مشهد ـ رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی از فوت دو دانش‌آموز در تصادف امروز بولوار امامیه مشهد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت می‌گوید: «بحث پولی شدن پذیرش در دانشگاه (هزینه‌های کتاب و کلاس کنکور) که قبلا هم بود در روش جدید خیلی مطرح است. حدود ۲ میلیون دانش‌آموز که بین ۱۰ الی ۱۳ درصد از دانش‌آموزان می‌شود در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند، و همین مدارس اگر به‌طور میانگین برای هر دانش‌آموز ۳۰ میلیون دریافت کنند، با رقم ۶۰ هزار میلیارد مواجه هستیم، با این وضعیت گردش مالی مافیای کنکور بیشتر است یا مافیای مدارس غیرانتفاعی؟»
آیا ۲ روز غیبت دانش‌آموزان از مدرسه در هرماه مجاز است؟
ظهر امروز در مدرسه دخترانه مقطع متوسطه دوم خیام فاز ۱۱ پردیس، اعلام گاز گرفتگی شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و ۱۷ بیمار به بیمارستان انصار الغدیر بومهن منتقل می‌شوند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ۴۰ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه دولتی که دچار مسمومیت و کسالت شدند، به ۲ بیمارستان ابوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، اما جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.
خبر بعضی از رسانه‌ها مبنی بر مسمومیت دانش آموزان دبستان دخترانه جنت ناحیه ۲ سنندج، از سوی مدیرآموزش و پرورش این ناحیه تکذیب شد.
دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش‌آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و ۲ دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
«الهه کریمی» دانش‌آموز کلاس هشتم مدرسه ملاصدرا که دو بار دچار مسمومیت شده، گفت: بار اولی که دچار مسمومیت شدم ۱۱ روز پیش بود؛ در راهرو بوی تخم‌مرغ گندیده و عطر تند می‌آمد؛ وقتی وارد کلاس شدم چشم‌هایم قرمز شد. ابتدا فکر کردم تلقین می‌کنم، اما به مرور حالت تهوع به من دست داد. معلمم بعد از اینکه دید رنگ صورتم پریده است اجازه داد به بیرون از کلاس بروم. کمی صبر کردم، بعد کف بالا آوردم که کاملا غیرطبیعی بود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
اصفهان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۲۶ عدد چاپگر در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.
در پی برخورد یک دستگاه سمند با ۲ دانش‌آموز در بلوار امامیه مشهد، دانش آموزان جان باختند.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: خوزستان ۲ هزار و ۸۴۰ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است.
اهواز- مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش کشور از اجرای «طرح بوم» برای حدود ۲ میلیون دانش‌آموز متوسطه اول در کشور خبر داد.
در جریان تیراندازی در بیرون یک دبیرستانی در شهر شیکاگو آمریکا، دو دانش‌آموز کشته شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده/ اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری/ عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد/ قصاص برای قاتل شاهد پرونده/ مشاجره ۲ دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد/ مرد کینه‌جو دوستش را به رگبار بست/ نمی خواستم او را طلاق بدهم!/ نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
مشاجره ۲ دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد
دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: دانش‌آموزان ایرانی در این مسابقات موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۲ میلیون و یکصد هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی کشور تحصیل می‌کنند.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
کرج- وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون حدود ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی شامل زمین چمن و سالن ورزشی در مدارس در حال ساخت است.
سمنان- نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه همه دانش‌آموزان باید از امکانات آموزشی برخوردار باشند، گفت: دو هزار میلیارد تومان برای جمع آوری مدارس تخریبی مصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ