در حال حاضر نزدیک به ۱۴ میلیون دستگاه pos در کشور فعال است، این در حالی است که در سال گذشته بنا بر اظهارات مسئولان سازمان امور مالیاتی، ۳.۵ میلیون اظهارنامه به این سازمان ارائه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با رشد بیش از ۱۳ هزار واحدی به رقم ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی رسید تا همچنان رقم شاخص روی عدد ۲.۳ میلیون واحدی باشد و شاخص به دنبال انگیزه برای رسیدن به اهداف و ارقام بالاتر است.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا روز گذشته ۱۰ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۹۲ نفر ورودی به استان داشته ایم که در نهایت به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شدند.
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
مجموع تناژ بار نفتی و غیر نفتی ترانزیتی جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل ریلی به یک میلیون و ۲۱۵ هزار تن طی ۱۰ ماهه امسال رسیده است.
سیدرضا فاطمی امین گفت: امروز بین ایران و ۱۰ کشور آفریقایی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار قرارداد و بیش از یک میلیارد دلار تفاهم نامه در حوزه صادرات خودرو، خدمات فنی و مهندسی و ... امضا می شود.
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۲۹ هزار واحدی همراه شد تا همچنان در محدوده کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی باقی بماند. آیا فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل می‌تواند به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی برسد؟
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
کارگر گفت: حدود ۱۰ میلیون کارت هوشمند ملی معوقه داشتیم که بیش از ۹ میلیون آن صادر و تحویل شده است.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
آمار صادرات زعفران نشان می دهد که در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۱۷۸ تن زعفران به کشورهای مختلف صادر شده که امارات بزرگترین مشتری و ترکیه زرنگ ترین مشتری این محصول صادراتی بوده اند.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۱۰ بهمن ماه به یک میلیون و ۷۱۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۱۰ بهمن ماه به یک میلیون و ۷۱۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۸ تن از ایشان وخیم است.
مدل زبان هوش مصنوعی Chat GPT طی ۴۰ روز بیش از ۱۰ میلیون کاربر روزانه به خود جذب کرده است.
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: در ۱۰ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۹ میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است.
طبق آمار اعلام شده از سوی بانک مرکزی در آذرماه متوسط یک متر مسکن در پایتخت ۴۸ میلیون و ۷۳ هزار تومان بوده است و معاملات بازار مسکن در آذر ماه به بیش از ۱۰ هزار فقره واحد مسکونی رسید.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار معامله شد، افزایش سرمایه ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، ده خبر مهم برای بورس فردا ۱۶ آذر، سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند بخوانند، مجمع مداران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، جزییات عرضه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در سال زراعی گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شده که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.
طرح سفر ارزان عتبات با قیمت کمتر از سه میلیون تومان از اواسط تابستان ۱۴۰۱ در تهران آغاز شد که همزمان با پیاده روی اربعین متوقف شد. سازمان حج و زیارت این سفر را در حالی آغاز کرد که میانگین نرخ سفر هوایی عراق بیش از ۱۰ میلیون تومان و سفر زمینی در حدود پنج و نیم میلیون تومان بوده است.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روند کاهشی هزینه وام مسکن ادامه دارد و در حالی که متاهل‌های ساکن پایتخت حدود ۱۰ روز قبل برای اخذ این وام باید بیش از ۱۳۴ میلیون تومان پرداخت می‌کردند، اکنون باید بیش از ۱۲۹ میلیون تومان پرداخت کنند.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند
رئیس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: هنگام خدمت رسانی در منزل بیمار ناگهان همراه بیمار با نیرو‌های این مرکز جدال لفظی پیدا می‌کند که در این هنگام در خروجی منزل را قفل می‌کند و سگ‌ها را به سمت تکنسین‌ها تشویق به حمله می‌کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۲ میلیون و ۹۷۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۰۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ