بر اساس اعلام مفقودی‌ها در زرین دشت فیروزکوه تنها پیکر یک نفر باقی مانده است، و جستجو‌ها همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تداوم جستجو برای پسر ۱۷ ساله غرق شده در رودخانه کارون خبر داد.
جستجو برای یافتن زیست فرازمینی برای سال‌ها است که توسط اخترشناسان دنبال می‌شود. حالا، اما گروهی از دانشمندان می‌گویند شاید حیات در کرات دیگر دقیقا مشابه آنچه در زمین می‌شناسیم نباشد.
رولوت رباتیکس محصول خود به نام«هیبرید موبیلیتی ربات»(HMR) را معرفی کرد. این ربات در حقیقت یک قفس کروی شکل است که می تواند مانند مولتی کوپتر با استفاده از دو حلقه ژیروسکوپ در هر جهتی بچرخد.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است، گفت: در حال حاضر سامانه «جستجوی شغل» وزارت رفاه تنها درگاه معتبرِ مورد قبول سازمان بهزیستی است.
ژوزه مورایس می‌خواهد یکی از خریدهای تابستانی تیمش را برای تقویت بخش هجومی در نظر بگیرد.
عملیات جستجو در بخش‌های سیل زده چالوس
بهار امسال وقتی فردی به نام رومان نوواک در جستجوی قارچ در جمهوری چک، در دل طبیعت مشغول گشت و گذار بود، به چیزی به مراتب مهم‌تر از قارچ برخورد: یک تکه فلز که از خاک بیرون زده بود. آقای نوواک آن را از خاک بیرون کشید و متوجه شد که تیغه یک شمشیر است. او شروع به کندن زمین کرد و نه تنها به یک شمشیر رسید بلکه یک تبر برنزی هم پیدا کرد.
جستجو برای پیدا کردن جانشین اولیور کان شروع شده و گفته می‌شود، اولی هوینس بیش از همه خواستار برکناری کان و استخدام یک مدیرعامل جدید برای بایرن است.
خوک‌های دریایی در طول سفر‌های جستجوی شان برای یافتن غذا به طور میانگین تنها دو ساعت در روز می‌خوابند و در حین شیرجه زدن چرت‌های پنج تا ده دقیقه‌ای می‌زنند و این گونه زمان خواب شان در طول شبانه روز تقسیم می‌شود.
داود دومیری گنجی می‌گوید: معلوم است آنچه گفتم این نرم افزار ساده‌ای که در دبیرستان‌ها آموزش می‌دهند نیست. یک ورژن حرفه‌ای از پایتون است. شما در هوش مصنوعی همین چت جی پی تی سرچ بدهید آی‌پایتون ببینید چه دیتا‌هایی درباره این شبکه جهانی بدست می‌آورید. ببینید در نیچر چه مقاله‌ای چاپ کرده است. ببینید این شبکه جهانی چه پیش‌بینی‌هایی داشته است.
بر اساس توضیح درج شده در کارت ملی و شناسنامه، مدارک شناسایی پیدا شده بایستی توسط فردی که آن را یافته است، به صندوق پست سپرده شود و پس از آن مدارک یاد شده توسط شرکت پست به سازمان ثبت احوال تحویل خواهد شد.
تبریز- عملیات آوار برداری و جستجو و نجات در محل حادثه انفجار در منطقه منظریه تبریز به اتمام رسید.
کارشناسان نگران این هستند که وقتی کاربران به پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که پاسخ‌های محاوره‌ای و خلاقانه‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد، تغییر رویکرد می‌دهند، ممکن است این ربات‌ها جایگزین موتور جستجو شوند؛ بنابراین انتشار Bard موجب نگرانی سرمایه‌گذاران و در نهایت منجر به کاهش قیمت سهام شرکت الفبت شد، چرا که این نگرانی را ایجاد کرد که موتور جستجوی گوگل که مرغ تخم طلای این شرکت است، در خطر جایگزینی قرار گرفته است.
رییس مجلس و نمایندگان مجلس از افتحاری سخن می‌گویند که این افتخار نفعی برای مردم نداشته است! مجلس وظیفه نظارتی بر عهده دارد، بیشترین نظارت را هم می‌تواند روی دولت داشته باشد و همه وزرا زیر تیغ استیضاح مجلس هستند.
رییس مجلس و نمایندگان مجلس از افتحاری سخن می‌گوید که این افتخار نفعی برای مردم نداشته است! مجلس وظیفه نظارتی بر عهده دارد، بیشترین نظارت را هم می‌تواند بر روی دولت داشته باشد و همه وزرا زیر تیغ استیضاخ مجلس هستند
معاون مدیریت حوادث و فوریت های ترکیه می گوید امدادرسانی به زلزله زدگان بر ساخت خانه های موقت متمرکز است.
کاربران برای دسترسی به جستجوی بینگ باید به این پیوند رفته و وارد حساب مایکروسافت شوند. مایکروسافت اعلام کرده که کاربران می‌توانند این موتور جستجو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض روی رایانه شخصی خود تنظیم کنند و یک کد QR را اسکن کنند تا برنامه جستجوی بینگ را در تلفن خود دانلود کنند.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که این کشور در تلاش است تا کمک های بشردوستانه به موثرترین شکل به دست زلزله زدگان در کشور ترکیه برسد.
پیر حسین کولیوند با حضور در برنامه صف اول جزئیات تازه ای از امداد رسانی در حادثه زلزله خوی را تشریح کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله زده در خوی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله زده در خوی توضیحاتی ارائه داد.
وبگاه الجزیره در یک اینفوگرافی به پرتکرارترین کلمات جستجو شده از سوی مردم کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا اشاره کرده که بعضا نکات جالبی را به همراه دارد.
پاکو خمس به دنبال این است که از چهارمین سهمیه بازیکن خارجی تراکتور هم استفاده کند.
دماوند- رئیس اداره محیط زیست دماوند در خصوص سرنوشت یوزپلنگ زخمی در دماوند گفت:جستجو برای یافتن حیوان زخمی ادامه دارد.
بروس راینهارت قاضی آمریکا گفت: به رغم مخالفت وزارت دادگستری، به نظر او بخش‌هایی از این اسناد و مدارک قابلیت انتشار دارند و به وزارت دادگستری دستور داد بخشی ویرایش شده از آن‌ها را تا پنجشنبه آینده منتشر کند، هر چند به دادستان‌ها در صورت مخالفت با پیشنهاد او، فرصت تجدیدنظرخواهی داده خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ