در بین افراد تحریم شده نام سرلشکر «محمدحسین باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چشم می‌خورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
طبق این بیانیه، دلیل این تحریم‌ها «نقش داشتن این نهاد و افراد در نقض آشکار و سیستماتیک حقوق بشر در ایران و خارج از آن» خوانده شده است.
وزارت خارجه کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ۱۴ شخص حقیقی و ۳۴ نهاد حقوقی روسیه خبر داد.
پس از ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک‌تاک در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا، تایوان هم نصب این اپلیکیشن چینی را به‌دلیل مشکلات امنیتی روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد. انتشار این خبر با واکنش مثبت کمیسر کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا همراه شد. در ادامه تحریم این شبکه اجتماعی نهاد اجرایی اتحادیه اروپا نیز از کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا خواست که به دلایل امنیتی تیک‌تاک را از دستگاه‌هایشان پاک کنند. کانادا نیز جزو نخستین کشور‌هایی بود که کاربرد اپ تیک‌تاک را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد.
به گفته‌ی پروفسور استنلی کورن، متخصص حوزه‌ی سگ‌ها در دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا، «افغان هاند» کم هوش نژاد سگ در زمینه‌ی درک و پیروی از دستورات است.
پلیس ایالتی کانادا اعلام کرد که بر اثر برخورد یک ون در شهر آمکوی کانادا، دو نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند.
روزنامه کیهان نوشت: برخی مدیران دولت سابق اصرار داشتند FATF را نهاد حقوقی بی‌طرف در حوزه ادعای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و جرائم سازمان‌یافته وانمود کنند و حال آنکه ۷۶ درصد این جرائم در آمریکا و اروپا و کانادا انجام می‌شود.
وزارت امور خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه شماری از افراد و نهادهای روس خبر داد.
یک نژاد خاص از سوپر خوک‌های هیبریدی از کانادا سفر به سوی ایالات متحده را آغاز کرده اند.
وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه دو شخص و سه نهاد ایرانی به دلایل حقوق بشری خبر داد.
کانادا تحریم های جدیدی را علیه ایران شامل ۲ شخص و ۳ نهاد به بهانه نقض حقوق بشر اعمال می کند.
وزیر امور خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور ۴ فرد و ۵ نهاد ایرانی دیگر را به دلیل آنچه که «نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر» توصیف کرد، تحریم می‌کند.
کانادا در ادامه اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه خود، تحریم‌های جدیدی علیه چهار شخص و پنج نهاد ایرانی اعمال کرد.
در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه کانادا آمده است که این پنجمین بسته تحریمی است که کانادا در سال جاری علیه ایران اعمال کرده است و بر این اساس، ۶ شخص و ۲ نهاد هدف قرار گرفته اند.
کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه واهی ارائه پهپاد به روسیه و موضوعات حقوق بشری خبر داد.
کانادا از تحریم ۴ فرد و ۲ نهاد ایرانی به بهانه نقض حقوق بشر خبر داد.
دولت کانادا به تازکی شش فرد از جمله سیدعزت‌الله ضرغامی و چهار نهاد دیگر از ایران را به بهانه نقض حقوق بشر در فهرست تحریم قرار داده است.
منابع خبری گزارش داده‌اند دولت کانادا ۶ فرد و چهار نهاد را به بهانه نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریم قرار داده است.
در ادامه حمایت کشورهای غربی از اغتشاشات در ایران، دولت کانادا اعلام کرد چند نهاد و شخص ایرانی از جمله وزیر خارجه پیشین را تحریم کرده است.
نخست‌وزیر کانادا امروز تحریم‌های جدیدی اعلام کرد و گفت ۱۰ هزار نفر از اعضای سپاه پاسداران از ورود به کانادا منع خواهند شد. دولت کانادا در ابتدای هفته نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود.
دولت کانادا در ابتدای هفته نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود.
دولت کانادا در ابتدای هفته نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود.
مشاور سابق احمدی نژاد در توئیتی نوشت: زاهدی وفا وزیر پیشنهادی کار ۴ سال در کانادا اقامت داشته و دو دخترش تابعیت کانادا را دارند.
نخست وزیر کانادا امروز در ادامه همراهی با محور غرب علیه مسکو به بهانه وقوع درگیری ها دراوکراین از تحریم ۶۲ فرد و یک نهاد دفاعی روسیه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ