رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سرپناه مناسب برای زلزله‌زدگان این استان پیش از آغاز فصل سرما تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان- رئیس عدلیه بابیان اینکه همه کارگزاران نظام بایدتمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، گفت: از سرگرم شدن به هرگونه حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی که خواست دشمن است پرهیز شود.
گرگان- رئیس عدلیه بابیان اینکه همه کارگزاران نظام بایدتمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، گفت: از سرگرم شدن به هرگونه حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی که خواست دشمن است پرهیز شود.
مدیر کل ورزش استان تهران گفت: انتظار ما از همه هیات‌های میزبان این است که از همه توان و امکانات خود برای برگزاری شایسته مسابقات بهره ببرند و این رقابت‌ها در سطح کیفی بالایی برگزار شود.
ورزشگاه پاس قوامین را می توان پرطرفدارترین ورزشگاه تهران دانست؛ مسئولان این ورزشگاه این روزها حسابی سرشان شلوغ است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: برنامه خوبی برای ریکاوری داریم تا خودمان را برای بازی برابر قرقیزستان آماده کنیم.
دارنده مدال طلای مسابقات جهانی گفت: با همه توانم در مسابقات جهانی جنگیدم تا برای اولین بار به مدال طلای جهان برسم.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس تمام تلاش خود را می‌کند که با ریل‌گذاری و قانون‌گذاری برای مهار تورم به دولت کمک کند.
رئیس جمهور در تماس تلفنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال نو خاطرنشان کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد.
معاون رئیس جمهور گفت: دشمن همه توان خود را برای ایجاد آشوب در ایران به میدان آورده و شبانه روز مشغول فعالیت در این حوزه است.
رئیس‌جمهور به تیم اقتصادی دولت مأموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و دلسوز و نمایندگان، بهره‌‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ها در این زمینه به کار گیرد.
رئیس جمهور به تیم اقتصادی دولت ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان، بهره‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار به کار گیرد.
سرمربی الهلال می‌گوید این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موانع زیادی را پشت سر گذاشته است.
دروازه‌بان دوم سپاهان ابراز امیدواری کرد با پیروزی مقابل پرسپولیس به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنند.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران با یادآوری اینکه امروز در یک سو جبهه کفر با تمام توان و در یک سو جبهه اسلام قرار دارد، اضافه کرد: در این صحنه نمی‌شود وسط ایستاد؛ صحنه روشن است چرا که یک طرف را آمریکا و اسرائیل هدایت می‌کنند و یک طرف را رهبر معظم انقلاب و مردمان مؤمن و انقلابی و در این شرایط باید مسیر را مشخص کرد.
ستاره آرژانتینی نمی‌خواهد در اولین بازی خود مقابل عربستان با تمام توان به میدان برود و به همین دلیل تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
رحمتی می‌گوید تیمش را با تمام توان راهی میدان مسابقه با مس کرمان می‌کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: افتخار ما خدمتگزاری به خادمین اربعین حسینی است و برای تحقق این هدف همه ظرفیت‌ها و توان نیروی هوایی ارتش در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین (ع) قرار داده شده است.
رئیس جمهور با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به کار گیرند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم بیش از یک سال است که وارد نبرد دیپلماتیک برای ممانعت از امضای توافق هسته‌ای با ایران شده است.
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی خواستار پذیرایی از زائران اربعین با همه توان شد و نسبت به برخی از تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه میان دوستداران اهل بیت (ع) هشدار داد.
دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط و با همه توان در کنار ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین ایستاده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ