خاطره علی لاریجانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی وقت از روزهای ابتدایی جنگ ۳۳ روزه لبنان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای [علی‌اکبر] احمدیان، رئیس ستاد مشترک سپاه، همراه آقای [علی]فدوی، از نیروی دریایی سپاه آمدند. برای تأمین ارز طرح‌های حساسی که با چین، روسیه و کره شمالی دارند، استمداد کردند.
علی قلی‌زاده در مراسم معارفه خود خاطره بازی مقابل تیم جدیدش را یادآوری کرد.
محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح‌طلب از ابراهیم رئیسی به خاطر احترام به همسرش تمجید کرد.
مدیر تیم پرسپولیس بعد از کسب قهرمانی در لیگ برتر، خاطره جالبی از علی پروین عنوان کرد.
من گیاهخوارم. ولی هرگز برای گیاهخواری تبلیغ نکرده ام و هیچگاه، هیچ گوشتخواری را شماتت نکرده ام. در نتیجه اگر قرار باشد روزی روزگاری یک حزب سبزگیاهخوارطور شکل بگیرد و تکه‌ای از قدرت را در دست گیرد، علی الاصول، حتی آبدارخانه حزب را به من نمی‌سپارند! القصه ... بگذارید یک خاطره کباب محور برایتان تعریف کنم که تناسب دقیق و مستقیمی دارد با موضوع نوشتار بنده.
در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: سرشب آقای [علی]لاریجانی [رئیس سازمان صداوسیما]، اطلاع داد که شورای نگهبان، امروز به باطل بودن انتخابات تهران رسیده، ولی به خاطر نگرانی از عواقب، ضمن نامه‌ای از رهبری راهنمایی خواسته‌اند و رهبری در جواب گفته‌اند که نتایج صندوق‌های شمرده‌شده، هر چه شد عمل شود.
علیرضا منصوریان یکی از آن دسته مربیان است که جزء نبازها مقابل برانکو‌ ایوانکوویچ قلمداد می‌شود.
براساس رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس به خاطر شکایت بازیکن سابقش محکوم شد.
بازیکنان تیم ملی جوانان پیش از بازی با استرالیا یاد و خاطره علی نوبخت بازیک فقید تیم احسان ری را گرامی داشتند.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی، چهره پرآوازه فوتبال ایران در جهان، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. این در حالی است که تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی چهره پرآوازه فوتبال ایران در دنیا، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند
بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز یاد و خاطره علی انصاریان را گرامی داشتند.
بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز یاد و خاطره علی انصاریان را گرامی داشتند.
دو سال از درگذشت ناگهانی علی انصاریان گذشت. این بهانه‌ای برای تجدید خاطره با این مدافع سرسخت سابق پرسپولیسی‌هاست.
وزیر سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران خاطر نشان کرد: FATF بازی برای فروختن سرداران نبود و این موضوع واقعیتی در اقتصاد جهان است که با تحریم و قرار گرفتن در لیست سیاه آن مانع جذب سرمایه گذاران خارجی شدیم.
دولت اخیراً فعلی انجام نداده که رابطه علی- معلولی برایش پیدا کنیم و به تصمیم اشتباه او حمله کنیم. در دولت قبل هم به جز بهار٩٧عمدتاً اینگونه بود.
دولت اخیراً فعلی انجام نداده که رابطه علی- معلولی برایش پیدا کنیم و به تصمیم اشتباه او حمله کنیم. در دولت قبل هم به جز بهار٩٧عمدتاً اینگونه بود.
در نشست دیروز میان علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو مباحث مهمی به میان آمد.
AFC به دیدار نوستالژی پرسپولیس و بایرن مونیخ پرداخت.
شهریار که در زمان آقای گل شدنش در فوتبال ایران به خاطر فیزیک و قدرت سرزنی‌اش با علی دایی مقایسه شده بود، برای تحقق چنین مقایسه‌ای باید بسیار بهتر از آنچه تا کنون در ضربات سر نشان داده، ظاهر شود.
حسین ماهینی در صفحه توییتر خود خاطره جالبی تعریف کرد.
علی البلیهی که سابقه زیادی در ایجاد جنجال و درگیری در بازی های الهلال دارد، قصد داشت لیونل مسی را عصبی کند.
حسین طالب لو خاطره جالبی از علی دایی در تمرین تیم ملی گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ