ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: تیم ایران در مسابقات جهانی و المپیک دست و پا بسته نیست و ساکت ننشسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باوجود تلاش‌های کیانوش رستمی برای تغییر نظر سرمربی تیم ملی وزنه برداری و حضور در مسابقات قهرمانی جهان، با پایان مهلت قانونی‌ این فرصت برای او از دست رفت.
وداع مرادی به وزنه‌برداری تیم ملی، در حالی اعلام شده است که دیگر رقیب سرشناس اما بدخلق او یعنی کیانوش رستمی در رکوردگیری اخیر تیم ملی غیبت کرد و احتمالا المپیک پاریس را از دست داده است.
وزنه‌برداران روسی با وجود داشتن مجوز کمیته بین‌المللی المپیک به مسابقات جهانی کوبا پشت‌پا زدند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تلاش می‌کنیم کاستی‌ها را برطرف کنیم و در قهرمانی جهان و المپیک مدعی خواهیم بود.
عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اعلام کرد که تیم پناهندگان IWF به المپیک پاریس نمی رود.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: قرار بود نام من برای حضور در انتخابات هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا رد شود و نمی دانم چرا انجام نشد.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد، به یک نقره بسنده کند؛ اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته است
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تمام نفرات تیم مردان در قهرمانی جهان شانس مدال دارند و برنامه‌ریزی ما این است هر سه سهمیه مردان تبدیل به مدال المپیک شوند.
وزنه برداران ایران در شرایطی برای کسب سهمیه کامل حضور در المپیک ۲۰۲۲ پاریس تلاش خود را در مسابقات جهانی آغاز خواهند کرد که یکی از امیدهای اصلی کسب سهمیه و مدال طلای این مسابقات غایب است.
کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری سه وزن المپیکی را در اولویت اعزام به مسابقات جهانی کلمبیا قرار داد.
رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری و یکی از قهرمانان اسبق جهان و المپیک معتقد است این ورزش به عنوان یک رشته رکوردی نیاز به اردوهای متعدد و تمرینات بلند مدت دارد.
قهرمان سابق جهان و المپیک گفت: وزنه‌برداری یک رشته رکوردی است و ملی‌پوشان باید ۹ ماه از سال در اردو باشند.
قهرمان سابق جهان و المپیک پس از بازگشت به فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همه باید هم دل باشیم و کمک کنیم تا وزنه‌برداری به موفقیت برسد.
مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: توقع داریم هر چه سریع‌تر با اقدامات و تلاش لازم به شرایط ایده‌آل و سکوهای برتر آسیا و جهان برسیم.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان از حضور ملی پوشان با تیمی کامل در رقابتهای آسیایی و جهانی خبر داد.
«گور میناسیان» مدال آور المپیکی ارمنستان و «لسمن پاردس» وزنه‌بردار کلمبیایی صاحب رکورد جهانی با ملیت بحرینی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.
مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: رقابت‌های جهانی به عنوان نخستین مرحله گزینشی برای المپیک پاریس برای ما بسیار مهم و دارای اهمیت است.
فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار است نسبت به گرفتن تست های دوپینگ خارج از مسابقه قوانین سختگیرانه اعمال کند و سرپیچی از انجام این تست به منزله حذف از المپیک که پاریس خواهد بود.
تاریخ برگزاری رقابت های المپیک پاریس تایید شد و رییس فدراسیون جهانی اعلام کرد که این رشته سهم بسزایی در موفقیت المپیک ۲۰۲۴ خواهد داشت.
تداوم کیفیت قابل قبول هوای تهران
تاماش آیان برای چند دهه مافیای اول وزنه‌برداری جهان بود و نتایج بسیاری از مسابقات را با لابی و رشوه تغییر داد. او در نمونه‌های دوپینگ هم دشت برد و در چینش مدال در المپیک ها دست داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ