قلعه‌نویی به مانند همه بازی‌های قبلی‌اش برابر استقلال با یک پنالتی مسابقه را با حداقل اختلاف واگذار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نوع بندپای باستانی که ۲۵۰ میلیون سال قبل منقرض شده است، چشم‌هایی عجیب داشته که درک ساختار و کارکرد آن‌ها هنوز برای دانشمندان یک معمای حل نشده است.
ناحیه‌ی چشم پوست نازکی دارد، به همین دلیل اولین چین و چروک‌ها در این قسمت ظاهر می‌شوند. ما بیشتر اوقات ندانسته بر روی این چین و چروک‌ها تأکید می‌کنیم و در نتیجه باعث می‌شویم پیرتر از سن واقعی مان به نظر برسیم. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد خط چشم سیاه و ضخیمی می‌کشید و باعث می‌شوید چشم‌ها کوچک و بی روح به نظر برسند.
بازیکنان و اعضای تیم لیورپول از جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو پس از بازی با ساوتهمپتون قدردانی کردند.
آژانس فضایی اروپا توضیح داد: پژوهش‌های انجام‌شده هنگام استراحت کردن روی تختخواب، راهی را برای آزمایش کردن اقداماتی ارائه می‌دهند که برای مقابله با برخی از جنبه‌های منفی زندگی در فضا انجام می‌شوند. در طول ماموریت‌های فضایی، بدن فضانوردان به دلیل کمبود جاذبه، تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. همه اندام‌ها از چشم‌ها گرفته تا قلب تحت تأثیر قرار می‌گیرند و عضلات و استخوان‌ها تحلیل رفتن را آغاز می‌کنند.
ماهی مرکب چشم چپ «cockeye» در عمقی از آب زندگی می‌کند که منطقه مرزی نامیده می‌شود. این موجود بین دو جهان شناور است و برای زندگی در هر دو جهان سازگار شده است.
«الهه کریمی» دانش‌آموز کلاس هشتم مدرسه ملاصدرا که دو بار دچار مسمومیت شده، گفت: بار اولی که دچار مسمومیت شدم ۱۱ روز پیش بود؛ در راهرو بوی تخم‌مرغ گندیده و عطر تند می‌آمد؛ وقتی وارد کلاس شدم چشم‌هایم قرمز شد. ابتدا فکر کردم تلقین می‌کنم، اما به مرور حالت تهوع به من دست داد. معلمم بعد از اینکه دید رنگ صورتم پریده است اجازه داد به بیرون از کلاس بروم. کمی صبر کردم، بعد کف بالا آوردم که کاملا غیرطبیعی بود.
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران، سرانجام در هفته نوزدهم، اولین گل خود را به ثمر رساند.
گوجی بری حاوی آنتی اکسیدان‌های تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. آنتی اکسیدان‌ها به دلیل ویژگی‌هایی نظیر تقویت دستگاه ایمنی و توانایی خود در مبارزه با رادیکال‌های آزاد آسیب رسان و ایجاد کننده التهاب شناخته شده اند.
محققان اخیرا با استفاده از تکنولوژی دیجیتالی، چهره جمجمه‌ای ۹ هزار ساله را بازسازی کردند که در نزدیکی شهر باستانی جریکو، با صدف‌هایی فرو رفته در جای چشم‌هایش پیدا شد.
افرادی که دچار پدیده عصبی آفانتازیا هستند، نمی‌توانند تصاویر را در ذهن خود تجسم کنند. اما این وضعیت نوعی اختلال روانی محسوب نمی‌شود. چشم ذهن آن‌ها خالی است.
اریک بایناما در مصاف با صنعت نفت آبادان که یک بازی سخت برای گل‌گهر بود، توانست با شوت از راه دور خود نتیجه را تغییر دهد.
امیلیانو مارتینز در انجام کارهای عجیب و غریب هر روز رکوردهای خودش را جابجا می‌کند.
انگلیسی‌ها از اخراج نشدن تئو هرناندز بعد از خطای منجر به پنالتی روی میسون مونت عصبانی هستند.
اسلولوریس جمع اضداد است. این موجود با اینکه زیباست و چشمانی درشت دارد، اما بسیار سمی و بداخلاق بوده و موجودی است بالقوه کشنده. تنها نخستی سان (یکی از راسته‌های پستانداران) سمی جهان؛ این موجود که بدنش از خز پوشیده شده و در شب حرکت می‌کند، در جنگل‌های بارانی جنوب و جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کند.
سرمربی تیم ملی مراکش از روی یک صفحه مانیتور غول پیکر، دستورات تاکتیکی را به شاگردانش منتقل کرد.
حمید استیلی از رفتار فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ و پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به او انتقاد کرد.
پیروزی سه گله و عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.
یک وکیل دادگستری درباره تجربه خود از شهادت دروغین در یک پرونده کیفری گفت: طرف مقابل در دادگاه ۲ شاهد برای اثبات ادعای خود آورد و با چشم‌های خودم دیدم که از جیبش چند سکه طلا در آورد و در مشت شاهدان گذاشت؛ اینکه آن‌ها شاهد حرفه‌ای بودند یا دوستان وی نمی‌دانم، اما شهادت دروغ دادند و هرچند رأی نهایی علیه آن‌ها صادر شد، اما به هر حال شهادت‌های دروغین روند دادرسی را تحت تاثیر قرار داد.
در نیمه دوم قرن بیستم، برخی از کارشناسان این فرضیه را مطرح کردند که این حرکات چشم ممکن است به دلیل دنبال‌کردن صحنه‌هایی در دنیای رویا باشد، اما راه‌های کمی برای آزمایش این فرضیه وجود داشت و آزمایش‌هایی که می‌شد انجام داد، نتایج متناقضی را به همراه داشت.
توماس توخل، سرمربی چلسی بعد از شکست تیمش مقابل لیدز بر خلاف بازی قبلی با تاتنهام، با سرمربی حریف سرد و بی‌اعتنا دست داد و از مقابل او گذشت.
توماس توخل، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل لیدز بر خلاف بازی قبلی با تاتنهام با سرمربی حریف سرد و بی‌اعتنا دست داد و از مقابل او گذشت.
مرد بی رحم همچنان در حالی که گلوله در سلاح گیر کرده بود باز هم آن را مسلح کرد و مقابل چشمان وحشت زده کودکان، قفسه سینه زن جوان را هدف گرفت و دو گلوله دیگر به پیکر زن جوان شلیک کرد.
تصویری از فرانکی دی‌یونگ در شب دیدار بارسا مقابل پوماس در جام خوان گامپر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ