موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی ششمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
استقلال در شرایطی خود را برای لیگ بیست و سوم آماده می‌کند که در خط حمله نیاز به جذب مهاجم دارد.
همین مشکلات در تولید نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران‌قیمت اپل می‌شود. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون 15 پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود.
اقدامات و اظهارات مسئولین دولت در خصوص موانع اجرای نهضت ملی و راه‌حل‌های موجود نشان می‌دهد درک درستی از اهمیت زمین برای حل مسئله‌ی مسکن وجود ندارد.
حداقل موجودی سپرده برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریور 1402 است.
جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری برگزار می شود. حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه کشی تا پایان شهریور 1402 است.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای مقاومت فلسطین هشدار داد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تامین ۱۵ درصد آب شرب کلانشهر تبریز از سد نهند و موجودی ۴.۵ میلیون مترمکعبی این سد در حال حاضر، گفت: این میزان در سال گذشته ۱۷ میلیون مترمکعب بود.
خبرها حاکی از آن است که یک گروه مقاومت جدید در کرانه باختری اعلام موجودیت کرده است.
این ماهی از بازماندگان دوران ماقبل تاریخ و عصر دایناسورهاست که زمانی در بیشتر آب‌های کره زمین زیست داشت اما در دوران کنونی و به صورت طبیعی تنها در دریای خزر زندگی می‌کند. به غیر از دریای خزر، در دریای سیاه، یونان، دانمارک و حتی چین هم حضور دارد.
مورچه گاوکش جدای از نیش دردناک شیوه بی‌رحمانه‌ای برای زاد و ولد دارد. آن‌ها به مانند دیگر وسپ‌های انگل‌وار در بدن دیگر حشرات تخم‌گذاری می‌کنند.
مدیر شعب بانک ملی مازندران گفت: موجودی حساب آیت‌الله سلیمانی رقمی جزئی و در حدود همان میزان برداشت بوده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موجودیت ظلم و استکبار رو به افول است و همه می‌بینند که برنده نهایی و بزرگ این میدان انقلاب اسلامی است.
در حالی که درخت زیتون «Vouves» اکنون محافظت می‌شود، اما تنها درخت باستانی جهان نیست. یک درخت کاج بزرگ زبرمیوه غربی (Pinus longaeva) در کالیفرنیا وجود دارد که ۴۸۵۴ ساله است. این یعنی که بذر آن در سال ۲۸۳۲ قبل از میلاد جوانه زده است، درحالی که تمدن‌های اولیه بین‌النهرین در حال ساخت شهر‌ها و تجارت بودند و مصر در حال آغاز سلسله دوم بود.
اعتراضات گسترده در حالی امروز یکشنبه علیه کابینه نتانیاهو و طرحهایش شعله رو شده است که عملیات مجدو در اراضی اشغالی و اعلام موجودیت گرگهای تنها، ضربه مهلکی به این رژیم وارد کرده است.
سفارش جدید عربستان به شرکت بوئینگ پنجمین سفارش بزرگ خرید هواپیما در تاریخ این شرکت آمریکایی محسوب می‌شود. کاخ‌سفید ارزش سفارش خرید این ۷۸ فروند هواپیما را ۳۷ میلیارد دلار اعلام کرده است.
سازمان حفاظت محیط زیست درباره تزریق داروی اشتباه به«پیروز» و برخی اظهارنظرها در خصوص مرگ او اطلاعیه ای صادر کرد.
صدر اعظم آلمان مدعی شد که روسیه در حال حاضر تمایلی به برقراری صلح با اوکراین ندارد.
سنجاب زمینی قطبی که طولانی‌ترین خواب زمستانی را در بین موجودات زمین دارد، می‌تواند تا هشت ماه در حالت خواب زمستانی بماند، در حالی که دمای بدن خود را در حدود سه درجه سانتیگراد نگه می‌دارد و قلبش در هر دقیقه تنها یک بار می‌تپد.
در تصویر، به نظر می‌رسد که گلبول در حال بلعیدن کهکشان مارپیچی ESO ۲۵۷-۱۹ (PGC ۲۱۳۳۸) در بالا سمت چپ است. در واقع، این کهکشان بیش از صد میلیون سال نوری دورتر از ما است و تنها بر اساس برهم نهی اتفاقی در نزدیکی CG۴ قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: موجودی گندم و سایر کالاهای اساسی در انبارها، سیلوها و مخازن کشور در حداکثر میزان ممکن قرار دارد.
جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری با عنوان " مهرریزان" روز ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود. حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال است.
معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: موجودی برنج کشور برای هر میزان تقاضای بازار کافی است و کمبودی در این زمینه نداریم.
موجودی کالاهای اساسی در انبار های بنادر کشور، شناورهای پای اسکله و شناورهای منتظر در لنگرگاه از ۵.۲ میلیون تن عبور کرد.
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ