محققان یک تیم استارت آپی نوعی ضدعفونی کننده برای دام تولید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت دانش بنیان در بابل موفق به تولید چراغهای صنعتی و ضد انفجار با دریافت گواهینامه از آلمان شده است.
یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت گیت‌های کنترل تردد و همچنین گیت‌های ضد انتحاری برای استفاده در مراکز حساس مثل سازمان انرژی اتمی و پالایشگاه ها شده است‌.
یکی از شرکت‌های فناور با تولید نانو مواد، اقدام به استفاده از این مواد در کرم‌های ضد پاتوژن و کاهش‌دهنده جوش روی بدن کرده است.
«ای او اس» (EOS) تولید سیستم ضد پهپاد ساخت استرالیا را با نام «اسلینگر» (Slinger) در کارخانه خود در کانبرا راه‌اندازی کرد.
محققان هندی روشی نوین برای استخراج مواد از موهای کوتاه شده مشتریان در سالن های زیادی و تولید بانداژ زخم و ضد آفتاب یافته اند.
محققان کشور موفق به تولید چوب پلاستیک هایی از جنس پلیمر و نانو شدند که در نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
رهبر کره شمالی در جمع دانشمندان هسته‌ای این کشور خواستار تولید و ساخت تسلیحات و مواد هسته‌ای قدرتمند همزمان با افزایش تهدیدات ضد این کشور شد.
مرکز تحقیقاتی John Innes و دانشگاه استنفورد با تشکیل یک تیم تحقیقاتی و نیز با همکاری یکدیگر، از تکنیک‌های نوین و بنیادین برای کشف مسیر‌های بیوسنتزی این مولکول‌های ارزشمند خبر دادند. این مولکول‌ها توسط گیاهی خاص از جمله ماهون (mahagony) و مرکبات تولید می‌شوند.
یک شرکت دانش بنیان موفق شده سیمان های ضد حریق را با فناوری نانو به تولید برساند.
صحبت از قرص جوشانی است که با اثرات زیان‌بار آلودگی هوا مقابله می‌کند و آنطور که خبرگزاری صداوسیما خبر داده است، یک شرکت دانش‌بنیان با تولید این قرص توانسته است بخشی از عوارض آلودگی هوا را کاهش دهد.
یک شرکت دانش‌بنیان با تولید قرص ضد آلودگی هوا توانسته است بخشی از عوارض آلودگی هوا را کاهش دهد.
محققان به دنبال توسعه دارویی بودند که پروتئینی به نام کیناز وابسته به سیکلین ۲ (CDK ۲) را که به خانواده پروتئین کیناز وابسته به سیکلین تعلق دارد مهار می‌کند. این خانواده از پروتئین‌ها در تولید سلول‌های اسپرم و توسعه تومور نقش دارند. موش‌های فاقد گیرنده CDK ۲ عقیم هستند، که این امر نشان می‌دهد این گیرنده می‌تواند یک هدف موثر برای مهار به عنوان یک ضد بارداری باشد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه تصفیه هوای محیط‌های آلوده و همچنین ضدعفونی سطوح شدند.
پژوهشگران دانشگاه آلبرتا مشغول توسعه پارچه هایی با قابلیت خود ضدعفونی کننده هستند که برای تهیه لباس کارگران خط تولید و همچنین انواع یونیفرم ها مناسب است.
یک روزنامه نگار آمریکایی به تازگی از تبانی توئیتر با پنتاگون در تولید محتوای ضدایرانی توسط حسابهای جعلی پرده برداشت است.
محققان کشور موفق به تولید باند از کیتوزان سولفاته به عنوان محصولی زیست سازگار، ضد باکتری، با واکنش التهابی اندک شدند.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین از اتمام عملیات ساخت بزرگترین خط تولید داروی ضد سرطان کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور شد.
با توجه به آمار رسمی که بیش از هزار کودک در اوکراین قربانی تهاجم روسیه شده‌اند، یک سازمان غیردولتی اقدام در حال تولید جلیقه‌های ضد گلوله و کلاه‌های محافظ است تا دیگر جان کودکان از دست نرود.
در ادامه تعمیق روابط ایران با ونزوئلا و همکاری‌های ضد تحریمی دو کشور تولید ۴ خودروی ایرانی در ونزوئلا کلید خورده است.
حجت الاسلام کاشانی در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: دارید ضد انقلاب تولید می‌کنید. وسط شهر انتحاری می‌زنید علیه نظام.
اگرچه عسل از زمان‌های قدیم به داشتن خواص درمانی معروف است، اما عسل مانوکا به طور خاص بسیار قوی است، زیرا این عسل علاوه بر مواد شیمیایی تولید کننده پراکسید هیدروژن که در همه‌ی انواع عسل وجود دارد، ترکیبی ضد باکتری به نام متیل گلیوکسال (methylglyoxal) را در خود جای داده است.
گونه شمشاد که بومی ایران بوده و به نام بُوکسوس هیرکانا معروف است، خواص دارویی داشته و اکنون از آن داروی ایدز و ضد سرطان تولید می‌شود.
وحید شقاقی شهری اقتصاددان می گوید:در اقتصاد سالم نقدینگی موجود باید صرف افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در بخش مولد اقتصادی شود، اما به دلیل این که اقتصاد ایران آن سلامت لازم را ندارد و به نوعی اقتصاد ضد فعالیت‌های تولیدی است و همچنین موانع کسب و کار زیادی بر سر راه بخش مولد اقتصادی وجود دارد، عملا فعالیت‌های تولیدی مختل می‌شود و این نقدینگی به بازار‌های مختلف پمپاژ می‌شود که در نهایت موجبات افزایش قیمت‌ها و تورم را در جامعه به بار می‌آورد.
پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی پوشاکی شده‌اند که خاصیت ضدتعریق دارد. این پوشاک دارای سوپر جاذب ضد بوی عرق است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ