نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک گفت: نبود شفافیت مالی و اطلاعاتی و نداشتن سازوکار تامین مالی مشخص، از جمله مشکلات واحد‌های صنفی صنعت پوشاک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چشم انداز روشن بنیادی برای این روزهای بورس وجود نداشته و شاخص کل همان نوسان همیشگی را تکرار می کند.
شفافیت در دو دولت خاتمی و روحانی قابل مقایسه با دو دولت دیگر نبوده و نیست. شفافیت کمک زیادی می‌کند که تخصیص منابع و صرف پول و بودجه، منطقی و عقلایی انجام شود و در نتیجه کارایی اقتصادی بهتر شود و با منابع مشخص مالی خروجی‌های بهتری به دست آید.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مسابقه مقابل بلغارستان آماده می شویم و تمام توان‌مان را برای ارائه یک بازی خوب به‌کار خواهیم گرفت.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌ها را اجرا می‌کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
تنیسور شماره یک جهان جهان از رویای بازی با هموطن خود رافائل نادال در مسابقات دونفره در المپیک پاریس صحبت کرد.
ملی‌پوشان تفنگ کشورمان و جواد فروغی قهرمان المپیک در جام جهانی باکو نتایج ضعیفی کسب کردند.
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که غیبت برونو فرناندز در دیدار شب گذشته شیاطین سرخ مقابل سویا در لیگ اروپا بسیار حس شد.
شب گذشته حاج محمود کریمی انتقادات صریحی خطاب به نمایندگان مجلس و بانک‌ها کرد و از سوی دیگر راه‌حل مساله حجاب را از زاویه عدالت دانست و گفت: اگر مردم از نحوه اداره مملکت راضی باشند، همه یکسان باشند، یک آقازاده‌ی بیشتر نبرد یکی کمتر، در این صورت مشکل حجاب هم حل می‌شود. در انتخابات پیش‌رو سرمان کلاه نرود، مگر نگفتند شفافیت آرا، چی شد؟
رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان گفت: به خاطر نداشتن حریف تمرینی مجبوریم اردوی آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی را در شهرستانها برگزار کنیم تا ورزشکاران دچار افت عملکرد نشوند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کمبود بلیت در شرایط کنونی به دلیل افزایش تقاضای سفر است.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت می‌گوید: «برگزاری کنکور دو بار در سال خوب و مفید است، اما پذیرش هم باید در دو مرحله تقسیم شود. این یک فرصت عالی برای داوطلبانی است که کنکور را به خوبی جواب نداده‌اند و در همان سال می‌توانند جبران کنند. باید به سمتی برویم که بدون قطعی اینترنت، آزمون را به شکل کامل، درست و بدون تقلب با موفقیت برگزار کنیم.»
عبدی نوشت: سه شرط برای افزایش مالیات وجود دارد. اول؛ تاثیر مثبت آن بر افزایش تولید خالص داخلی. دوم؛ حداکثر رعایت انصاف در هزینه کردن و احترام به رای و نظر مردم در هزینه‌ها، با شفافیت کامل. سوم؛ حداکثر کوشش برای اینکه درآمد‌های دولت تحت عنوان رانت میان دیگران توزیع نشود. هر سه شرط فعلا مفقود است.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
شقاقی با اشاره به اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی که در کدال منتشر شده است، دارای ابهام زیادی است، گفت: این صورت‌های مالی به هیچ عنوان شفاف نبوده و مبهم هستند، از سویی حسابرسی شرکت‌های دولتی با استاندارد‌های ملی و بین المللی فاصله بسیار زیادی دارد و اگر قرار بود حسابرسی استانداردی از این بنگاه‌ها انجام شود، زیان آن‌ها به مراتب از آن چیزی که در سامانه کدال منتشر شده، بیشتر خواهد بود، اما به هر حال این موضوع یک گام رو به جلو از سوی وزیر اقتصاد برای شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی است و به نوعی یک شروع خوب است که باید استمرار پیدا کند.
اصولا وقتی شما قرار است یک پایه مالیاتی را گسترش دهید و یا نحوه اخذ آن را تغییر بدهید باید با مطالعه رفتار بازار، ذی‌نفعان، بانک‌های اطلاعاتی و ... این کار را انجام دهید. درصورت موفقیت در اجرا و لحاظ ضرورت‌ها، سامانه مودیان منجر به شفافیت شده و در مبدا اقدام به اخذ مالیات می‌کند، ولی اگر موفق نشود می‌تواند در کنار مالیات بر ارزش افزوده به مصیبتی برای تولید بدل شود.
نبود شفافیت در عملکرد بانک‌ها می‌تواند از یک طرف منجر به افزایش نابرابری و ناعدالتی در جامعه شده و از طرف دیگر، سرمایه‌های مردمی را به سمت کسب منفعت برای عده‌ای خاص و ایجاد تورم هدایت کند.
مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری وشهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکلات دفاتر خدمات الکترونیک شهر گفته بود: نبود شفافیت در فرایندها، وجود فرایند‌های موازی، وجود بروکراسی اداری زمانبر، اشکالات حقوقی، اعمال سلیقه در سطح مناطق و عدم تحول طی سال‌های گذشته از جمله مشکلات این دفاتر است.
نماینده مردم قم در مجلس گفت:‌ مسئله ای که موجب طولانی شدن مذاکرات شده است نبود تضمین کافی و عدم شفافیت غرب می باشد.
وزیر نیرو در حکمی «مجید عمیدپور» را به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه نیرو منصوب کرد.
عقب‌نشینی نرخ دلار آزاد به کانال ۲۷هزار تومان در کنار رشد هرچند لاک‌ پشتی نرخ‌ ها در سامانه نیما سبب شده است تا شکاف موجود میان این دو نرخ کاهش پیدا کند. اتفاقی که کارشناسان و تحلیلگران بازار سهام آن را به فال نیک می‌ گیرند و معتقدند دلار تک‌ نرخی به نفع بازار سرمایه است و می‌ تواند شرایط مناسبی برای افزایش سودآوری برخی از صنایع بورسی فراهم کند.
اسدبیگی با قبول پیشنهاد پرسپولیس ریسک بزرگی را قبول کرد، چرا که او دو رقیب سرسخت را بالاتر از خودش در این پست می‌بیند؛ سرلک و کامیابی‌نیا
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ