آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی، در آستانه بازگشت به ترکیب اصلی اتلتیکو مادرید قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلر آلمانی بارسلونا در مذاکره با باشگاه برای تمدید و کسر دستمزد چراغ سبز نشان داده است.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
ویتور روکه حداقل تا ژانویه 2024 نمی تواند به رویایش یعنی بازی برای بارسلونا برسد و باید برای باشگاه فعلی خودش به میدان برود.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا و پورتو برای انتقال نیکو گونزالس به توافق قطعی دست یافتند و حالا خود بازیکن باید نظر نهایی را بدهد. دو طرف در مورد دستمزد اختلاف دارند.
با اعلام فابریتزیو رومانو، امروز بارسلونا در روز تولد لامین یامال بر سر تمدید قرارداد با او تا سال 2026 به توافق رسید.
14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
جدایی کلمنت لنگله از بارسلونا در مراحل پایانی خود است. این مدافع فرانسوی با تاتنهام به توافق رسیده و فقط منتظر تایید آخر بارسا است.
توافق بارسا با ویتور روکه قطعی است و باشگاه کاتالان با پدیده برزیلی قراردادی تا سال 2029 امضا خواهد کرد.
اینیگو مارتینز با بارسا به توافق رسیده تا به این تیم بپیوندد و طبق قرارشان اگر بارسا او را نخرد، باید به این بازیکن خسارت بپردازد.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا با کمک اینترمیامی بار دیگر لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، را به خدمت بگیرد.
بارسلونا بر سر انتقال روبن نِوِس، کاپیتان ولورهمپتون با این باشگاه به توافق رسیده و هافبک پرتغالی در روزهای آینده به طور رسمی به غول کاتالان خواهد پیوست.
متئو آلمانی (مدیر بخش فوتبال بارسا) که باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود با استون ویلا به توافق رسیده، حالا قصد ماندن دارد و امروز با خوان لاپورتا برای ادامه همکاری جلسه داشت.
طبق ادعای دیایو اسپورت، بارسلونا با ژوائو کانسلو و مدیران سیتی در زمستان به توافق رسیده بود ولی در نهایت پپ گواردیولا مانع این انتقال شد.
یک رسانه اسپانیایی فاش کرد بارسلونا در سال 2022 برای خرید ژوائو فلیکس با اتلتیکومادرید به توافق رسیده بود ولی به دلیل فیرپلی مالی نتوانست او را به خدمت بگیرد و فلیکس در نهایت بازیکن چلسی شد.
باشگاه بارسلونا با لس‌آنجلس گلکسی برای انتقال جولین آرائوخو به توافق رسید و این وینگر مکزیکی با امضای قراردادی تا سال 2026 به بارسا پیوست.
یوسف موکوکو، ستاره 18 ساله باشگاه دورتموند، که از بارسا و چلسی هم پیشنهاد دارد، با نیوکسل به توافق اولیه رسیده است.
اتلتیکو مادرید سرانجام برای انتقال دائمی آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی، به واندا متروپولیتانو با بارسا به توافق رسید.
در بارسلونا بسیار خوشبین هستند که تا قبل از شروع جام جهانی، با اتلتیکو در مورد آنتوان گریزمان به توافق دوستانه برسند.
رئیس اتلتیکو مادرید شایعات امروز درباره توافق این باشگاه با بارسلونا بر سر قرارداد آنتوان گریزمان را رد کرد و گفت هیچ مذاکره‌ای بین دو باشگاه انجام نشده است.
نشریه اکیپ امروز از توافق اولیه بارسلونا و اتلتیکو برای کاهش بند خرید دائمی آنتوان گریزمان خبر داد. توافقی که کمک خواهد کرد از بازی های بعد، گریزمان در ترکیب ثابت اتلتیکو به میدان برود.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تا امشب پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی می رود و مارکوس آلونسو نیز بازیکن جدید بارسا خواهد شد.
بعد از تعلل ممفیس دیپای در فسخ قرارداد با بارسلونا، یوونتوس از جذب این بازیکن منصرف شده و در آستانه توافق با آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی مارسی قرار دارد.
یوونتوس از طریق وبسایت این باشگاه اعلام کرد ممفیس دیپای، ستاره بارسلونا، آماده است با پیشنهاد بیانکونری موافقت کرده و راهی تورین شود.
بارسلونا و چلسی در آستانه توافق برای انتقال فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی، به استمفوردبریج هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ