معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: موجودی برنج کشور برای هر میزان تقاضای بازار کافی است و کمبودی در این زمینه نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
استقلال در شرایطی خود را برای لیگ بیست و سوم آماده می‌کند که در خط حمله نیاز به جذب مهاجم دارد.
به گفته دیوید هارپر که یک اکولوژیست از دانشگاه لستر است، اجسامی که در آب می‌افتند به سرعت تجزیه می‌شوند. در حالی که اگر با سطح آب در تماس باشند، پوشیده از نمک شده و تا ابد در آن شکل باقی می‌مانند.
دومین دوره مسابقات پاراکاراته قهرمانی آسیا مالزی برگزار شد و نمایندگان کشورمان از ۶ فرصت موجود موفق به کسب ۴ مدال طلا و برنز شدند.
همین مشکلات در تولید نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران‌قیمت اپل می‌شود. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون 15 پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود.
حداقل موجودی سپرده برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریور 1402 است.
وزیر دفاع انگلیس می‌گوید که زرادخانه تسلیحاتی کشورهای غربی به شکلی فزآینده تحلیل رفته و آنها را مجبور کرده برای تامین تسلیحاتی اوکراین، به بازارهای بین‌المللی متوسل شوند.
این ماهی از بازماندگان دوران ماقبل تاریخ و عصر دایناسورهاست که زمانی در بیشتر آب‌های کره زمین زیست داشت اما در دوران کنونی و به صورت طبیعی تنها در دریای خزر زندگی می‌کند. به غیر از دریای خزر، در دریای سیاه، یونان، دانمارک و حتی چین هم حضور دارد.
مورچه گاوکش جدای از نیش دردناک شیوه بی‌رحمانه‌ای برای زاد و ولد دارد. آن‌ها به مانند دیگر وسپ‌های انگل‌وار در بدن دیگر حشرات تخم‌گذاری می‌کنند.
مدیر شعب بانک ملی مازندران گفت: موجودی حساب آیت‌الله سلیمانی رقمی جزئی و در حدود همان میزان برداشت بوده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران از کاهش ۷۳ هزار فقره‌ای موجودی شعب قضایی در سال ۱۴۰۱ با تلاش‌های صورت‌گرفته خبر داد.
مقصر اصلی این شرایط ترسناک دریاچه ناترون را می‌توان کوه Ol Doinyo Lengai در نزدیکی آن دانست که به عنوان «کوه خدا» نیز شناخته می‌شود. این کوه، تنها آتشفشان فعالی است که ناتروکربناتیت‌ها (Natrocarbonatit) را منتشر می‌کند.
در حالی که درخت زیتون «Vouves» اکنون محافظت می‌شود، اما تنها درخت باستانی جهان نیست. یک درخت کاج بزرگ زبرمیوه غربی (Pinus longaeva) در کالیفرنیا وجود دارد که ۴۸۵۴ ساله است. این یعنی که بذر آن در سال ۲۸۳۲ قبل از میلاد جوانه زده است، درحالی که تمدن‌های اولیه بین‌النهرین در حال ساخت شهر‌ها و تجارت بودند و مصر در حال آغاز سلسله دوم بود.
سازمان حفاظت محیط زیست درباره تزریق داروی اشتباه به«پیروز» و برخی اظهارنظرها در خصوص مرگ او اطلاعیه ای صادر کرد.
برنج لیمو ترش غذایی است که در این مطلب با روش پخت و مواد موجود در آن آشنا می شویم. ماده اصلی این غذا برنج است. بنابراین برای وعده ناهار مناسب می باشد.
سنجاب زمینی قطبی که طولانی‌ترین خواب زمستانی را در بین موجودات زمین دارد، می‌تواند تا هشت ماه در حالت خواب زمستانی بماند، در حالی که دمای بدن خود را در حدود سه درجه سانتیگراد نگه می‌دارد و قلبش در هر دقیقه تنها یک بار می‌تپد.
پژوهشگران می‌گویند مومیایی چند تمساح را در منطقه «قبه الهوا» در مصر پیدا کرده‌اند که ظاهراً با مومیایی‌های قبلی از این حیوانات فرق می‌کنند. آن‌ها می‌گویند این تمساح‌ها به‌عنوان واسطه‌ای میان انسان‌ها و «سوبک»، خدای اساطیری مصر قربانی می‌شدند.
چه چیزی این اشتباه آشکار جمهوری خواهان را توضیح می‌دهد؟ یک پاسخ این است که مداخلات ترامپ، حزب او را با نامزد‌های بدی مواجه ساخت.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: موجودی گندم و سایر کالاهای اساسی در انبارها، سیلوها و مخازن کشور در حداکثر میزان ممکن قرار دارد.
مدیرکل امور بندری سازمان بنادر از رشد ۳۵ درصدی موجودی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در بنادر کشور و انتظار ۴۸ فروند کشتی در راستای فرآیند اسنادی و پهلودهی برای تخلیه کالا خبر داد.
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان ” مهرریزان” روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مهلت افتتاح حساب و محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز تا روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خواهد بود.
موجودی کالاهای اساسی در انبار های بنادر کشور، شناورهای پای اسکله و شناورهای منتظر در لنگرگاه از ۵.۲ میلیون تن عبور کرد.
تیراندازی بعد از کری‌خوانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ