آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از این که تیمش نمی‌تواند از فرصت‌های گلزنی‌اش استفاده کند انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوشحالی زایدالوصف نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی الاتحاد، از دیدار با دو ستاره بزرگ تیمش کریم بنزما و انگولو کانته خبرساز شد.
انگولو کانته توانست دومین تست های پزشکی الاتحاد را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.
کار پیوستن انگولو کانته به الاتحاد تمام شده است و ستاره فرانسوی راهی فوتبال عربستان می شود.
سون هیونگ مین در حالی اینچئون را به مقصد لندن ترک کرد که یک چهره جدید در تیم باشگاهی او به سمت سرمربیگری رسیده است.
کریستین ویری می‌گوید آنتونیو کونته، سرمربی اخراج شده تاتنهام، شخصیتی تندخو دارد و دائما با اطرافیانش درگیر می‌شود. ویری معتقد است به همین دلیل از اخراج او متعجب نشده است.
در پایان فصل قرارداد آنتونیو کونته با تاتنهام تمام می‌شود، اما بعید است او دیگر به کار خود در این باشگاه ادامه دهد و همه منتظر خبر برکناری‌اش هستند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، درحالی راهی ایتالیا شد که شایعات زیادی در خصوص برکناری زودهنگامش به گوش می رسد.
آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواست که فردا فضای ورزشگاه را برای میلان جهنمی کنند و تیم را برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان سوق دهند.
تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود موفق شد چلسی را 2-0 شکست دهد تا دومین دربی لندن در این فصل با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان برسد.
دکتر دیتر کونتس، متخصص در کلینیک خواب در بیمارستان سنت هدویگ آلمان که هدایت این تحقیق را برعهده داشت، در این باره می‌گوید: «فصلی بودن در همه موجودات زنده این سیاره وجود دارد. اگرچه ما انسان‌ها در طول زمستان تغییر ملموسی را به ظاهر مشاهده نمی‌کنیم، اما فیزیولوژی انسان با احساس 'از نفس افتادگی یا خالی شدن از انرژی' در ماه‌های فوریه یا مارس (اسفند و فروردین) از نو تنظیم می‌شود».
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، که امروز اعلام شد موقتا از نیمکت تاتنهام دور خواهد بود با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای به دست آوردن سلامتی کامل باید مدتی در ایتالیا بماند.
سرمربی تاتنهام که در جریان برد مقابل سیتی غایب بود، به صورت تلفنی رکوردشکنی کین را به او تبریک گفت.
سرمربی تاتنهام به علت عمل جراحی اخیر خود نمی تواند در بازی امشب مقابل سیتی روی نیمکت بنشیند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، شایعات مربوط به تصمیمش برای جدایی از این تیم را به سبک خودش رد کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است تیمش فرصت پیروزی برابر منچسترسیتی را داشت.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، عملکرد هری کین در دیدار برابر کریستال پالاس را تحسین کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که قرار دادن تیمش بین مدعیان لیگ برتر انگلیس دیوانگی است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 2-0 مقابل استون‌ویلا از شرایط تیمش عصبانی بود و گفت با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد نباید انتظاری بیشتر از او و تیمش داشت.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل برنتفورد گفت از کسب یک امتیاز بعد از یک ماه بدون فوتبال راضی است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که پنالتی از دست رفته هری کین برابر فرانسه قرار نیست به کابوس این بازیکن تبدیل شود.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی 4-3 تیمش مقابل لیدز در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
در دیداری که تاتنهام سه بار از لیدز یونایتد عقب افتاد، به لطف بریس بنتانکور ظرف 2 دقیقه، از سد میهمان خود گذشت.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید هری کین به حدی از فشردگی مسابقات خسته بوده است که توانایی همراهی این تیم را نداشته است.
دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ