاش می‌کنند با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید: که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت کنید یا به شماره کارت حواله کنید.‏
در تور مالیاتی دولت دانه درشت‌ها گیر نمی­ کنند. تور مالیاتی دولت برای کسب و کار‌های خرد و شاغلین و بطور کلی عامه مردم پهن شده است. صاحبان ثروت و بنگاه‌های پردرآمد مالیات اندکی می­پردازند، اما درآمد یک دستفروش یا اضافه کاری شیفت شب یک کارگر مشمول مالیات می‌شود.
مهسا میرزا طبیبی در مورد حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: این مسابقات تجربه بزرگی برای من بود تا در بازی‌های آسیایی با تجربه و تمرکز بیشتر و استرس کمتر ظاهر شوم.
مهسا میرزا طبیبی در مورد حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: این مسابقات تجربه بزرگی برای من بود تا در بازی‌های آسیایی با تجربه و تمرکز بیشتر و استرس کمتر ظاهر شوم.
انتخاب رشته‌ای که منجر به داشتن شغل پردرآمد شود همیشه مورد توجه کاربران فضای مجازی بوده است. در روز‌های آتی شاهد آغاز فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ خواهیم بود و داوطلبان باید با نگاهی آینده‌نگر رشته‌ای مناسب انتخاب کنند.
شرکت حقوقی GEJL Accident Attorneys فهرستی از ۵۰ ورزشکار مرد پردرآمد در زمان غیبت به دلیل مصدومیت یا دلایل دیگر را منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ