رئیس فدراسیون فوتبال کویت در دیدار با همتای ایرانی خود پیشنهاد برگزاری دیدار سوپرکاپ بین قهرمانان دو کشور را مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: صحبت‌ها پیرامون تغییر زمان برگزاری کنکور مدت‌ها میان نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش در جریان بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آماده اجرای پیشنهاد برگزاری المپیاد ملی هسته‌ای هستیم. در سمپاد بسیاری از اقدامات این چنینی دنبال می‌شود.
برگزاری جلسه روزنامه آبولا اعلام کرد سرجیو کونسیسائو ترجیح می‌دهد به جای انتقال به لیگ عربستان به کار خود در پورتو ادامه بدهد.
وزیر کشور درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز آزمون گفت که این پیشنهاد رد شده است.
وزیر کشور درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از پیشنهاد برگزاری سه رویداد بین المللی در ایران شامل مسابقات جام فجر، رقابت‌های غرب آسیا و باشگاه‌های آسیا در سال 2024 استقبال کرد.
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور از ارائه پیشنهاد برگزاری مذاکرات ایران و آمریکا در خصوص پرونده برخی اموال ایران در دادگاه لاهه به دولت خبر داد.
رئیس جمهور سابق ایران در دیدار نوروزی با مدیران ارشد دولت راه حل اصلی مشکلات با هدف تحول را اجرای اصل ۵۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (برگزاری همه‌پرسی و مراجعه به آرای عمومی) ذکر کرد و گفت: هر چند سؤالات مردم متعدد است، اما در این همه‌پرسی می‌توان سه پرسش اساسی در سه زمینۀ سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد را با مردم در میان نهاد.
رئیس فدراسیون هندبال ایران با مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون بین‌المللی هندبال دیدار و گفت‌گو کرد.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
سایت عربی زبان کوره مدعی شد برگزاری بازی تیم‌های ملی ایران و تونس پشت درهای بسته به پیشنهاد سرمربی تونس بوده است.
باشگاه پرسپولیس در حال بررسی گزینه‌های خود برای برگزاری اردو در تعطیلات لیگ برتر است.
استقلال با توجه به اینکه با برگزاری بازی در کرمان مشکلی ندارد، در تازه‌ترین پیشنهاد خود ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان را پیشنهاد داده و باید دید که سرانجام چه تصمیمی گرفته خواهد شد
سازمان لیگ هنوز محل برگزاری دیدار سوپر جام را مشخص نکرده است اما به نظر می رسد ظرف امروز و فردا استادیوم میزبان دیدار تیم های استقلال و نساجی مشخص شود.
رئیس جمهور روسیه با رد ادعای همتای فرانسوی خود علیه کشورش به سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیشنهاد برگزاری نشست سه‌جانبه در خصوص مناقشات قره باغ را ارائه کرد.
روسای فدراسیون‌های فوتبال ایران و کویت با یکدیگر دیدار کردند.
احتمال برگزاری یک بازی دوستانه بین تیم منتخب لیگ برتر انگلیس و تیم منتخب دیگر لیگهای اروپایی بیشتر شده است.
خبری در رسانه‌ها منتشر شد که فدراسیون ایران پیشنهاد داده که تیم‌ملی با عمان دیدار دوستانه برگزار کند.
فدراسیون فوتبال ایران به دنبال برگزاری این دیدار دوستانه است و هنوز پاسخ قطعی از سوی فدراسیون عمان دریافت نکرده است.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در لویو دیدار کرد. این دیدار در کاخ پوتوکی برگزار شد. شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای "A Haber" با اشاره به دیدار سه‌جانبه میان آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهور اوکراین و رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که اردوغان در دیدار با زلنسکی در شهر لویو، برنامه‌ریزی یک دیدار میان رئیس جمهور اوکراین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را پیشنهاد دهد.
به نظر نمی‌رسد که اقلیم عربستان توانایی ایجاد شرایط استاندارد برگزاری یک دوره بازی المپیک گونه را داشته باشد
چارچوب هماهنگی شیعی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از پیشنهاد مقتدی صدر رهبر جریان صدر در زمینه برگزاری انتخابات زودهنگام در عراق ، حمایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ