بازیکن استقلال می گوید که مسابقه حساسی در سوپرجام داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا با جام برگردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دادگستری ترکیه امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: سوئد به هیچ خواسته ما برای استرداد تروریست‌ها پاسخ نداده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
نبویشا یوویچ، سرمربی الاهلی در خصوص رتبه نهایی تیمش در لیگ ستارگان صحبت کرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
سرمربی تیم فوتبال جوانان پس از ناکامی تیمش در رسیدن به جام جهانی گفت: بازیکنانم آنچه از آنها خواسته بودم را در زمین پیاده نکردند.
در بین کار‌های روزمره همه ما عادات غلطی وجود دارد که خواسته و یا ناخواسته با انجام آن‌ها باعث نابودی سلامتمان می‌شویم.
سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به شرایط سخت سفر این تیم به اصفهان خواستار همکاری باشگاه ذوب آهن برای تاخیر چند ساعته بازی را دارد.
سرمربی تراکتور گفت که مطابق خواسته ما به چمن آب نداده بودند و اگر از شرایط میزبانی بهره نبریم، بهتر است اینجا بازی نکنیم.
قالیباف گفت: اگر ما اهداف انقلاب را متوازن پیش نبریم و شکلی کاریکاتوری از آن بسازیم خواسته انقلاب و مسیر درست نیست. وقتی بر مردم تاکید داریم حسنش بر این است که اگر اشتباهی کردیم، مردم ناظرند، می‌بینند و به ما تذکر می‌دهند؛ مردم می‌بینند و از ما نقد و انتقاد و اگر لازم شد اعتراض می‌کنند.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که خواسته او از مدیرعامل باشگاه چیست؟ گفت: صحبت‌های داخلی بین من و مدیرعامل و تیم است. خواسته ما فقط بردن است.
تبریز- مربی تیم استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتور، گفت: خواسته هایی که از بازیکنان داشتیم را نتوانستند در زمین پیاده کنند.
عبدالکریمی گفت: متاسفانه قدرت سیاسی، اغلب چهره‌های مقبول را سوزانده و بیشتر واسطه‌ها را حذف کرده است. امروز هم بخشی از جامعه به خصوص نسل‌های جدید، زبان حاکمیت را نمی‌فهمند، حاکمیت هم متاسفانه زبان این نسل‌ها را نمی‌داند. در ایران، نیاز به ترجمانی است تا این شکاف پر شود. ما نیاز به افراد دو زبانه و دوزیست داریم تا هم با منطق نسل‌های جدید آشنا باشند و هم با منطق حکومت.
یکی از مربیان تیم ملی ایران اعلام کرد فدراسیون فوتبال از آنها خواسته به کارشان ادامه بدهند.
عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پیکان ابراز امیدواری کرد بعد از بازی با نفت آبادان کوچک‌ترین نقدی از داوران نبینیم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
پدر مهسا امینی در واکنش به تجمعاتی که این‌روز‌ها به نام مهسا امینی در سطح کشور و استان کردستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تجمعات هیچ ربطی به ما ندارد و نه از طرف ما بوده و نه خودم و نه خانواده‌ام به این کار‌ها راضی نیستیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما از مدیر کل آژانس انتظار نداریم بیاناتی را مطرح کند که خواسته رژیم صهیونیستی است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما از مدیر کل آژانس انتظار نداریم بیاناتی را مطرح کند که خواسته رژیم صهیونیستی است.
خوشحالم که مردم همیشه از ما حمایت می‌کنند. خوشحالی مردم خواسته قلبی همه ما است. امیدوارم مردم مثل همیشه سرباز‌ها و فرزندان خود را دعا کنند تا بازهم باعث ایجاد شور و نشاط و شادی در کشور شوند.
به گفته وحیدی پیش بینی ما برای اربعین امسال پنج میلیون زائر است اما خواسته شده است که داوطلبان در سامانه ثبت نام کنند تا اعداد و برآورد دقیق‌تری پیش بینی شود.
آنها از ما خواسته بودند که پاسپورت بازیکنان‌مان را بفرستیم، اما بعداً به ما اطلاع دادند که نمی‌توانند با ما بازی کنند. آنها این را از طریق ایجنت‌های بازی به ما اطلاع دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ