نمایندگان در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرح استفساریه پرداخت حداقل حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل موافقت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو فوریت تشکیل وزارت بازرگانی ۱۲ اردیبهشت ماه در مجلس به تصویب رسید و با تصویب این لایحه در کمیسیون مربوطه در یکم خردادماه به صحن علنی ارجاع شد اما با گذشت بیش از یک ماه، هنوز این لایحه در دستور کار صحن مجلس قرار نگرفته است.
نمایندگان مجلس کلیات طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را تصویب کردند.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف به صورت یک فوریت با ۱۸۵ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.
دوفوریت کاهش نرخ بهای بلیت مترو در جلسه امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت لایحه مربوط به کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی موافقت کردند.
درخواست جمعی از نمایندگان مبنی بر بررسی طرح اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی به صورت دوفوریتی تصویب شد.
رئیس جمهور در نامه‌‍ ای لایحه «الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» که به پیشنهاد معاونت اقتصادی توسط هیئت وزیران با قید دو فوریت به تصویب رسیده است را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
روز گذشته دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس مطرح و با ۱۴۳ رای به تصویب رسید و برای بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد‌. به نظر می‌‌رسد بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در هفته اول خردادماه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود، ضمن به سرانجام رسیدن طرح شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند. نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند، اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس در واکنش به تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، طرحی دوفوریتی را آماده کردند که با تصویب آن نیروهای مسلح کشورهای عضو اتحادیه اروپا از سوی ایران به عنوان تروریست قلمداد می‌شوند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرح اصلاح قانون حمایت از خانواده را به منظور حل موانع قانونی دریافت وام ازدواج، به تصویب رساندند.
نخستین بار نیست که برای ایجاد مکان‌هایی برای اعتراض در تهران تلاش می‌شود. بعد از اعتراضات سال ۹۶ شورای شهر تهران با دو فوریت شهرداری تهران را ملزم به تعیین مکان‌ها برای اعتراضات مردمی کرد. مصوبه‌ای که با ۱۷ رأی به تصویب رسید.
دولت بعد از گذشت حدود ۷ ماه لایحه افزایش مجدد حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را به مجلس ارائه داد که دوفوریت آن تصویب شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی دو فوریت طرح استفساریه ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص فوق العاده کارکنان در مناطق عملیاتی را تصویب کردند.
مشهد ـ نایب رئیس شورای اسلامی مشهد از تصویب طرح دوفوریتی نامگذاری یکی از معابر شهر مشهد به نام شهید مدافع امنیت، «محمدرسول دوست‌محمدی» خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی دو فوریت الحاق یک تبصره به ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو را به تصویب رساندند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی دو فوریت الحاق یک تبصره به ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو را به تصویب رساندند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرح استفساریه پرداخت حداقل حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل موافقت کردند.
متن کامل طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌ بهای املاک مسکونی که دو فوریت آن اخیرا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان رسیده بود؛ منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ