دقایقی پیش رأی گیری در صحن علنی مجلس درباره وزیر پیشنهادی تعاون آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
رئیس مجلس گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با برنامه ششم توسعه مغایرت ندارد و برای رأی گیری کلیات آن نیازمند دو سوم آرا نبودیم.
از دقایقی پیش و با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، رأی‌گیری برای وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در صحن مجلس شروع شد.
از دقایقی پیش و با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، رأی‌گیری برای وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در صحن مجلس شروع شد.
از دقایقی پیش و با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، رأی‌گیری برای وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن مجلس شروع شد.
تصاویری از آغاز رأی گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را مشاهده می‌کنید.
طبق مصوبه مجلس، هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس با مراجعه به سامانه اعلامی وزارت کشور می‌توانند حداکثر تا ۷۲ ساعت قبل از رأی گیری، انصراف خود را ثبت کنند.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رأی‌گیری جلسات استیضاح باید مخفی باشد و برای علنی شدن باید تعداد امضاهای متقاضیان به ۵۰ نفر برسد که هنوز نرسیده است.
سلیمی گفت: با توجه به اینکه این موضوع خلاف آئین‌نامه است باید در صحن به رأی‌گیری گذاشته شود و در صورتی که دوسوم نمایندگان با آن موافق باشند، در استیضاح امروز به صورت علنی و شفاف خواهد بود. این درخواست باید به امضای ۵۰ نفر از نمایندگان برسد که هنوز امضا‌های آن به این مقدار نرسیده و البته در حال افزایش است.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: از ۳۰ سال پیش تا به امروز ۶۲ هزار رای ماده ۱۰۰ اجرا نشده داریم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون، کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ رأی گیری می‌شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ دوم بهمن ماه در صحن مجلس به رأی گذاشته می‌شود و رسیدگی به جزئیات آن در صحن مجلس در ۱۳ اسفند آغاز خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: رأی گیری گزارش نهایی کمیسیون در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور انجام و با رأی اعضا، این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
رییس‌ جمهور آمریکا امروز به انتخاب رییس جدید مجلس نمایندگان کشورش پس از ۱۵ بار رأی گیری در ۴ روز واکنش نشان داد.
سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: : حسابرس فدراسیون اعلام انصراف کرده است. این موضوع هم در مجمع بعدی به رأی گیری گذاشته خواهد شد.
به دلیل مطالبات مکرر کارکنان دولتی مبنی بر ایجاد عدالت و رفع تبعیض ناشی از تنوع قراردادی در دستگاه‌ها و وجود انواع و اقسام قراردادها همچون مدت معین، مدت موقت، پیمانی و رسمی، نمایندگان در صحن علنی امروز با رسیدگی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به تصویب قطعنامه پرداخت غرامت به اوکراین توسط روسیه، نتایج رأی گیری درباره این قطعنامه را شکست کامل برای غرب قلمداد کرد.
روند رأی گیری در انتخابات پارلمانی زودهنگام در کشور دانمارک ادامه دارد.
دو عضو شورای نسیم شهر اوایل سال ۱۴۰۱ و بعد از انتشار فیلمی از رشوه گیری آن‌ها در رسانه‌های محلی دستگیر شدند که در نهایت بعد از شش ماه رسیدگی، رأی اولیه آن‌ها صادر شد.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ