رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که لبنان در آستانه دستاوردهای جدید در زمینه ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی قرار دارد و بیروت دشمن را در موضع ضعف قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کردند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست‌ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.
وزیر کشور دولت پیشبرد امور لبنان، در پی هشدارهای صادره از سوی برخی کشورهای عربی، پیام اطمینان بخش درباره امنیت اتباعشان به این کشورها داد.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
مدیر کل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان به جزئیات گفتگوهای خود با سفیر آمریکا در لبنان و پیشنهادی که برای کاهش تنش در مرز لبنان با فلسطین اشغالی ارائه داده است، پرداخت.
وزارت خارجه لبنان از شکایت خود به سازمان ملل و شورای امنیت علیه اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش لبنانی روستای الغجر خبر داد.
وزیر خارجه سابق لبنان گفت: امنیت منطقه ساخته مردم آن است و نه ساخته قدرت های غربی، بنابراین همکاری سازنده همراه با اعتماد کشورهای منطقه می‌تواند زمینه ساز صلح و ثبات درمنطقه شود.
وزارت خارجه لبنان اعلام کرد که قصد دارد شکواییه‌ای را علیه رژیم‌صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل ارائه دهد.
ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشور‌های منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشور‌ها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
منابع لبنانی اعلام کردند که امنیت عمومی لبنان، پنج تبعه این کشور را که مشکوک به عضویت در گروه تروریستی داعش بودند دستگیر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از ثبات و امنیت لبنان حمایت می‌کند.
سازمان امنیت عمومی لبنان جزئیات تیراندازی در فرودگاه بین المللی بیروت را اعلام کرد.
خاطره علی لاریجانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی وقت از روزهای ابتدایی جنگ ۳۳ روزه لبنان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع عراقی از رایزنی رئیس سازمان حشد شعبی عراق با مدیر کل دستگاه امنیت عمومی لبنان خبر دادند.
فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد که اولویتش حفاظت از امنیت این کشور در شرایط خلأ قدرت است.
نیروهای امنیت داخلی لبنان در عملیاتی پیشدستانه ۸ شبکه وابسته به تروریست های داعش را در مناطق مختلف این کشور منهدم کردند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد از توافق ترسیم مرزها میان لبنان و رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که امکان دستیابی لبنان و رژیم صهیونیستی به توافق درباره ترسیم مرزهای دریایی همچنان وجود دارد و میانجی آمریکایی به تلاش برای تحقق این هدف ادامه می دهد.
رئیس سازمان امنیت عمومی لبنان به موضع گیری درباره پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی پرداخت.
نیروهای واحد اطلاعات دستگاه امنیت داخلی لبنان یک تبعه سوری را که برای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) جاسوسی می کرد، بازداشت کردند.
سرلشکر عباس ابراهیم فرمانده سرویس امنیت ملی لبنان گفت که ثروت های دریایی متعلق به لبنان است و لبنانی ها به حق خود خواهند رسید.
رسانه های صهیونیست از دیدار و رایزنی مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا درباره ایران و ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر دادند.
وزارت امور خارجه لبنان ضمن محکوم کردن تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و هشدار درباره تداوم این گونه تجاوزات، اعلام کرد نزد شورای امنیت از تل آویو شکایت می کند.
«سعید العسوس» مسئول ارتباطات امنیت ملی فلسطین در اردوگاه عین الحلوه واقع در جنوب لبنان هدف تیراندازی از سوی افراد مسلح قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ