مدیر شعب بانک ملی مازندران گفت: موجودی حساب آیت‌الله سلیمانی رقمی جزئی و در حدود همان میزان برداشت بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی، ادارات، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، مترو و اماکن اصناف اجرایی شود.
رئیس قوه قضائیه گفت:همه باید تلاش کنیم مصوبات و قوانین موجود برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، اجرایی شوند و رخصوص برخی ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله مقوله عفاف و حجاب، قانون داریم.
حداقل موجودی سپرده برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریور 1402 است.
مجرمان با استفاده از ترفند‌های زیرکانه، مالباختگان را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود سریعاً کد‌هایی که از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود را بخوانند؛ شکات نیز با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود شدند.
جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری برگزار می شود. حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه کشی تا پایان شهریور 1402 است.
خسروپناه: طبق قانون موجود فردی که کشف حجاب کرده است مجرم بوده و ضابط قضایی باید آن را دستگیر کند و دادگاه تشکیل و خانم مکشفه برای خود وکیل بگیرد و در نهایت بر اساس قانون جریمه شود که با توجه به شمار مجرمین اجرای آن امکان پذیر نیست.
فتح‌الله‌زاده بارها مدعی شده بود که قبل از پذیرش این سمت، هیات‌مدیره به او گفته بود که در حساب باشگاه ده‌ها میلیارد پول موجود است و مشکلی بابت مخارج نیست اما بعداز آمدن، متوجه مخارج سنگین و بدهی برجا مانده از دوران آجورلو شد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو از تایید حساب وکالتی و موجودی حساب حدود ۳۰۰ هزار متقاضی شرکت در فروش فوق‌العاده در روز جمعه خبر داد.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
به نظر می‌رسد تعلیق موجود، در اعلام جزئیات طرح حجاب جدید، هر چه زودتر باید پایان پیدا کند. حتی اعلام جزئیات طرح در محافل عمومی قبل از اجرا نیز می‌تواند گامی کاربردی در اجرای قوانین حجاب در آینده باشد. نقد و بررسی‌های کارشناسی از جزئیات طرح قبل از اجرا، می‌تواند در مسیر افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه‌های اجرای طرح بسیار اثرگذار باشد
رضا مهاجری برای اولین بار از باشگاهی که در آن فعالیت داشت، شکایت کرد.
رییس کمیته ملی المپیک می گوید در حالی ریاست کمیته پارالمپیک را تحویل داده که 18 میلیارد به علاوه 100 هزار دلار در حساب این کمیته موجودی وجود دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه فقط یک ریال در حساب این باشگاه موجودی بوده است، گفت: مصطفی آجورلو در استقلال حداقل ۲۵۰ میلیارد بیشتر از آنچه که حق داشته استفاده کرده است.
مدیرعامل استقلال با حضور در تلویزیون، از بدهی های سرسام آور آبی پوشان و عدم موجودی در حساب های این باشگاه خبر داد.
محمدجواد حق شناس می‌گوید نتیجه بی‌ خردی و تحرکات غیر عقلانی تمامیت‌ خواهان این شده است که مردم برای مطرح کردن خواسته‌های‌شان نتوانند روی نهاد‌های رسمی حساب کنند و به خیابان بیایند. این یعنی راضی به این باشند که هزینه ایستادگی در برابر تفنگ را بدهند تا بتوانند به مطالباتشان برسند.
اما ضرر هنگفت فدراسیون جایی است که آن‌ها رقمی حدود ۶۵۰ هزار دلار که به عنوان درآمدزایی روی آن حساب شده بود را نتواستند دریافت کنند و این مورد به معضلی برای بخش حقوقی فدراسیون تبدیل شده است و به دنبال حل آن با توجه به راهکار‌های موجود هستند.
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان ” مهرریزان” روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مهلت افتتاح حساب و محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز تا روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خواهد بود.
جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری با عنوان " مهرریزان" روز ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود. حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال است.
فدراسيون چگونه بايد بیش از سه میلیون یورو بابت غرامت به مارک ویلموتس پرداخت کند؟ پولی که در حساب فدراسیون موجود نیست و از طرفی گفته می‌شود برخی معتقدند این مبلغ باید توسط مقصران امضای این قرارداد پرداخت شود.
مدتی است که گزارش‌هایی از محدودیت‌های بانکی برای اتباع خارجی در ایران منتشر می‌شود. به‌ویژه کاربران افغان در شبکه‌های اجتماعی تجربیات خود را در این زمینه بیان می‌کنند. برخی می‌گویند کارت بانکی آن‌ها مسدود شده، برای عده‌ای خدمات آنلاین بانکی محدود شده و برخی حتی از سوی بانک احضار شده، موجودی حساب خود را به‌صورت نقد دریافت کرده و مجبور شده‌اند حساب خود را ببندند.
در صورت مراجعه و ورود به وب‌سایت جعلی usdtpky.com و اقدام به برداشت بخشی از تتر موجود در حساب، ممکن است موجودی قربانی در کیف پولی که قصد انتقال تتر از این حساب جعلی به آن را داشته‌، توسط مهاجم سرقت شود.
رکورد تاریخی اوج بار با رقم مصرف 67 هزار 200 مگاوات شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ