هوادار و سپاهان در چارچوب هفته هفتم برای پایان دادن به روند نبردن‌هایشان مقابل هم قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی می‌گوید: «ویژگی منحصربه‌فرد چنار این است که به دلایل مختلفی مثل قطع شدن تنه اصلی، شاخه‌هایی از آن جوانه می‌زند که در نهایت منجر به روییدن تنه‌های جدید می‌شود. در تهران علاوه بر ۱۳ چنار محله اوین، چنار‌های دیگری هم وجود دارد که تنه‌های فراوان دارند. به این چنار‌ها «چهل چنار» می‌گویند. اصطلاحی که به تنه‌های فراوان این درخت اشاره دارد. چنار هفت شاخه سوهانک نیز از این دست چنارهاست.»
بنا به اعلام منابع آگاه، آمریکا قصد دارد تا ماه سپتامبر تانک‌های جدیدی را در اختیار ارتش اوکراین قرار دهد.
وزیر دفاع آلمان از ارسال دوباره تانک‌های لئوپارد به اوکراین خبر داد.
نیویورک‌تایمز نوشته که ارتش اوکراین دست کم ۱۷ دستگاه از زره‌پوش‌های «بردلی» دریافتی از آمریکا را از دست داده است.
مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت: احداث تونل‌های فاز نخست پروژه خط ۱۰ مترو تهران بزودی وارد مرحله عملیاتی می‌شود.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور به زودی محموله تسلیحاتی جدیدی را از آمریکا خریداری می‌کند.
یکی از این تنه‌های خشک در باغ فردوس، چنار ۳۵۰ ساله به گفته اهالی است که با قطر ۳ متر پس از گذراندن دوران سرسبزی و شادابی خشک و تا یک ارتفاعی باقی مانده و حذف نشده که توسط هنرمند چوب تراش به نام استاد عالی، با استفاده از ابزار لازم در همانجا بدون جابه جایی به شکل مولانا طراحی و تراشیده شده است تا به صورت جلوه‌ای بصری برای شهر درآید.
تعداد و مدل دقیق این تانک‌های پل گذار ارسال شده به اوکراین هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم که این تانک‌های ارسالی از نوع تانک‌های M60 یا نوعی از تانک‌های M60 Patton هستند.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
دولت شولتز تانک‌های جنگی آلمانی را به‌عنوان بخشی از تسلیحات بسیار پیشرفته‌ای که ارتش این کشور در اختیار دارد، به اوکراین می‌فرستد.
جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ۲۶ دی‌ماه با صدور بیانیه‌ای ضمن نقد مواضع اخیر مولوی عبدالحمید خواستار حضور وی درجلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان شدند.
مقامات آمریکایی روز سه‌‌‌شنبه گفتند که دولت بایدن با حرکت مخالف در جهت مقاومت دیرینه‌‌‌اش، قصد دارد تانک‌های ام-۱ آبرامز را به اوکراین بفرستد که گام بزرگی در تسلیح کی‌‌‌یف در تلاش‌‌‌هایش برای پس گرفتن قلمروهای از دست‌رفته‌‌‌اش است.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید ارسال تانک‌های آمریکایی به اوکراین اقدامی تحریک‌آمیز علیه مسکو است و مقامات کاخ سفید نمی‌توانند آن را با استدلالِ «اقدامی دفاعی» توجیه کنند.
تصاویر منتشرنشده در رسانه‌ها و فضای مجازی نشان می‌دهد دولت برزیل برای مقابله با معترضان و آشوب‌گران، تانک‌های ارتش را روانه خیابان‌ها کرده است.
تسمه‌های صنعتی قدرت را از یک قسمت دستگاه به قسمت دیگر منتقل می کنند. این تجهیزات توسط یک شرکت دانش‌بنیان، بومی‌سازی شده‌اند.
شبکه‌های اجتماعی، یکی از حوزه‌های بازاریابی دیجیتال هستند که همواره دستخوش تحولات بوده و پیش‌بینی می‌کنیم که در سال ۲۰۲۳ نیز، تغییرات چشمگیری را تجربه کنند. برند‌ها باید با این تحولات همگام شوند تا بتوانند حضوری فعال در این شبکه‌ها داشته و از پلتفرم‌ها به شکلی موثر استفاده کنند.
تانک‌های گپارد از مجموعه تسلیحاتی است که قرار بود اسقاط شود، اما حالا در کارخانه تسلیحاتی مونیخ در حال تعمیرات است تا بهار آینده به اوکراین ارسال شود.
مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تشکلهای مردمی و سمن های جوانان به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در جهاد تبیین و روشنگری دارند.
سپاهان درحالی که خیلی زود غافلگیر شده بود دو گل زد و برنده به رختکن رفت.
هوادار و سپاهان در چارچوب هفته هفتم برای پایان دادن به روند نبردن‌هایشان مقابل هم قرار گرفته‌اند.
هوادار و سپاهان در چارچوب هفته هفتم برای پایان دادن به روند نبردن‌هایشان مقابل هم قرار گرفته‌اند.
هوادار و سپاهان در چارچوب هفته هفتم برای پایان دادن به روند نبردن‌هایشان مقابل هم قرار گرفته‌اند.
پیش از این نیز گمانه زنی رسانه‌ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، اما در تازه‌ترین خبر، عضویت رسمی شهریاری در فیفا اتفاق جالب توجه‌های را رقم زده است.
قدس- وزیر نیرو گفت: تنش‌های آبی در قدس و شهریار کاهش می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ