برای کارلو آنچلوتی لیگ قهرمانان از هر نظر اهمیت بیشتری نسبت به لالیگا دارد و او قهرمانی در این رقابت ها را به لالیگا ترجیح می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نصیری در کتابش نظراتی همچون ادعای برتری مردان بر زنان را مطرح کرده و اعتقاد داشت؛ تصدی امور حکومتی و مسئولیت‌های اجتماعی از سوی زنان با اسلام در تضاد است! البته به‌دلیل همین فهم غلط از اسلام انتشارمجدد کتابش ممنوع شد.
در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی اتحادیه اروپا، این اتحادیه هفت فرد ایرانی را با مطرح کردن ادعای نقض حقوق بشر علیه آن‌ها در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.
نماینده رژیم صهیونیستی با مطرح کردن اظهاراتی جنگ‌طلبانه علیه ایران، مدعی شد که «توافقی موقت» برای رسیدگی به موضوع برنامه هسته‌ای ایران مورد بحث است.
برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
در شرایطی که ۹ ماه از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می‌گذرد، او تقریبا در هر ماه ادعایی را درباره درآمدزایی و مذاکره با فیفا برای دریافت پول‌های بلوکه شده مطرح کرده است.
کارل فراچ دوباره با مطرح کردن ادعای تخت بودن زمین جنجال به پا کرد. او پیش از این نیز با جعلی خواندن عکس‌های ناسا، مدعی شده بود که ما بر زمین تخت زندگی می‌کنیم نه یک کره آسمانی.
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، ادعای عجیبی را مطرح کرده و مدعی شده که آنتونیو کاسانو بازیکن بهتری از الساندرو دل‌پیرو بوده است.
رئیس دادگاه ورزش کاتالونیا ادعایی درباره آینده احتمالی پرونده نگریرا که باشگاه بارسا با آن درگیر است مطرح کرده و هواداران بلوگرانا را به شدت نگران کرده است.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
خاویر تباس، رییس لالیگا، در مستند مربوط به سوپرلیگ ادعاهای جالبی را درباره رابطه جانی اینفانتینو و الکساندر چفرین مطرح کرده است.
رژیم صهیونیستی ادعای دستگیری مظنون بمب گذاری در قدس را مطرح کرده است.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس قویا ادعای تعرض به زندانیان را رد کرد و گفت: دشمنان و معاندان نظام شایعاتی را درباره وضعیت زندانیان زن مطرح کردند که ساده‌لوحانه و غیرقابل باور است.
با توجه به اسم انتخاب شده برای سال، ماجرا جالب توجه‌تر به نظر می‌رسد؛ اینکه مجموعه‌ای دانش بنیان توانسته ادعایی که درباره کشورمان مطرح شده را راستی‌آزمایی کرده و در پایان بررسی‌های دقیق و فنی، نتیجه بگیرد که آن ادعا صحت دارد. نتیجه‌ای که می‌تواند ماجرای مطرح شده را وارد فاز دیگری نماید و مانع از آن شود که توده عظیم و غلیظ متان در جنوب تهران، به بوته فراموشی سپرده شود.
یک رسانه اسپانیایی ادعایی جنجالی درباره انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پی‌اس‌جی مطرح کرده و می‌‌گوید مسی تا لحظه آخر اعتقاد داشت در بارسا ماندگار خواهد شد.
ریچارد بنت در توئیتی نوشت، با افراد مختلفی از پنجشیر شامل زنان و مردان جامعه مدنی دیدار داشته و نمایندگانی از پنجشیر سرکوب گسترده علیه مردم توسط طالبان و نقض‌های گسترده حقوق بشری را مطرح کردند.
به گفته منابع دیپلماتیک، اوکراین در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت سازمان ملل ادعای ارسال پهپاد‌های ایرانی به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکرین را مطرح کرده است.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، اظهارات جالبی را درباره رابطه‌اش با نیمار مطرح کرده است.
روزنامه دولتی ایران ورزشی ۲ ادعا درباره دراگان مطرح کرده که هر دو بحث برانگیز است.
هرتزوگ با مطرح کردن ادعا‌هایی علیه ایران گفت: ما به شدت نگران یک توافق احتمالی هستیم، چون از نداشتن جدیت، صداقت و پایبندی حکومت ایران به قوانین جهانی نگرانیم.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
باید مشخص شود که ادعای مسئولان درباره به حداقل رسیدن تعداد خودرو‌های کف پارکینگ تا چه میزان صحت دارد؟ آیا اینکه خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها جابه جا و به مکان دیگری منتقل می‌شود سپس با نمایش پارکینگ خالی، ادعای کاهش تعداد خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها می‌شود، درست است؟
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ