مجوز بازی دو بازیکن پرسپولیس از طریق سیستم تی ام اس صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن اسبق پرسپوليس و استقلال موفق به پشت سر گذاشتن دوره مربیگری درجه A شدند.
دبیر فدراسیون تکواندو و مدیر تیم‌های ملی با وجود منفی شدن دوپینگ ۲۱ تکواندوکار تیم‌های ملی کماکان معتقد است در ماجرای دوپینگ کلهر و بزرگی توطئه‌ای در کار بوده است.
روز گذشته احمد علیرضابیگی نماینده تبریز که سخنانش درباره استیضاح آبان‌ماه فاطمی‌امین و واگذاری ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی‌بلند به برخی نمایندگان، مناقشه‌برانگیز شده بود، هم به دادستانی رفت و هم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان. البته در هر دو جلسه‌ای که حاضر شد، او فراخوانده شده بود تا مدارک و اسناد خود را در اثبات ادعایش ارایه کند.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
برای دومین سال متوالی، یحیی گل‌محمدی با شکست و واگذاری صدر جدول به استقبال روز تولد خود رفته است.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد همه مدارس نوبت عصر شهر تهران، ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
بر اساس مدارک دادگاه، متهم علاوه بر آدم ربایی، به دو فقره ضرب و جرح، منع کیفری و ممانعت از اتهامات وارده متهم شد. او همچنین از دادن نمونه DNA به مقامات خودداری کرد که به خاطر آن هم اتهام دیگری به پرونده اش اضافه شد.
شوکه و ناراحت؛ کاپیتان سابق تیم ملی نمی‌تواند سرقت از خانه اش را باور کند.
اولین چهره‌های ایرانی صاحب مدرک مدیریت فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شدند.
به غیر از آنچه که در کتاب‌های مقدس دربارۀ پادشاهی حضرت داوود ذکر شده، تا امروز دو سنگ‌نوشتۀ حدودا ۳ هزار ساله نیز یافت شده‌اند که در آن‌ها از «خاندان داوود» نام برده شده است.
کلیه ساختمان‌های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶دی ماه جاری هستند.
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
در حال حاضر برای مردم کره جنوبی معمول است که نه تنها یک سن، بلکه سه سن داشته باشند - یک «سن بین‌المللی»، یک «سن کره ای» و یک «سن تقویمی». اما به منظور پایان دادن به سردرگمی ناشی از این سیستمِ سه‌تاییِ محاسبه سن، به ویژه در اسناد رسمی و مدارک پزشکی، پارلمان این کشور حکم داده است که از ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی، تمام اسناد رسمی باید از استاندارد «سن بین المللی» استفاده کنند.
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: افرادی که اقدام به ربودن پروفسور فرهود کردند، از قبل شناختی از او داشتند و جلوی در خانه‌اش پروفسور را ربودند. دو فرد آدم‌ربا ساعت ۵ صبح در جلوی خانه دکتر، هنگامی که او قصد خارج شدن از خانه را داشت او را با خودروی شخصی خود می‌ربایند و به شهر‌های شمالی کشور می‌برند. آدم‌ربایان بعد از ۲۶ ساعت دکتر فرهود را به بانک‌های شمال کشور بردند تا بتوانند مبلغ هشت میلیارد تومان را از حساب این شخص به وسیله خودش خارج کنند. دکتر فرهود مدارک شناسایی و هویتی کاملی با خود به همراه نداشته و بانک‌ها از پرداخت پول به او امتناع کردند.
میلاد خدایی معتقد است تنها ایراد قضاوت عباس راکی در دیدار مس کرمان و پرسپولیس تفاوتی بود که بین دو تیم قائل میشد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: به دنبال روش های الکترونیکی برای صدور مجوز و ارسال مدارک الکترونیکی هستیم.
سازمان پزشکی قانونی امروز بیانیه‌ای درباره علت فوت مهسا امینی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. پس از این بیانیه؛ صدا و سیما نیز فیلم جدیدی از حضور مهسا امینی در مقر پلیس گشت ارشاد منتشر کرد. پیش از این دو فیلم در روزهای پس از فوت مهسای ۲۲ ساله؛ از حضور او در ورزا و لحظات احیا از سوی پلیس منتشر شده بود.
معاون امور هویتی و حقوقی سازمان ثبت احوال شناسنامه‌های جلد قرمز یا مستعمل یا دچار تغییرات هویتی را نیازمند تغییر عنوان کرد و افزود: مدارک مورد نظر اصل شناسنامه و دو قطعه عکس است و فرمی نیز در دفاتر پیشخوان باید پر شود.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در ارتباط با پرونده مرحومه مهسا امینی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم. کلیه دوربین‌های شهری بازبینی می‌شود.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دو سال مدارس را تعطیل کردیم که در دنیا این کار انجام نشده بود. طبق بررسی‌های انجام شده دانش آموزان حدود ۳۰ درصد افت تحصیلی داشتند.
لالیگا مدارک و مستندات مالی بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و نیز دو بازیکن تمدیدی این باشگاه را قبول نکرد.
به موجب تصمیم هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد و دارایی، مصوبه سال ۹۳ شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در خصوص الزام به داشتن مدرک در حداقل دو مقطع تحصیلی روانشناسی و مشاوره و نیز موفقیت در مصاحبه‌های علمی و حرفه‌ای برای اخذ پروانه اشتغال تخصصی ابطال می‌شود و از این پس تمامی مدارک کارشناسی ارشد معتبر از سوی وزارت علوم و بهداشت در رشته‌های روانشناسی و مشاوره مورد برای اخذ پروانه اشتغال حرفه‌ای در حوزه روانشناسی و مشاوره مورد قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ