هافبک مس رفسنجان بعد از گلزنی مقابل نفت آبادان شادی گل جالبی را به نمایش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوسه ماتیاس آلمیدا بر دستان آرائوخو از اتفاقات ناب پلی‌آف چمپیونزلیگ بود.
این بازیگر کالیفرنیایی رژیم غذایی سختی دارد و آن‌طور که خودش در مصاحبه‌ای اعتراف کرده در طول پنج تا ۱۰ سال گذشته حدود ۶۰۰۰ کالری در شش یا هفت وعده غذایی در روز مصرف کرده است.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
یک منبع آگاه در حوزه تامین عنوان کرد که گوشی تاشوی اپل با ظاهری عجیب که از مدت‌ها قبل در دست طراحی و اجراست، بعید است زودتر از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود
این ماهی را blobfish Psychrolutes microporos از خانواده ماهی‌هایی به نام Psychrolutidae نامیدند. با این حال، اصطلاح «ماهی حبابی» گاهی اوقات به طور گسترده‌تر برای توصیف سایر اعضای خانواده Psychrolutidae مانند P. marcidus استفاده می‌شود و حتی در حال حاضر، علیرغم یافتن تعداد زیادی نمونه دیگر در تور‌های ماهی گیری، شکاف‌های زیادی در درک ما از این موجود دریایی مرموز وجود دارد.
بقایای کشف شده در یک تابوت چوبی قرار داده شده بود که بر اثر گذر زمان متلاشی شده و هم اکنون استخوان‌ها در داخل و اطراف عمیق‌ترین گور این مجموعه کشف شده‌اند.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، شاید یکی از عجیب‌ترین و پر فراز و نشیب‌ترین روزها را به عنوان بازیکن در این باشگاه سپری کرده باشد.
بعضی از روزها خاطرات عجیبی را برای هواداران به وجود می اورند، خاطراتی که هم شادی دارد و هم پر از غم است.
موضوع مرگ به خودی خودش مسئله‌ای رازآلود است که از جهات متعددی ذهن انسان‌ها را در سراسر تاریخ به خودش مشغول کرده است. پس شاید عجیب نباشد که در بعضی از نقاط دنیا شاهد رسوماتی شگفت‌انگیز در رابطه با این موضوع باشیم.
شکل بینی بز دمشقی سبب شده که لقب بولداگ دنیای بز‌ها را به این حیوان بدهند. شاید به نظر بسیاری قیافه بز دمشقی عجیب و حتی ترسناک باشد، اما برای بسیاری معنای زیبایی است. یک بز دمشقی سال ۲۰۰۸ در یک رقابت در ریاض عنوان «زیباترین بز» را از آن خود کرد.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
شاید فکر کنید پیکره‌های به جا مانده در شهر پمپئی در واقع بقایای «بدن» قربانیان هستند. اما این درست نیست. این پیکره‌ها حکایت عجیب‌تری دارند.
اتفاقی در برزیل رخ داده که شاید نظیر آن در دنیای ورزش وجود نداشته است.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
علیرضا بیرانوند با اشاره دست در پایان بازی عجیب‌ترین خوشحالی شهرآورد را رقم زد.
علیرضا بیرانوند با اشاره دست در پایان بازی عجیبترین خوشحالی شهرآورد را رقم زد.
احتمالا تصاویری از این خانۀ سنگی و عجیب را قبلا در اینترنت دیده باشید؛ اما شاید بخواهید بدانید که ماجرای ساخته شدن آن چیست، به چه کسی تعلق دارد و کنجکاوی‌برانگیزتر از همه اینکه داخلش چه شکلی است؟
این شاید جالبترین و در عین حال عجیبترین فریم از تمام تقابلهای پرسپولیس و مس کرمان باشد.
ستاره کامرونی بشیکتاش پرده جدیدی از شادی را به نمایش گذاشت.
ضحا خواهر بزرگ‌تر است، پرستیژ و لباس‌پوشیدنش شبیه به یک سرآشپز واقعی است. می‌گوید: «شاید من اولین زنی باشم که پشت منقل می‌ایستد و جگر و جوجه‌کباب می‌دهد دست مشتری. من به پختن کباب آن هم بر روی آتش و زغال از بچگی علاقه داشتم، برای همین هم فر گازی را برای مغازه انتخاب نکردم».
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
همه منتظر شروع بازی هستند تا ببینند یحیی گل‌محمدی چه چینشی را برای دیدار با استقلال در نظر گرفته است.
سرمربی تاتنهام در واکنش به تصمیم عجیب داور هلندی به شدت از کوره در رفت و جریمه او کارت قرمز بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ