پپ گواردیولا بازی فردا برابر ساوتهمپتون را مهمتر از بازی سه شنبه برابر بایرن مونیخ عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه اهانت‌ها به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، بار دیگر فردی هتاک در هلند با حضور در مقابل سفارت ترکیه، به قرآین کریم توهین کرد.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
تیم ملی والیبال ایران از فردا سه شنبه 16 خرداد ماه در لیگ ملت‌های والیبال 2023 در کشور های ژاپن، هلند و آمریکا به مصاف رقبای خود خواهد رفت.
ارلینگ هالند که چند هفته پیش به عنوان بهترین بازیکن سال از سوی انجمن نویسندگان فوتبال انتخاب شده بود جایزه خود را دریافت کرد.
آلن شیرر پس از شکسته شدن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر، ارلینگ هالند را مورد ستایش قرار داد.
ماموران پلیس هلند فردی با نام جعلی «بوریس جانسون» را حین رانندگی در این کشور متوقف و بازداشت کردند.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش با منچسترسیتی گفت مصدومیت و عدم حضور ارلینگ هالند در ترکیب سیتی تغییر چندانی در برنامه لیورپول نخواهد داد.
تقابل ویژیل فن‌دایک و ارلینگ هالند از جذابیت های ویژه بازی فردای سیتی و لیورپول به شمار می رود..
پنج بازیکن تیم ملی هلند به دلیل مسمومیت غذایی بازی فردا شب برابر فرانسه را از دست دادند و حالا دلیل مسمومیت آنها مشخص شده است.
به نظر می‌رسد ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، مشکلی برای دیدار فردا مقابل آرسنال ندارد.
مهاجم هلندی پرسپولیسی ها پایش را در یک کفش کرده که همین امروز و فردا ایران را به مقصد هلند ترک کند.
در آستانه دیدار هلند و آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام جهانی که فردا برگزار می‌شود نشست‌های امروز سرمربی‌های دو تیم جوی کاملا متفاوت داشت.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل هلند از پاسخ مستقیم درباره آمادگی آنخل دی‌ماریا و حضور او در این دیدار طفره رفت.
مدافع تیم ملی هلند تاکید کرد دفاع کردن برابر لیونل مسی یک وظیفه تیمی است نه فردی.
لوئیس فن‌خال، مربی هلند، تاکید کرد که بازی فردا برابر آمریکا در یک هشتم نهایی جام جهانی یک چالش دشوار است.
ویرژیل ف‌ن‌دایک در نشست خبری بازی هلند-سنگال ابراز امیدواری کرد فردا بتوانند از غیبت مانه برای شکست سنگال استفاده کنند.
لوئیس فن خال، مربی تیم ملی هلند، غیبت ممفیس دیپای در بازی فردا برابر سنگال را تایید کرد. او بار دیگر گفت که تیمش توان قهرمانی در جام جهانی را دارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
پشت خط زن تیم ملی والیبال هلند گفت: قدرت دو تیم نزدیک است، اما ما برنده می‌شویم.
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: پیشنهادهای متنوع بورس کالا به مقامات مرتبط به بازار سرمایه سوریه ارسال شده است. در حال حاضر، منتظریم که طرف سوری نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند تا از این طریق وارد فاز جدید از همکاری خود با این کشور شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ