سرمربی تاتنهام به علت عمل جراحی اخیر خود نمی تواند در بازی امشب مقابل سیتی روی نیمکت بنشیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام فاش کرد بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان به دست میلان، آنتونیو کونته دو ساعت او را سرزنش کرده است.
روزنامه سان می‌گوید تاتنهام خواهان حفظ آنتونیو کونته تا پایان فصل بود ولی مربی ایتالیایی بعد از صحبتهای تندی که درباره مدیران و بازیکنان باشگاه داشت ادامه کار در این تیم را نپذیرفت.
بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.
تاتنهام موفق شد در دیداری جنجالی مقابل برایتون به پیروزی ۲-۱ برسد
بعد از انتقادهای تند و بی‌سابقه آنتونیو کونته از بازیکنان تاتنهام، کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی این تیم، اولین کسی بود که سکوتش را شکست و به سرمربی‌اش پاسخ داد.
آنتونیو کونته به تمجید از هری کین پرداخت که اولین پنالتی خود بعد از جام جهانی را به گل تبدیل کرد.
تاتنهام بعد از چند شکست پیاپی و حذف تلخ از چمپیونزلیگ امشب با درخشش دوباره هری کین و سونگ هیونگ مین مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، پس از حذف تیمش از چمپیونزلیگ، ادعا کرد که تیمش از ابتدا شانس کمتری نسبت به میلان برای صعود داشت.
آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواست که فردا فضای ورزشگاه را برای میلان جهنمی کنند و تیم را برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان سوق دهند.
دستیار آنتونیو کونته امروز اعلام کرد که این مربی در بازی فردا مقابل چلسی روی نیمکت حضور نخواهد داشت.
سرمربی تاتنهام که در جریان برد مقابل سیتی غایب بود، به صورت تلفنی رکوردشکنی کین را به او تبریک گفت.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 2-0 مقابل استون‌ویلا از شرایط تیمش عصبانی بود و گفت با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد نباید انتظاری بیشتر از او و تیمش داشت.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل برنتفورد گفت از کسب یک امتیاز بعد از یک ماه بدون فوتبال راضی است.
سرمربی تاتنهام به انتقاد از شروع سریع لیگ جزیره بعد از پایان جام جهانی پرداخت.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی 4-3 تیمش مقابل لیدز در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 2-1 مقابل لیورپول در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، علاوه بر یک جلسه تعلیق به دلیل اعتراض‌های شدید به داور مسابقه در دیدار دیشب تیمش با اسپورتینگ ما جریمه‌های بیشتری روبرو خواهد شد.
سه سال و نیم بعد از صعود رویایی تاتنهام از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل سیتی، حالا این تیم اسیر VAR شد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل نیوکسل در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
جیان پیرو ونترونه بعد از مدتی مبارزه با بیماری سرطان در سن 61 سالگی درگذشت.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی 6-2 تیمش مقابل لستر با هت‌تریک سون هیونگ مین به ستایش از این ستاره کره‌ای پرداخت.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل چلسی در دربی لندن، در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت کرد تا درباره این بازی پرحادثه گفت و گو کند.
خوشحالی تحریک آمیز آنتونیو کونته بعد از گل تساوی تیمش، به یک جنجال بزرگ در دربی لندن منجر شد.
خوشحالی تحریک آمیز آنتونیو کونته بعد از گل تساوی تیمش، به یک جنجال بزرگ در دربی لندن منجر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ