عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ دوم بهمن ماه در صحن مجلس به رأی گذاشته می‌شود و رسیدگی به جزئیات آن در صحن مجلس در ۱۳ اسفند آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
یوفا طی دو هفته آینده اعلام خواهد کرد که بارسلونا از حضور در لیگ قهرمانان محروم خواهد بود یا خیر.
نادری گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی اعلام وصول شد و طبق آیین‌نامه قرار بود که جلسه رای اعتماد هفته آینده برگزار شود، منتها زمان این جلسه بنابر درخواست معاون پارلمانی دولت عوض شد.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره سرنوشت رئیس فدراسیون متهم به اختلاس گفت: تا زمان صدور رای نهایی، ما مجبوریم حکم تعلیق فرد متهم به اختلاس را اجرا کنیم و این دستور دادستان است.
رفیق دوست عضو حزب موتلفه گفت: همه از موتلفه می‌ترسیدند چون این حزب ثابت رای بوده و پای عهد خود است. خواهش می‌کنم جوانان به موتلفه بپیوندد تا این موتلفه باشد که انقلاب را تقدیم امام زمان کند.
احمد ینر افزود: نتایج شمارش آرای هر صندوق در سامانه اینترنتی مربوط ثبت و درج می شود و با توجه به تعیین هر صندوق برای رای دادن حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از واجدان شرایط، شمارش آرا در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم در مقاله‌ای با اشاره به وحشت ارتش رژیم‌صهیونیستی از قدرت نظامی حزب‌الله لبنان به ارزیابی محافل امنیتی صهیونیستی از خسارت‌های نبرد آتی با این حزب پرداخت.
از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است، مگر در مواردی که با استدلال کتبی دادستان کل کشور، تعویق تعقیب یا رسیدگی، موجب تضییع حقوق افراد یا حقوق عمومی شود.
پس از گذشت مدت زمان قانونی ۲۰ روزه از رای صادره این ستاد، شورای صدور رای ایران نادو «امیرحسین توخته» و «علی شریفی» را به ترتیب یک و چهار سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم کرد.
اقدام پارلمان اروپا در رای‌گیری به نفع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا سر و صدای بسیاری به راه انداخته، اما این رای که طبیعتا نمی‌توان منکر معنای سیاسی آن برای رابطه دوجانبه اروپا و تهران بود تا زمانی که در شورای اروپا روی میز قرار نگیرد، جنبه اجرایی پیدا نخواهد کرد.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز به نام الهام ـ الف از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
نادر قاضی پور گفت: وقتی نامزدی در انتخابات مجلس با کمتر از یک بیستم آرا به مجلس راه پیدا می‌کند دیگر نمی‌توان نامش را نماینده مردم گذاشت. نماینده واقعی مردم کسی است که در زمان انتخابات ۵۰ درصد به علاوه یک آرا را کسب کند تا مردم او را واقعا نماینده خود در مجلس بدانند.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرر گردید قیمت گذاری کالاهای اساسی براساس یارانه دریافتی زمان تولید تعیین شود.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شد قیمت گذاری کالاهای اساسی براساس یارانه دریافتی زمان تولید تعیین شود.
آمریکا امروز (سه‌شنبه) مصادف با هشتم نوامبر (۱۷ آبان) با انتخابات سرنوشت‌ساز دو مجلس کنگره روبروست؛ سنا و مجلس نمایندگان. در این انتخابات که عنوان آن "انتخابات میان‌دوره‌ای" است و زمان آن دو سال پس از انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد، یک سوم کرسی‌های سنا و تمام کرسی‌های مجلس نمایندگان به رای گذاشته می‌شوند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اعلام رای پرونده بازیکن اسبق استقلال به زمان دیگری موکول شد.
مجلس شورای اسلامی ۲۹ شهریور ماه معرفی نامه زاهدی وفا به عنوان وزیرتعاون،کار، رفاه اجتماعی را اعلام وصول خواهد کرد تا طبق آیین نامه داخلی هفته دوم مهر ماه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی برگزار شود.
مهدی تاج بار دیگر بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد. آنهم در انتخاباتی که در برابر رقیب (میرشاد ماجدی) قاطعانه رای آورد.
در فاصله چند ساعت تا شروع رای‌گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون، انتخابات این نهاد لغو و به زمان دیگری موکول شد.
«ماجرای شفافیت» از روزی شروع شد که در زمان مجلس گذشته، برخی افراد خارج مجلس بر شفافیت رای نمایندگان مجلس تاکید داشتند و گفتند باید این امر هرچه سریعتر انجام شود و عدم شفافیت رای نمایندگان را بهانه‌ای برای حمله به نمایندگان مجلس قرار دادند.
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ