مقصود اسعد سامانی گفت: افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیمایی تایید شده بود اما اعمال نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۴۴۲ هزار و ۶۸۶ دستگاه خودرو تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۳۰ درصدی را نشان می دهد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی انجام عملیات امداد و نجات در ارتفاعات و مناطق جنگلی کشور، از انجام ۸۸ عملیات امدادونجات ساحلی در هفته گذشته خبر داد.
افزایش ۲۵ درصدی قیمت شیر مقابل دامداری‌ها از هر کیلو ۱۲ به ۱۵ هزار تومان موجب شده تا نرخ لبنیات تغییر کند و منجر به افزایش حدود ۳۰ درصدی محصولات لبنی باشیم.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های درسی به صورت میانگین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های درسی به صورت میانگین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه محصولات شب عید در میادین حداقل ۱۰ درصد ارزان‌تر از نرخنامه پیشین خبر داد و گفت: خشکبار ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر ارائه می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال ۳۰ درصد تخریب بیشتر آسفالت داشتیم اما تا پایان تیر سال آینده برای ۱۲ بزرگراه تهران آسفالت ریزی ۳۰۰ هزار تنی انجام خواهد گرفت.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
نرخ سازی صورت گرفته برای دلار بازار آزاد مبنای واقعی نداشته و منابع ارزی کشور  از طریق منابع صادر کنندگان تامین شده و امسال ۳۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
شرکت بورس کالای ایران، اطلاعیه‌ای در خصوص اصلاح دامنه نوسان قیمت گواهی سپرده کالایی سکه ربع بهار آزادی منتشر کرد.
مقصود اسعد سامانی گفت: افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیمایی تایید شده بود اما اعمال نشد.
رصد بازار اقلام اساسی در هفته پایانی دی حکایت از افزایش ۳۱درصدی قیمت قزل آلا نسبت به ابتدای دی دارد. همچنین چسبندگی نرخ برنج با وجود رفع ممنوعیت واردات نشان از ضعف نظارت ها دربازار داخل است.
ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران گفت:ذخایر میادین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. مردم همه مایحتاج شب یلدا را با قیمت و کیفیت مناسب می‌توانند تهیه کنند.
امروز مطالبی همچون خبری خوش برای دارندگان سهام عدالت، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، حمایت طلا از خریداران ماندگار شد، پیش بینی بورس | فردا کدام گروه‌ها رشد خواهند کرد؟، ده خبر برای بورس فردا چهارشنبه ۳۰ آذرماه، خبر‌های مهم برای سهامداران گشان و کگل، تأمین مالی یک استارتاپ صورت می‌گیرد، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
همین یک سال پیش بود که وزیر صمت وعده داده بود که قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما نه تنها وعده آقای وزیر محقق نشد بلکه حالا یک ماهی است که بازار با شتاب زیاد روند صعودی خود را طی می‌کند. به طوری که تنها در فاصله یک روز قیمت‌ها بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع طی یک هفته، این افزایش بین ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان بوده است
وزارت صمت جدیدترین آمار تغییر قیمت ها را منتشر کرد که در آن قیمت ۲۹ کالا، از جمله انواع روغن و برنج بیش از ۱۰۰ درصد، ۲۸ کالا بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد و ۳۰ کالا زیر ۵۰ درصد افزایش یافته است.
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»
به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، آژانس ملی مدیریت انرژی مولداوی اعلام کرد که از ابتدای ماه اکتبر قیمت گاز در این کشور ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت. از ابتدای
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
فرمانده فراجا گفت: از سال ۹۷ که قیمت ها افزایش یافت، آمار سرقت ها نیز ۳۰ درصد بالا رفت، این مهم نشان دهنده این است که مسائل اقتصادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار است .
فرمانده فراجا گفت: از سال ۹۷ که قیمت ها افزایش یافت، آمار سرقت ها نیز ۳۰ درصد بالا رفت، این مهم نشان دهنده این است که مسائل اقتصادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار است .
محققان کشور با استفاده از دانش کدنویسی دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) نرم افزاری طراحی کردند که رسوب آسفالتین در چاه‌های نفت را به خوبی پیش‌بینی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ