محققان در یک شرکت دانش بنیان نوشت افزار نانویی آنتی باکتریال تولید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی ضمن اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد نوشت: نفوذ، کودتا، تحریم اقتصادی، جنگ سخت و نرم، ابزار نظام سلطه برای سرکوب اراده کشورهای مستقل است.
محصولات دانش‌بنیان صنعت نوشت‌افزار در رویداد ایرانپنکس ۱۴۰۲ رونمایی شدند.
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی فرمودند: راه مبارکی است، با قوت ادامه دهید.
متن پاسخ رهبر انقلاب که صبح امروز (پنجشنبه) اول تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با نخستین گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایران (هم‌نوشت) در محل برگزاری این همایش منتشر شد،
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تلاش و همت آنان را مبارک دانسته و خواستار ادامه این مسیر شدند.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی با با محوریت فناوریهای نرم و صنایع خلاق این حوزه و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از امروز آغاز شد.
جمهوری اسلامی نوشت: به هیچ وجه توسل به ابزار نظامی برای وادار ساختن طالبان به تمکین در برابر قانون و تعهداتی که خودشان نیز قبول دارند را جایز نمی‌دانیم و قویاً معتقدیم باید از طریق دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی و دست کشیدن از سیاست مدارا با این گروه، درصدد حل مشکل برآمد.
عباس عبدی نوشت: به دلایل روشن قدرت تبلیغاتی معترضین بیشتر است. به ویژه آنکه ابزار رسمی تبلیغات حکومت یعنی صدا و سیما، بسیار ناکارآمد و فشل است. آن اندازه ناکارآمد است که برای تبلیغ فیلم‌های خودش هم به تابلو‌های سطح شهر پناه برده است! پس مهم‌ترین ابزار برای تبلیغات حکومت علیه معترضین پیشاپیش از دور خارج شده است.
نماینده مجلس نوشت: اینجا جنگل نیست مردم ایران دارای حقوقی شهروندی هستند افسار این وحشی را چه کسی رها کرده؟!
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سران طالبان با صراحت می‌گویند، چون در ۲۰ سال گذشته افغانستان تحت اشغال بوده، قطعاً اشغالگران بر افکار عمومی اثر گذاشته‌اند و لذا شرایط مناسب برای انتخابات وجود ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: افکار نژادپرستانه⁩ در گفتار مدعیان حقوق بشر⁩ موج می‌زند.
سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور گفت: یکی از بانک‌های کشور۱۶۶۰ بسته شامل کوله‌پشتی و نوشت‌افزار مخصوص دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به بهزیستی اهدا کرد.
بسته‌های نوشت‌افزار اهدایی کارکنان بانک رفاه کارگران به کودکان مناطق کم‌برخوردار کشور، به‌منظور توزیع در میان این دانش‌آموزان، تحویل سازمان بهزیستی کشور شد.
کیهان نوشت: آموزشکده توانا که توسط این بازیگر فراری در فضای مجازی تبلیغ می‌شود، به‌طور مستقیم از وزارت خارجه آمریکا بودجه دریافت می‌کند.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شده در خراسان رضوی که بازگشت به تحصیل داشته اند، توزیع شد.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی گفت: ۱۳۲ هزار و ۴۷۶ بسته نوشت‌افزار برای تأمین مایحتاج تحصیلی فرزندان تحت پوشش بهزیستی تهیه و توزیع شد.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام از اهدای ۳۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار خبر داد.
تارنمای هیل با واکاوی اظهارنظرهای این هفته آمریکایی‌ها در مورد تهدید مسکو، نوشت که مقام‌های واشنگتن از تهدید اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه برای استفاده از جنگ افزار هسته‌ای دستپاچه شده‌اند.
مسئول قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت: مرحله اول توزیع نوشت افزار تا پایان مهر اجرایی خواهد شد و در طول سال نیز این توزیع به صورت برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت.
«ایران‌نوشت» نماد مهم استقلال فرهنگی کشور/ باید سهم بازار نوشت‌افزار ایرانی به صد درصد برسد
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: مبالغ جمع‌آوری شده پس از اتمام پویش به تهیه و توزیع ملزومات مورد نیاز برای بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش تخصیص می‌یابد.
با همکاری و مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر احیای زیست‌بوم نوشت‌افزار ایرانی، صادرات این محصولات نیز آغاز شده است.
ترجمه ۲۰۰ زبان مختلف توسط هوش مصنوعی مِتا
عباس عبدی به سخنان اخیر ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد و نوشت: دولت‌ها در ساختار سیاسی جدید باید از دل مردم برآیند پس در جایگاه هدایت مردم نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ