تراکتور پس از شش شکست متوالی مقابل پرسپولیس، با تفکرات قربان بردیف به پیروزی دست یافت و اولین باخت شاگردان گل‌محمدی را در فصل جاری رقم زد. ترابی در دقایق پایانی یک پنالتی جنجالی را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سفیدپوشان تهرانی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند از نظر فنی انتظارات علاقمندان را برآورده کنند.
تبریز - کارشناس و مربی فوتبال با اشاره به بازی اول تراکتور مقابل نماینده اصفهان گفت: معتقد هستم با برنامه ریزی می توان شکست مقابل سپاهان را پل موفقیت در مصاف با پرسپولیس دانست.
پرسپولیس ۱۶ فصلی می‌شود که در هفته اول شکست نخورده است.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر مقابل مدعیان قهرمانی نه شکست خورد و نه گلی دریافت کرد.
مربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل پرسپولیس به شدت نسبت به عملکرد کوپال ناظمی معترض شد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
مهدی ترابی در اواخر نیمه اول با یک حرکت تماشایی موفق به زدن گل دوم پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان شد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
تیم فوتبال سپاهان با ترکیبی از بازیکنان کمتر بکار‌گرفته‌شده خود زنیت را در نیمه اول شکست داد.
پرسپولیسی‌ها در بازی حساس خارج از‌ خانه خود مقابل نفت قرار می‌گیرند و محکوم به شکست این تیم هستند.
تیم فوتبال فولاد نیمه اول دیدار برابر پرسپولیس را با پیروزی به پایان برد.
تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین رقابتهای لیگ برتر است در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر تیمی گمنام از دسته اول با مشکل مواجه شد و پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه با پنالتی حریف را شکست داد.
نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ون پارس با شگفتی به پایان رسید و صدرنشین لیگ برتر برابر تیم دسته اول و گمنام با شکست راهی رختکن شد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان می‌گوید اگر بازیکنان این تیم دقت بیشتری داشتند می‌توانستند پرسپولیس را شکست دهند.
پرسپولیس با دو گلی که در نیمه اول از رحمان جعفری مهاجم شمس آذر دریافت کرده، از حریف قزوینی خود شکست خورده راهی رختکن شد.
پنالتی نیمه اول یورگن لوکادیا باعث شد پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و قهرمان ۱۴ دوره لیگ برتر ایران را با تفاضل گل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برساند.
تراکتور بعد از شش شکست متوالی مقابل پرسپولیس، با تفکرات قربان بردیف به پیروزی دست یافت و اولین باخت شاگردان گل‌محمدی را در فصل جاری رقم زد. ترابی در دقایق پایانی یک پنالتی جنجالی را ازدست داد
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!
سپاهان پرستاره با مورایس از همان هفته اول لیگ صدرنشین شد. فولاد و پرسپولیس دو مدعی دیگر قهرمانی فصل، لیگ را با تساوی شروع کردند و گل‌گهر با شکست تراکتور به بزرگان هشدار داد.
پدیده مانسون و بارش‌های شدید موسمی از (۸ مرداد) جنوب کشور بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. در شهرستان باغملک آب وارد برخی منازل روستایی و شهری شده و خسارت زیادی با مزارع کشاورزی وارد شده است. همچنین راه ارتباطی چندین روستا مسدود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ