خفرن و مارکوس تورام هر دو در فهرست جدید تیم ملی فرانسه برای دو بازی پیش رو در انتخابی یورو 2024 قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات مجلس ۲۷ مهرماه است و امکان اعتراض در پیش ثبت‌نام‌ها دیده شده است.
شاهرود- بنا به اعلام منابع محلی، جنسیت یوزپلنگ آسیب دیده محدوده پارک ملی توران شاهرود نر اعلام شده و بعد از بهبودی مجدد در طبیعت رها سازی می شود.
رئیس‌ جمهور آمریکا امروز اعلام کرد: درحال‌حاضر در ناتو در مورد موضوع پذیرش اوکراین در این ائتلاف اتفاق‌نظری دیده نمی‌شود.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌گوید پیگیری قضایی او و اعلام اتهامات متعدد علیه‌اش تلاشی است برای منحرف‌کردن افکار عمومی از رشوه‌گیری خانواده رئیس‌جمهور کنونی این کشور از یک شرکت اوکراینی.
سازمان لیگ جدول نهایی فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر را اعلام کرد که یک تغییر مهم در آن دیده می‌شود.
مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد در استقبال از نوروز ۱۴۰۲ و در راستای پاسداشت آیین‌های کهن ایرانی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که حول شعار «سعدآباد؛ باغ‌موزه اندیشه» برگزار می‌شوند.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، با اعلام اولین فهرست پس از جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.
فینالیست‌های مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) مشخص شدند که در بین آنها تنها یک خوزستانی دیده می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه اسامی ۴۱ بازیکن را برای دیدار تدارکاتی با ایران و عراق اعلام کرد که در این لیست نام آرتم زیوبا مهاجم باتجربه روس‌ها دیده نمی‌شود.
وزارت فوریت‌های روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور آماده اعزام دو فروند هواپیما ترابری «ایلیوشین ایل-۷۶» به همراه ۱۰۰ نفر امدادگر برای کمک به زلزله زدگان خسارت دیده از زلزله مرگبار در ترکیه است. در این خبر اشاره‌ای به کمک روسیه به زلزله زدگان در سوریه که همزمان با زلزله ترکیه خسارت دیده اند، نشده است.
فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که قرارداد دیدیه دشان، سرمربی این تیم، تا سال 2026 تمدید شده است.
ستاره خط حمله سیتی بعد از بریس مقابل لیدز اعلام کرد که بعد از تعطیلات اخیر بیش از همیشه مشتاق گلزنی است.
ولید رکراکی پس از شکست برابر تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی اعلام کرد که در فینال، از شاگردان دیدیه دشان حمایت خواهد کرد.
اکیپ پیش بینی کرد ترکیب تیم ملی فرانسه در بازی با انگلیس سورپرایز خاصی نخواهد داشت.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه ۴۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی توسط بنیاد در دست اجرا و تعمیر قرار دارند از بهره‌برداری بخش عمده‌ای از واحدها در نیمه اول سال بعد خبر داد.
نخست وزیر روسیه اعلام کرد: برخلاف پیش بینی ها، تولید ناخالص داخلی این کشور کمتر از حد انتظار کاهش یافته است.
صربستان هم از فهرست 26 نفره خود برای جام جهانی قطر رونمایی کرد و در آن تقریبا هیچ سورپرایزی دیده نمی شود.
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، دقایقی پیش فهرست مورد نظر خود برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.
درحالیکه دیدیه دشان لیست نهایی تیم ملی فرانسه برای جام جهانی را امشب اعلام خواهد کرد فرانسوی‌ها تمهیدات گسترده‌ای برای جلوگیری از نشت این لیست تدارک دیده‌اند.
درحالیکه دیدیه دشان لیست نهایی تیم ملی فرانسه برای جام جهانی را امشب اعلام خواهد کرد فرانسوی‌ها تمهیدات گسترده‌ای برای جلوگیری از نشت این لیست تدارک دیده‌اند.
شب گذشته رسانه‌ها عکسی از دیدیه دروگبا منتشر و اعلام کردند که او دین خود را تغییر داده و مسلمان شده است، اما این موضوع با واکنش دروگبا همراه شد.
بنا به اعلام مقامات اوکراینی، نزدیک به نیمی از سامانه های تامین برق در این کشور دچار آسیب شده اند.
دیدیه دشان اسامی 23 بازیکن را برای دو بازی پیش روی تیم ملی فرانسه اعلام کرد. فهرستی که در آن کریم بنزما غایب است و چند بازیکن سرشناس نیز بار دیگر شانس پوشیدن پیراهن فرانسه را پیدا کرده اند.
وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که در نتیجه اقدامات آمریکا، آسیب های بخش نفت و گاز سوریه از سال ۲۰۱۱ تا اواسط سال جاری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد دلار بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ