دارنده مدال طلای مسابقات جهانی گفت: با همه توانم در مسابقات جهانی جنگیدم تا برای اولین بار به مدال طلای جهان برسم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
نماینده ایران به مدال طلای وزن 53- کیلوگرک مسابقات تکواندو یونیورسیاد در بخش بانوان رسید.
ناهید کیانی با برتری مقابل رقیب چینی خود به دیدار نهایی صعود کرد تا کاروان ایران در آستانه کسب پنجمین طلای خود باشد.
ناهید کیانی با برتری مقابل رقیب چینی خود به دیدار نهایی صعود کرد تا کاروان ایران در آستانه کسب پنجمین طلای خود باشد.
کسانی که از زیورآلات فانتزی و بامزه استفاده می‌کنند، کودک درون آن‌ها هنوز زنده است. آن‌ها خونگرم و معاشرتی هستند و دوست دارند در مرکز توجه باشند. این افراد همیشه آماده‌ی کمک به دیگران اند و داشتن روابط صمیمانه برای آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: کیانی در مسابقات جهانی باکو تاریخ‌سازی کرد و این اتفاق بزرگی بود که برای تکواندوی ایران رقم خورد.
ناهید کیانی یکی از تک‌ستاره‌های تکواندوی ایران موفق به کسب مدال طلای جهان در رقابت‌های باکو شد؛ دختری که تا چند ماه قبل شایعه مهاجرت و کنار گذاشته‌شدنش از تیم ملی ایران مطرح شده بود، حالا کاری درخشان در تاریخ تکواندوی ایران انجام داده و اولین زن این رشته لقب گرفته که توانسته به مدال طلا در ایران دست پیدا کند
قرعه کشی مسابقات اوزان 53- و 87+ کیلوگرم برگزار شد و نمایندگان ایران در روز آخر رقابت های جهانی باکو رقبای خود را شناختند.
دریافت کالری کم همیشه به معنای کمتر غذا خوردن نیست؛ غذا‌های کم‌کالری بسیاری وجود دارند که مصرف منظم آن‌ها باعث مدیریت اشتها و کاهش وزن می‌شود. غذا‌هایی که نه تنها حاوی مواد مغذی هستند، بلکه سیرکننده نیز هستند و حتی وسوسه پرخوری را کاهش می‌دهند.
صدیقی یادآور شد: تعداد کسانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند بسیار کم هستند و باید در قبال این منکر، همیشه با صبر و متانت برخورد کنیم. نباید در راستای حفظ انقلاب از کنایه‌ها و زخم‌زبان‌ها بترسیم بلکه استقامت می‌تواند ما را به اهداف‌مان برساند.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اینکه مصرف مایعات در کسانی که مستعد سنگ ادراری هستند باید به اندازه‌ای باشد که همیشه حجم ادرارشان زیاد و با رنگ روشن باشد، می‌گوید: البته داشتن تحرک، ورزش کردن و لاغری در کنار توصیه‌های غذایی و از جمله کاهش مصرف نمک و پروتئین‌ها بسیار اهمیت دارد.
زبان بدن همیشه راز درون افراد را افشا می‌کند. طبق همین اصل کسانی که دروغ می‌گویند نیز علائمی در زبان بدن خود بروز می‌دهند.
بعد از آمدن آقای خمز، تیم ما شکل هجومی‌تری به خود گرفته و فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد که در لیگ ایران واقعا نمونه است.
محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات، در حاشیه مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در این شرایط سخت که ما هم در داخل مشکل داریم و هم فشارهای خارجی مضاعف شده، شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که همواره لنگرگاه نظام و انقلاب بوده، جایش جدی خالی است. همواره سیاست ایشان تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند.
مهم‌ترین دریافت‌کنندگان خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، کارگران و طبقه ضعیف هستند، اما حالا ارائه خدمات به همین گروه‌ها هم تحلیل رفته است. این مسئله را علی اعتصام‌پور، مدیر سابق درمان تامین‌اجتماعی اصفهان تایید می‌کند و به می‌گوید:«سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای بیش از ۴۹ میلیون نفر تحت پوشش دارد و در بیشتر دولت‌ها به‌ویژه دولت سیزدهم همیشه حیاط‌خلوت دولتی‌ها بوده، درحالی‌که اصلا ربطی به دولت ندارد. کسانی درباره این سازمان تصمیم می‌گیرند که نه کارشناس‌اند و نه دارای سابقه بیمه و این وضعیت باعث شده بخش‌های مختلف سازمان ازجمله درمان، بیمه و شستا به‌سمت ورشکستگی سوق داده شوند.»
ما مجبور نیستیم همیشه اجتماعی باشیم؛ گاهی اوقات لازم است از فضای خودمان لذت ببریم، اما همه مردم به تعاملات اجتماعی نیاز دارند. به همین دلیل است که مردم دوست می‌شوند و برای حفظ آن دوستی‌ها تلاش می‌کنند و دوستی‌های با کیفیت برای همه کسانی که درگیر هستند مفید خواهد بود.
همیشه اینکه کدام خانواده در جهان ثروتمندترین هستند موضوعی جذاب بوده‌است. قبلا شاید راکفلر‌ها همیشه پولدارترین خانواده جهان قلمداد می‌شدند، اما در ۲، ۳ دهه اخیر با افزایش قیمت نفت، پولدارترین‌ها از خاورمیانه هستند، از امارات و البته دبی.
در روز پنجم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان نمایندگان ایران در وزن سوم به مصاف رقبای خود می روند.
در روز پنجم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان نمایندگان ایران در وزن سوم به مصاف رقبای خود می روند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: عملکرد صداوسیما سوال برانگیز است، افرادی که همیشه تریبون دارند، به عنوان نماد وضع موجود در مقابل کسانی که بانی مشکلات هستند قرار می‌گیرند و مغلوب می‌شوند.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس دهم گفت: انتقال پیام در هر حادثه‌ای که در محیط دانشگاه اتفاق می‌افتد، باید به عهده کسانی باشد که آشنا به محیط دانشگاهی هستند و همیشه با دانشجویان تعامل دارند و برای آنان افراد علمی و محترمی هستند.
آمریکایی‌ها می‌خواهند با اقوام و فریب جوانان ما را به درون خیابان‌ها بکشند. این آخرین سیاست دشمن است، ترکیبی از هر آنچه قبلا به کار گرفته است، اما ما کار آزموده‌ایم و کافیست که دشمن را بشناسید. نداشتن آگاهی و شناخت، عامل شکست است ولی آگاهی همیشه پیروزی می‌آفریند. پیروزی در آگاهی و ایمان است.
با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، خانواده‌ها نزدیک به دو سال طعم خرید مایحتاج آغاز سال تحصیلی را نچشیده بودند و حالا با اعلام این خبر که آموزش در مدارس برای سال تحصیلی جدید قطعا حضوری خواهد بود، کسانی که فرزند مدرسه‌ای دارند باید به فکر تهیه اقلام مورد نیاز آن‌ها باشند، اما تجربه خرید لوازم تحریر و کیف و کتاب با اینکه همیشه همراه با شوق و هیجان ناشی از بازگشایی مدرسه است، با وجود گرانی و تورم چندان تجربه خوشحال کننده‌ای به خصوص برای والدین نیست.
روی سخنم با شماست که به خودتان حق می‌دهید رویِ رای هیات انتخاب خط بکشید و با نگاه واپس‌گرای کژ و ناموزونتان آن را به هیچ بیانگارید. روی سخنم با شماست، "شما" یعنی کسانی که همیشه سویِ دیگر ما ایستاده‌اید و در زمینِ دیگری به جز فرهنگ، به بازی حذف و جرح و ابطالتان پرداختید. روی سخنم با شماست؛ شمایی که سینما را مِلکِ شخصیِ خود می‌دانید و اختیارِ دست بردن در لیستِ نهایی هیات انتخاب را دارید، تا هروقت که لازم باشد بیایید و دلواپسانه فیلمی را از لیستِ نهایی خارج کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ