روزنامه ایران نوشته جادوگر سابق فوتبال ایران، در شبکه‌های اجتماعی هم از جادوی روبات‌ها برای برجسته کردن و چهره‌سازی خود به عنوان لیدر آشوب‌ها استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
روزنامه پرتغالی رکورد مدعی شد که مهدی طارمی به تعهدات خود نسبت به پورتو وفادار است و از این تیم جدا نمی شود.
نصیری در کتابش نظراتی همچون ادعای برتری مردان بر زنان را مطرح کرده و اعتقاد داشت؛ تصدی امور حکومتی و مسئولیت‌های اجتماعی از سوی زنان با اسلام در تضاد است! البته به‌دلیل همین فهم غلط از اسلام انتشارمجدد کتابش ممنوع شد.
این روزنامه با ادعای اینکه «ظریف متن برجام را نخوانده، امضاء کرد» نوشت: تاکنون به دفعات به عبرت‌ها و خسارت‌های برجام پرداخته شده است. اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عبرت برجام، لزوم بی‌اعتمادی به آمریکاست. هر چند که در دولت قبل برخی دولتمردان تاکید کرده بودند که امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است، اما برجام یک‌بار دیگر ثابت کرد که دولت آمریکا - چه جمهوری خواه باشد و چه دموکرات - به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
با اینکه رسانه‌های دولت ادعا کرده بودند وزیر پیشین خارجه، در قرارداد‌های انرژی، زنگنه را خائن خوانده است، (و ظریف آن را تکذیب کرد) روزنامه دولت روایت دیگری از آن منتشر کرد.
آرش میراسماعیلی در حالی ادعا کرده که علیه او پرونده‌سازی شده که همین روز گذشته، روزنامه دولتی ایران، در مطلبی در همین زمینه نه تنها داستان تخلف مالی را امری درست توصیف کرد، بلکه نوشت بیماری قلبی میراسماعیلی هم حربه و بهانه‌ای برای فرار از این ماجرا بود
به‌رغم گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره مختومه اعلام شدن پرونده یکی از سه مکان ادعایی آژانس، رافائل گروسی روز گذشته در بیانیه مقدماتی خود در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ارزیابی آژانس درباره سایت مریوان همچنان پابرجاست.
روزنامه مارکا مدعی شد که سران دولت عربستان خوش بین هستند که لیونل مسی راهی الهلال شود.
روزنامه مارکا مدعی شد برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، سال گذشته به بازیکنان رئال گفته بود به فلورنتینو پرز بگویند که او را جذب کند چرا که دوست دارد برای رئال بازی کند.
بررسی‌های دولت، حتی پیش از طرح ادعا از سوی آن نماینده انجام و نتایج نیز به نهاد‌های نظارتی اعلام شد. این امر نشان می‌دهد که دولت، فارغ از فراز و فرود‌های سیاسی و جنجال‌های جناحی، بر مبارزه با فساد و رانت اهتمام ویژه دارد و به هیچ قیمتی حاضر نیست از کنار ادعا‌ها یا مواردی از این دست بگذرد.
روزنامه کیهان نوشت: برخی مدیران دولت سابق اصرار داشتند FATF را نهاد حقوقی بی‌طرف در حوزه ادعای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و جرائم سازمان‌یافته وانمود کنند و حال آنکه ۷۶ درصد این جرائم در آمریکا و اروپا و کانادا انجام می‌شود.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شده است که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو۳۵ است. به ادعای این روزنامه در اوایل فوریه، رسانه‌های دولتی ایران ویدئویی را درباره یک پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش پخش کردند. جزئیات فیلم و تصاویر ماهواره‌ای به ورود احتمالی جت‌های پیشرفته روسی اشاره دارد.
روزنامه «گاردین» مدعی شد: ایران با استفاده از شناور‌ها در دریای خزر و نیز یک هواپیمایی مسافربری دولتی، انواع جدیدی از پهپاد‌های پیشرفته مسلح و دوربرد را به روسیه منتقل می‌کند تا از آن‌ها در جنگ علیه اوکراین استفاده شود.
کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
گفته می‌شود حضور زنان اهل سنت در نماز جمعه مسجد مکی ممنوع بوده و این افراد با پوشیدن لباس‌های محلی و ارسال آنی ویدیو به رسانه‌های بیگانه همچون ایران‌اینترنشنال، خود را زنان بلوچ معرفی می‌کنند.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان در توئیتر مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»  این ادعای عبدالحمید که تکرار مواضع اخیر یک رسانه مشهور امریکایی است، درحالی مطرح شده که اساساً CNN نیز در گزارش خود بدون ارائه مستندات، مدعی شده بود که منبع ادعای او افراد ناشناس هستند.
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی جمهوری اسلامی را به خشونت و آزار جنسی در بازداشتگاه‌ها متهم کرده است.
روزنامه دولت مدعی شد: یک مسأله هم این است که زندان اوین، محل نگهداری جاسوس‌های دوتابعیتی یا جاسوس‌های دارای تابعیت کشور‌های غربی است. این نیز به نوبه خود واقعیتی بود که طراحان، جریان‌های رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی و میدانی اغتشاشات اخیر از نظر دور نداشتند.
روزنامه دولتی ایران ورزشی ۲ ادعا درباره دراگان مطرح کرده که هر دو بحث برانگیز است.
لارا روزن روزنامه نگار آمریکایی نوشت: یک مقام ارشد دولت ایالات متحده گفت، در صورت احیای توافق برجام هزاران سانتریفیوژ ایران که در حال کار است متوقف و حذف می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ