نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری هجدهمین جشنواره شهید رجایی
نشست خبری مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با اصحاب رسانه آغاز شد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری درباره دیوار مرزی سیستان توضیح داد.
سخنگوی وزارت خارجه در آغاز نشست خبری خود با خبرنگاران با بالا بردن قرآن، بار دیگر اهانت‌های اخیر صورت گرفته به قرآن کریم را محکوم کرد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: جزایر سه گانه بوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ، جزء لاینفک و ابدی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران هستند و هرگونه ادعا در این باره را دخالت در امور داخلی و قلمرو سرزمینی خود می‌دانیم و چنین ادعا‌هایی را از جانب هر طرفی مطرح شود محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری به رای دادگاه آمریکا برای مسیح علی‌نژاد واکنش نشان داد.
کنعانی گفت وزرای خارجه دو کشور در پایان گفتگوهای رسمی، در اظهاراتی رسانه‌ای به بیان نتایج گفتگوهای خود در خصوص روابط دوجانبه و نیز موضوعات مورد علاقه مشترک پرداختند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم ام صلال حاضر شد.
کنعانی در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: در صورتی که طرف آمریکایی نسبت به این موضوع برخورد واقع‌بینی داشته باشد موضوع تبادل زندانیان به عنوان یک موضوع کاملا انسانی قابل انجام است.
ناصر کنعانی درباره سفر صفری به باکو گفت: این سفر برای شرکت در نشست سران گروه تماس جنبش عدم تعهد با موضوع جهان پس از کرونا انجام شده است. این سفر فرصت خوبی است که دیدار و گفتگو‌های دوجانبه با مقامات عالی جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دو کشور و وضعیت جاری مناسبات فیمابین انجام شود. علاوه بر مشارکت در نشست مزبور صفری سه دیدار مهم داشته است.
نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: تبادل پیام ها و انعکاس دیدگاه به طرق مختلف میان ایران و آمریکا وجود دارد .
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز همراه با یک ماسک شیمیایی در نشست هفتگی خود در جمع خبرنگاران حضور یافت.
کنعانی گفت: نشست‌های بین‌المللی فرصت خوبی است برای نشست‌های سیاسی و مذاکرات حاشیه‌ای بین مقامات کشور‌ها؛ اینکه در حاشیه نشست گفتگو‌هایی در خصوص موضوع هسته‌ای و مذاکرات رفع تحریم‌ها صورت بگیرد من این احتمال را رد نمی‌کنم.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: امروز و چند روز آینده ایران میزبان هیأت اقتصادی و تجاری بزرگی از فدراسیون روسیه خواهد بود.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از احتمال برگزاری نشست درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خبر داد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: روند عضویت ایران در سازمان شانگهای در حال تکمیل شدن است.
ناصر کنعانی در نشست خبری گفت:مطالبات ما از کره جنوبی ادامه دارد. سپرده و دارایی ایران، ارتباطی با برجام و توافق هسته ای ندارد و باید بدون ارتباط زدن به موضوع دیگر پول را ما را برگردانند.
ناصر کنعانی در نشست خبری گفت: روابط ایران و کویت به سطح سفیر ارتقا خواهد یافت و این کشور به زودی سفیر خود را معرفی می‌کند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: مطلع هستید که تیم مذاکره کننده برای رسیدن به توافقی پایدار و خوب شرکت کردند تا تحریم‌های ظالمانه علیه ایران لغو شود.
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه دقایقی پیش آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ