سپاهان در روزی که بیشتر نتایج دست به دست هم داد تا به کورس قهرمانی برگردد، از فرصت استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشید سمیعی در برابر هواداران و خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه استقلال اظهار نظر عجیبی داشت.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
آلتای اسپور با بازی ۵۵ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود به تساوی مقابل گنچلربیرلیغی رسید.
مام‌میهن در یکی از سخت‌ترین دوران‌هایش قرار گرفته است و اگر در داخل غفلت‌ها ادامه یابد و از عقلای برجامانده کنار نهاده‌شده، کمک گرفته نشود و سیاست همراهی با روسیه در جنگ با اوکراین پیاده شود و از آخرین فرصت‌ها جهت شکل‌گیری یک توافق غفلت شود، تهدیدات جدی‌تر در سال آینده دور از ذهن نخواهد بود. شاید تنها راه پیش رو، سود بردن از فرصت کوتاه باقی‌مانده از دوران مسئولیت رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا برای دستیابی به یک توافق مناسب و تنش‌زدایی در روابط خارجی کشور است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره انتخاب رئیس جمهور جدید و راهکار خروج از بحران این کشور پرداخت.
آلتای اسپور در حضور مدافع ایرانی خود مقابل کچیورنگوچو به تساوی رسید.
زمین‌شناسان می‌گویند، فرونشست‌ها هر سال شرایط بدتری پیدا می‌کنند و خشکسالی و کم‌آبی هم یکی از مهم‌ترین دلایل آن است، اما انگار مسئولان این مخاطره وحشتناکی که می‌تواند ایران را ببلعد جدی نگرفته‌اند. فرونشست، نشست سطح زمین است که به علت‌های متفاوتی در مقیاس بزرگ روی می‌دهد. علل اصلی این رخداد می‌تواند تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی، حرکات تکتونیکی، خروج گدازه، عملیات انسانی همانند معدن‌کاری یا برداشت نفت باشد.
تیم فوتسال واین‌آلبالی اسپانیا بعد از ۶ هفته سرانجام با حضور بازیکن ایرانی خود به پیروزی رسید.
ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال والدپنیاس در جریان تساوی تیمش مقابل رئال بتیس به میدان رفت.
ایفاسرام اردکان موفق شد مقابل حریف سرسخت خود یعنی راه یاب ملل مریوان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: برای اینکه از بحران خارج شویم به پیروزی مقابل سایپا نیاز داشتیم.
تیم سایپا تهران در هفته هشتم لیگ برتر با سرمربی جدید هورسان رامسر را شکست داد.
نیرو‌های سیاسی ریشه‌دار و باسابقه جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب که در این مدت به دلایل مختلف کمتر اظهارنظر کرده بودند، با مشاهده رادیکال شدن دوسویه فضای سیاسی به طرح صریح‌تر مواضع خود پرداخته‌اند.
مدیرعامل جدید باشگاه چوکا تالش امیدوار است تا هر چه سریعتر این تیم را از بحران فعلی خارج کند.
مهرام در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بالاخره طعم شکست را در دیداری نزدیک چشید.
میلاد فراهانی سنگربان هوادار عملکرد خوبی در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی داشت.
هوادار تهران با گل صائب محبی به دومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر دست یافت.
خروج ملوان و هوادار از بحران در انزلی و کرمان
کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که استفاده از سبک و روش روحیه‌بخشی آنتونیو کونته راه خروج این تیم از بحران است.
رئیس جمهور ترکیه امروز در ۷۷مین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد: باید برای خروج از بحران در اوکراین راه منطقی پیدا کنیم.
در شرایطی که چارچوب هماهنگی شیعی در عراق همچنان از محمد شیاع السودانی به عنوان نامزد نخست وزیری حمایت می کند، تلاش ها برای ازسرگیری جلسات پارلمان آغاز شده است.
رجب طیب اردوغان در میانه بحران اقتصادی فراگیر ترکیه، در چند وقت اخیر، سیاست تنش‌زدایی در مناسبات با اسرائیل را در پیش گرفته که نمود بارز آن موافقت با از سرگیر روابط دیپلماتیک و پهلو گرفتن کشتی جنگی متعلق به آنکارا در بندر حیفا بوده است.
رئیس مجلس دومای روسیه اعلام کرد که بحران انرژی که گریبان گیر اروپا شده، نشات گرفته از تحریم های گسترده بروکسل علیه مسکو است.
تیم فوتبال منچستریونایتد با پشت سر گذاشتن رقیب سنتی خود از روند ناکامی خود در فصل جاری خارج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ