اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد. ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید برای کسب جام با تیم‌ قدرتمندی چون ژاپن در رقابت کند.
استانهای اصفهان و تهران در صدر جدول رده‌بندی توزیع مدال استعدادهای برتر با یکدیگر در رقابت هستند.
سنندج - مسابقات چهارجانبه جودو بین تیم های ایران و عراق در سنندج برگزار شد.
در دومین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان به میزبانی فوگاکو ژاپن هومر عباسی در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت و به کار خود پایان داد.
تلاش آمریکا برای کنار زدن چین و ایران در مسیر‌های ترانزیتی خاورمیانه شدت یافته است.
وجه تشابه جالب مردان و زنان سپاهان در فصل گذشته فوتبال ایران.
هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از امروز به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود و نخستین رقابت پیش‌روی تیم ملی والیبال مردان ایران برابر ژاپن خواهد بود که قرار است این بازی از ساعت ۱۴:۱۰ به وقت ایران برگزار شود
احتمالا ایران و کره‌جنوبی برای ششمین بار در مرحله یک چهارم نهایی باهم روبه‌رو خواهند شد.
اگر توافق میان ایران و ایالات متحده برای تبادل زندانیان اجرایی شود؛ سه نفر شامل سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی آزاد و براساس موارد پیشین، با پروازی عمانی ابتدا به مقصد مسقط و پس از آن به آمریکا پرواز خواهند کرد.
بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در ۵ سال به بهره برداری خواهد رسید که به نظر می رسد با این شرایط ایران و عراق در حال رقابت برای اتصال شرق به غرب هستند.
ژاپن به یک رقیب جدی برای شمشیربازی سابر ایران تبدیل شده و در دو مسابقه حساس مانع رسیدن ملی‌پوشان به دور بعد رقابت ها شد.
رئیس فدراسیون جهانی شطرنج در جریان افتتاحیه مسابقات سریع و برق آسای قهرمانی جهان اعلام کرد که به وعده خود عمل کرده است.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین مصاف خود در جام جهانی آمریکا به مصاف تیم ژاپن می‌رود.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا فردا به مصاف ژاپن خواهد رفت.
روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی جهان با حذف سه نماینده کشورمان پیگیری شد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با غلبه بر ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد و در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها قرار گرفت.
تیم ملی والیبال نشسته مردان در حالی امروز در مرحله حذفی برابر ژاپن رقابت خواهد کرد که در مرحله گروهی بدون هیچ باختی به عنوان تیم اول صعود کرد.
در فینال شانزدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ایران به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا شاگردان شمسایی نایب قهرمان شوند.
تیم‌ملی ایران با دو رتبه صعود به جایگاه بیستم رنکینگ فیفا صعود کرد.
تیم‌های ملی ایران، ژاپن، تایلند و ازبکستان که در گروه‌های چهارگانه جام ملت‌های آسیا صدرنشین شدند و از آنها به‌عنوان مدعیان اصلی جام نام برده می‌شد، چهار تیم نهایی این مسابقات را تشکیل می‌دهند و روز پنجشنبه با هم رقابت خواهند کرد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران که در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان مقابل ژاپن شکست خورد نتیجه دومین دیدار خود در این رقابت ها را هم واگذار کرد.
تیم ملی کشتی آزاد روز حساسی را با داشتن 6 نماینده در روز دوم مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد پیش رو خواهد داشت.
امسال در بخش جیسئوک جشنواره که به آثار فیلمسازان آسیایی اختصاص دارد ۸ فیلم انتخاب شده‌‌اند که در کنار «دِرب» فیلم‌های دیگری چون «تغییر» ساخته یالکین تویچیف از ازبکستان، «دسامبر» به کارگردانی آنشال کاهوان از ژاپن، «زندگی و زندگی» ساخته علی قوی‌تن از ایران، «داستان‌گو» به کارگردانی آنانت نارایان ماهدوان از هند، «هفده نفر» ساخته پریتوی کانانور از هند، «شش شخصیت» ساخته ام. ال. باندوانوف دِواکولا از تایلند، «یک بال و یک دعا» به کارگردانی لی کوانگوک از کره جنوبی رقابت می‌کنند. این بخش مختص فیلمسازانی است که در کارنامه کاری‌شان سه فیلم یا بیشتر از آن کارگردانی کرده اند.
تیم ملی بسکتبال جوانان زیر ۱۸ سال ایران در رقابت های جوانان قهرمانان آسیا با تیم های ژاپن و لبنان در گروه A قرار گرفت .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ