معاون وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد: تعرفه صادراتی پیاز ۱۸۰ درصد ارزش پایه صادراتی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش تعرفه گاز برای مشترکان پرمصرف، پرشدگی ۲۹ درصدی حجم آب مخازن سدهای کشور، افزایش 9درصدی مصرف برق و ظرفیت ۷.۲ میلیون تنی اتان در کشور از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
رحمانی گفت:مشترکان بد مصرف به ازای هر متر مکعب در پلکان ۱۱ در اقلیم‌های مختلف ۵,۰۰۰ تومان و در پلکان ۱۲ به بعد ۶,۰۰۰ تومان تعریف شده‌اند یعنی به ازای هر متر مکعب ۶,۰۰۰ تومان باید پرداخت کند.
عضو کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش نرخ تعرفه خودروهای وارداتی، گفت: دولت برای شکستن انحصار در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها در این تعرفه‌ها تجدیدنظر کند.
مصوبه جدید دولت در مورد اصلاحات تعرفه ای (۳۵۴) ردیف تعرفه شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی ابلاغ شد.
یک مقام مسئول درباره افزایش پاداش صرفه‌جویی برق درتابستان گفت: پاداش صرفه‌جویی امسال چندین برابرتعرفه فروش برق است.
گمرک ایران بخشنامه کاهش حقوق گمرکی یک ردیف تعرفه به یک درصد و افزایش حقوق گمرکی ۷ ردیف تعرفه از یک درصد به چهار درصد از ابتدای سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت مخابرات ایران تعهد داده است تا یک سوم از افزایش تعرفه را صرف مشکلات بازنشستگان کند.
مشهد ـ رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: از آنجایی که در آبان ماه نرخ هتل‌ها افزایش پیدا کرده بود، در نتیجه واحدهای اقامتی در نوروز طبق تعرفه گذشته ارائه خدمت خواهند کرد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
طبق مصوبه مجلس، وزارت نیرو مکلف است برای مشترکانی که بیش از دو برابر الگو مصرف کرده‌اند، به‌ ازای هر مترمکعب مازاد، ۳۵درصد نرخ را افزایش دهد.
رئیس انجمن تولیدکنندگان سموم کشور گفت: امسال حقوق ورودی گمرک برای سموم کم خطر یک درصد، متوسط صفر و پرخطر 5 درصد شد. این درحالی است که تعرفه باید افزایش پیدا کند تا تعادل در داخل برقرار باشد.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ مقرر شد افزایش تعرفه واردات گوشی صرف توسعه «میکروالکترونیک» شود. همچنین دستگاههای اجرایی ملزم به اختصاص بودجه به امنیت سایبری شدند.
مدیرکل دفتر تجارت جهاد کشاورزی گفت: تعرفه صادراتی پیاز از ۵۰ درصد قیمت پایه صادراتی به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از افزایش تعرفه دفاتر اسناد رسمی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
سخنگوی صنعت برق گفت:برای مشترکان پر مصرف تعرفه‌های غیر یارانه‌ای و به صورت پلکانی است و در صورتی که این مشترکان برق بیشتری را مصرف کنند هزینه‌هایشان به صورت پلکانی افزایش می یابد.
سرپرست دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت: افزایش تعرفه خدمات آموزشگاه‌های رانندگی صحت ندارد.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به افزایش قیمت گوجه فرنگی زراعی، سیب زمینی و پیاز در بازار، برای تعدیل بازار مصرف کننده عوارض در نظر گرفته شد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران معتقد است: افزایش قیمت در بخش پرمصرف گاز، باعث کاهش مصرف این مشترکین می‌شود و با ارائه تخفیف در بخش مشترکان عادی و درون الگوی مصرف، انگیزه کاهش مصرف را نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.
طرح توسعه مانع زدایی از صنعت برق که این روزها به مرحله تصویب نزدیک تر شده، موجب می شود تعرفه برق تاسیسات گردشگری از جمله بوم گردی ها به دلیل صنعتی شدن ۱۰ برابر افزایش پیدا کند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: با وضع تعرفه نمی توان امنیت غذایی را تامین کرد ولی اگر بر افزایش راندمان مصرف آب و تولید کار کنیم به اهدافمان در زمینه خودکفایی و حفظ صادرات دست یابیم.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: تعرفه‌های صادراتی محصولات جالیزی نهایتاَ تا دو هفته دیگر اعلام می‌شود و حداقل ۱۰۰ درصد افزایش تعرفه‌ای برای محصولات آب بر خواهیم داشت.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به اینکه صادرات دام سنگین مجوز گرفت اما به دلیل تعرفه بالا اجرایی نشد، گفت: سران سه قوه باید در این زمینه تصمیم گیری کند.
افزایش تعرفه هزینه ماهانه تلفن ثابت، تابستان امسال مورد تایید قرار گرفت، در همین راستا، ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت کارکرد تلفن ثابت را تصویب کرده است که درصورت موافقت رگولاتوری و ابلاغ به مخابرات اعمال و اجرایی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ