دروازه بان باتجربه ملوان می گوید این تیم عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته و بدبیاری ها باعث شده نتایج دلخواه را کسب نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمنی رده های سنی آسیا با کسب یه مدال طلا برای نمایندگان کشورمان در ماکائو آغاز شد.
یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمنی رده های سنی آسیا با کسب یه مدال طلا برای نمایندگان کشورمان در ماکائو آغاز شد.
ایمان صادقی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و فصل گذشته ملوان با عقد قرارداد رسمی به پیکان ملحق شد.
صادقی معتقد است اگر هر زبان دیگری هم در این سیستم گذاشته بشود و با همین سیستم آموزش داده بشود به یک واحد درسی پوچ خواهیم رسید: «شاید می‌توانستیم این فضا و این دروس را به موسیقی و هنر اختصاص بدهیم هر چند من معتقدم تکثر هیچ مشکلی ندارد به‌شرطی که بعدا تبدیل به اجبار نشود.»
نماینده پیشین مجلس درباره اعتراضات فرانسه نوشت: در ایران هیچ خبرنگاری اجازه پوشش اعتراضات را نداشت و تصاویر پخش‌شده اغلب موبایلی و مخفیانه بود.
بر اساس اعلام فدراسیون جهانی کاراته فاطمه صادقی کاتا رو کشورمان جواز حضور در بازیهای ساحلی را کسب کرد.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
رضا صادقی خواننده مشهور ایران با انتشار یک تصویر از ستاره فقید فوتبال ایران داغ دل همه را تازه کرد.
کاپیتان مس به حمایت از ایمان صادقی برخواست و گفت روی هیچ یک از گل ها مقصر نبوده.
شاگردان مورایس نزدیک به سی شوت به سمت دروازه ایمان صادقی شلیک کردند.
ایمان صادقی می‌گوید در این بازی سه کارته بوده و اصلا وقت تلف نکرده است.
امکان داشت حامد پاکدل در برخورد با ایمان صادقی دچار یک مصدومیت شدید شود.
مربی مس رفسنجان در ادعایی جالب تیمش را یکی از فنی‌ترینها در ایران ارزیابی می‌کند.
ایمان صادقی می‌گوید صحبتهای بین دو نیمه مازیار زارع باعث شد تا ملوان پیروزی مقابل فولاد را حفظ کند.
ایمان صادقی یکی از بهترین‌های ملوان انزلی مقابل فولاد بود که سهم بزرگی در سه امتیاز شیرین تیمش دارد.
بعد از باخت ملوان مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، ایمان صادقی قول ماندن در لیگ برتر و بهبود شرایط را به انزلیچی‌ها داد.
قضاوت دو دیدار هفته چهارم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
دفع ناقص ایمان صادقی و غفلت مدافعین ملوان کافی بود تا مهاجم با تجربه نساجی اولین گل فصل خود را بزند.
بر اساس تحریم‌های مقابله جویانه روسیه علیه بروکسل، روسیه صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را متوقف کرد.
۱۰ بازیکن برتر لیگ ایران در بیست و یکمین دوره مشخص شدند که سعید صادقی از گل‌گهر سیرجان با ۱۴پاس گل و ۸ گل زده، بیشترین امتیاز را جمع کرده است. او اکنون از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی حرف معروفی دارند که گفتند برای مسئولان گشت ارشاد خواهیم داشت؛ این حرف ایشان به آن معنا است که با فساد مسئولان برخورد می‌کنیم و گشت ارشاد بر عملکرد مسئولان می‌گذاریم اما در کمتر از یکسال گذشته گشت ارشاد برای مردم در خیابان‌ها به نام امر به معروف و نهی از منکر و برای برخورد با بی‌حجابی فعال‌تر شده و دستور اجرای بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که زمان احمدی‌نژاد تصویب شد را می‌دهند و در اولویت قرار می‌گیرد در صورتی که با تخلفات مسئولان و مدیران برخورد مناسبی نمی‌شود.
پیوستن مدیری خوش‌ذوق، کاردان و خوشنام به کمیسیون ملی یونسکو، بی‌گمان رشد و بالندگی این نهاد کهن‌سال و موثر را به ارمغان خواهد آورد. از خداوند متعال موفقیت‌های روزافزون‌تان را در انجام این مسئولیت مهم خواستارم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ