این زیردریایی هسته ای آن که به عنوان یک هیولای اقیانوسی و غول تسلیم ناپذیر دریاها توصیف می شود، قادر به تولید امواج رادیواکتیو سونامی به ارتفاع بیش از نیم کیلومتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگترین شرکت کشتی سازی روسیه اعلام کرد این کشور مشغول مجهز کردن زیردریایی های هسته ای  به موشک های فراصوت زیرکون است.
زهره که گرمترین سیاره منظومه شمسی است، محیط مناسبی برای زندگی انسان نیست. اما زونلاین می‌گوید که بر اساس تحقیقات، منطقه‌ای در ۵۰ کیلومتری بالاتر از سطح زهره وجود دارد که انسان‌ها می‌توانند در آن زنده بمانند.
رژه دریایی در سنت‌پترزبورگ به‌مناسبت روز نیروی دریایی روسیه امروز مشارکت ۴۵ کشتی، قایق و زیردریایی و همچنین حدود ۳ هزار نیروی نظامی و با سخنرانی «پوتین» برگزار شد.
تصور کنید که در یک روز طوفانی، در حالیکه امواج وحشی اقیانوس صخره‌ها را زیر ضربات کوبندۀ خودشان گرفته‌اند، شما در کمال آسودگی در حال شنا کردن در ساحل هستید و منظرۀ امواج را تماشا می‌کنید.
آمریکا و کره‌جنوبی رزمایش نظامی مشترکی را با مشارکت زیردریایی اتمی «یواس‌اس آناپولیس» برگزار کردند.
تنها چند روز پس از ورود نخستین زیردریایی هسته‌ای آمریکا به کره جنوبی، دومین زیردریایی هسته‌ای نیز از واشنگتن وارد سئول شد.
برای نخستین بار در چهار دهه گذشته، یک زیردریایی اتمی آمریکا در سواحل کره‌جنوبی پهلوگرفت.
فرمانده ناوگان زیردریایی ارتش روسیه در شهر جنوبی کراسنودار به ضرب گلوله کشته شد.
ارتش کره شمالی با تحریک‌آمیز خواندن تحرکات زیردریایی هسته‌ای آمریکا در اطراف سواحل شبه جزیره کره به واشنگتن هشدار داد که این اقدامات شرایط جنگ هسته‌ای را در وضعیت آستانه‌ای قرار می‌دهد.
جست‌‌وجوی ناامیدانه برای یافتن زیر دریایی ۶.۷ متری تایتان صبح روز پنجشنبه به مرحله بحرانی رسید چراکه تخمین زده می‌شود که ذخیره اکسیژن زیردریایی تقریبا تمام شده باشد باشد یا احتمالا به زودی تمام می‌شود.
رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که امروز جمعه زیردریایی هسته‌ای آمریکا پس از شش سال وارد آبهای این کشور شده است.
منابع خبری در کره‌جنوبی اعلام کردند برای نخستین بار طی ۶ سال اخیر در پی آزمایشات موشکی اخیر کره‌شمالی، یک فروند زیردریایی هسته‌ای آمریکا در سواحل بوسان پهلو گرفته است.
«جوزف دیتوری» (Joseph Dituri) ۵۵ ساله که افسر بازنشسته نیروی دریایی است، به مدت ۹۳ روز در یک غلاف به وسعت ۱۰۰ فوت مربع (۳۰ متر مربع) در اعماق اقیانوس اطلس زندگی کرد تا در مورد چگونگی تأثیر یک محیط پر از فشار بر بدن انسان تحقیق کند.
فرمانده نیروی دریایی گفت: زیردریایی فاتح نیروی دریایی که تولید صد در صد ایرانی است اخیرا با اقتدار تمام زیردریایی اتمی آمریکا را مجبور کرد به سطح آب بیاید و در دید رس نیرو های ایرانی قرار داد.
در تصاویر بخش سونار فعال و غیرفعال زیردریایی(قرمز) مشهود است، همچنین آنتن مخابراتی جمع شونده زیردریایی(آبی) نیز دیده می شود، زمانی که زیردریایی به روی آب می آید این آنتن را باز میکند تا ارتباط و فرامین جدید را از ساحل یا ناو مادر دریافت کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در ناوگان جنوب و شمال بحث الحاق را در دستورکار داریم و به زودی نیز حامل خبرهای خیلی خوبی برای مردم عزیز هستیم که یک دستاورد بی نظیر در طول تاریخ است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره توسعه پهپاد با توان کشف و انهدام زیردریایی در نداجا گفت: برای کشف زیردریایی بوسیله پهپاد از یک نوع سونار به همراه تجهیزات دیگری استفاده می‌کنیم که توسط جوانان این سرزمین طراحی شده‌اند و هم اکنون در نیروی دریایی عملیاتی هستند.
نیروی دریایی ارتش آمریکا امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشور یک فروند زیردریایی حامل موشک هدایت شونده را برای پشتیبانی از ناوگان پنجم ارتش آمریکا مستقر در بحرین، به خاورمیانه اعزام کرد.
بنا به اعلام نیروی دریایی آمریکا، زیردریایی پیشرفته این کشور به منظور شرکت در رزمایش آتی با کره جنوبی وارد آب های این کشور شد.
زیردریایی اکتبر سرخ یک نسخه بزرگ‌تر و روزآمد از کلاس آکولا به طول ۶۰۰ فوت (حدود ۱۸۳ متر) با شش لانچر موشک اضافه نسبت به نسخه‌های قبلی بود. این زیردریایی به سیستم پیشرانه دریایی مگنتوهیدرودینامیک (MHD) نیز مجهز بود که به آن امکان می‌داد بدون شناسایی شدن به عمق آب برود که از لحاظ نظری آن را به سلاحی موثر برای حمله پیشدستانه تبدیل می‌کرد که می‌توانست در یک حمله غافلگیر کننده ایالات متحده را نابود سازد.
این زیردریایی‌ها می‌توانند تا ۱۰ روز کار کنند و حتی می‌توان برای مدت زمان طولانی‌تری نیز از آن‌ها بهره برد. این زیردریایی‌ها می‌توانند تا عمق ۶ هزار متر زیر آب نیز به فعالیت بپردازند.
در زیر تصاویری از توقیف نفتکش خارجی و حلقه‌ی قایق‌ها در اطراف نفتکش توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران را می‌بینید. روز دوشنبه ۹ آبانماه سپاه پاسداران خبر از توقیف یک نفتکش خارجی و کشف ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در خلیج فارس داد.
این زیردریایی هسته ای آن که به عنوان یک هیولای اقیانوسی و غول تسلیم ناپذیر دریاها توصیف می شود، قادر به تولید امواج رادیواکتیو سونامی به ارتفاع بیش از نیم کیلومتر است.
یک شرکت با الهام از سفره ماهی یک زیردریایی هیبریدی ۱۱ نفره ابداع کرده که بال های تاشونده و قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار دارد. این زیردریایی می تواند با سرعت ۵۰ کیلومتر برساعت زیرآب حرکت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ