فاجعه تلخ ورزشگاه کانجوروهان همچنان حواشی و اخبار زیادی را به خود اختصاص می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان مصری یک گونه جدید از نوعی نهنگ مینیاتوری منقرض‌شده را کشف کردند و نام پادشاه توت را روی آن گذاشتند.
ستاره تیم المپیک مصر مدنظر آبی‌های لندن قرار گرفته است.
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: امسال مقرر کردیم هر مدرسه در مرکز یک دایره در نظر گرفته شود و مدارس دانش آموزان محدوده خود را به صورت شعاعی ثبت نام کنند.
یک روزنامه قطری مقصد بعدی محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع تیم ملی ایران را فاش کرد.
مرتضی تبریزی که در این فصل روی یک سوم گل‌های سیرجانی‌ها تاثیرگذار بوده، در آستانه انتقال از این تیم قرار دارد.
معاون وزیر فناوری هند هفته گذشته در مصاحبه‌ای با رویترز گفته بود تسلا در مورد برنامه‌های خود برای ایجاد یک پایگاه تولیدی در هند جدی است.
در فصل جدید نیز مسعود ریگی یکی از نفرات مورد توجه مورایس بود و در 28 مسابقه (26 حضور ثابت و 2 حضور تعویضی) راهی میدان شد و موفق شد یک بار هم برای سپاهان گل بزند.
به گفته وی، همچنین مقرر شد در صورت اختلاف میان قیمت محاسباتی جدید شورای رقابت و قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ خودروسازان خصوصی، شرکت های خودروسازی یک سال برای نزدیک کردن قیمت خود به نظر شورا فرصت داشته باشند.
در یک تحقیق جدید، دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا به این موضوع که آیا موجودات فرازمینی هوشمند می‌توانند به علایم ارسال شده از زمین به اعماق فضا پاسخ دهند یا خیر، نگاهی دوباره انداخته‌اند. این دانشمندان با بررسی علایم ارسالی در تلاش‌اند که آن‌ها را به درستی به اهداف مورد نظر برسانند و چنانچه این علایم با دقت به مقصد برسند، سال ۲۰۲۹ میلادی ممکن است بتوانیم پاسخی از موجودات فرازمینی دریافت کنیم.
سون هیونگ مین در حالی اینچئون را به مقصد لندن ترک کرد که یک چهره جدید در تیم باشگاهی او به سمت سرمربیگری رسیده است.
ممدوح عباس، سرپرست سابق باشگاه الزمالک، به دلیل قرارداد با بازیکنان جدید، از هیئت مدیره فعلی باشگاه که ریاست آن بر عهده مرتضی منصور است، به دادستان کل مصر شکایت کرد.
سی‌تی‌اسکن‌های جدید مومیایی پسری که حدود دو هزار و ۳۰۰ سال پیش در مصر درگذشته است، نشان می‌دهد که جواهرات کمیابی درون بدن او قرار داده شده است.
منابع فلسطینی صبح امروز شنبه از وقوع یک عملیات جدید مقاومتی در منطقه «راس کرکر» در غرب رام الله خبر دادند.
مارکای اسپانیا می گوید که کریستیانو رونالدو پیش از این قراردادش را با النصر امضا کرده و همه در انتظار پرواز او به مقصد ریاض هستند.
این شهر جدید که ساخت آن ده‌ها میلیارد دلار هزینه دارد محور برنامه رئیس جمهور مصر برای مدرنیزاسیون آن کشور است. منطقه دولتی پایتخت جدید با ردیفی از ساختمان‌ها که تداعی‌کننده معماری مصر باستان است به یک فضای تجمع بزرگ به نام میدان ملت، یک مسجد غول پیکر و یک کاخ ریاست جمهوری منتهی می‌شود. سیسی گفته: «این چیزی است که باید رویای شما باشد».
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی گفت: تأسیس و تثبیت یک فدراسیون جدید فرایند ساده ای ندارد و اگر مراحل آن با دقت انجام نشود ممکن است دوباره شاهد انتقال مقر فدراسیون به پایتخت باشیم.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.
یک مقام وزارت خارجه روسیه تاکید کرده که مسکو موضوع جابجایی احتمالی مقر سازمان ملل از نیویورک را با جدیت پیگیری می‌کند.
اعضاء شورای سیاست‌گذاری، شیوه رئیس‌جمهور در پاسخگویی به مشکلات و انداختن تقصیرها به گردن دولت‌های قبلی را در تناقض با سخنان و مشی پیشین ایشان، مبنی بر بی مسوولیتی روسای جمهور گذشته در مقصر دانستن دیگران و تمایز خود با آنها، دانستند. در واقع با گذشت بیش از یک سال از روی کارآمدن دولت جدید، لازم است اعضاء دولت به‌جای فرافکنی، عملکرد خود را تبیین کرده و اقدامات و دستاوردهای خود را با مردم در میان گذاشته و در قبال پذیرش کاستی‌ها نیز صادقانه و با شهامت برخورد کنند.
نشریه «الرایه» قطر مدعی شد مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی به صورت رسمی راهی السیلیه قطر شد.
همه در انتظار رزرو بلیت نوری به مقصد تهران هستند تا این سرمربی به زودی کار خود را به عنوان سرمربی جدید استقلال آغاز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ