نماینده رشت در مجلس گفت: حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و سایر نهاده‌های آموزشی باید پاسخگو باشند، زیرا این آشوب‌ها نشانه نتیجه عملکرد غلط فرهنگی و تربیتی مجموعه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید جلسه‌ای غیرعلنی درباره موضوع بنزین برگزار و در این زمینه شفاف‌سازی کند.
رشت - نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از بهسازی ۶۰ درصدی دفن‌گاه زباله سراوان خبر داد و گفت: گوهررود و زرجوب جزو آلوده‌ترین رودخانه‌های جهان هستند.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اخیراً واردکنندگان برنج خارجی به معاون اول رئیس جمهور برای واردات یک میلیون تن برنج نامه زده‌اند که مخبر هم با آن موافقت کرده است.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم مدیریت و ساماندهی بازار برنج گفت: افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.
چرا برخی با تنگ‌نظری دایره امر به معروف و نهی از منکر را تنها مساوی با امر به حجاب و نهی از بی‌حجابی می‌دانند؟ چرا نمی‌فهمیم بابت چه چیزی همه واجبات در برابر امر به معروف و نهی از منکر همچون قطره آبی در مقابل دریای پهناور است؟ چرا سختی و ظرافت این مهمترین واجب را درک نمی‌کنیم؟ چرا زبان این نسل را نمی‌فهمیم و ازقضا گمان می‌کنیم با این اعلام برائت‌ها و بیزاری‌جستن‌ها بهترین کار را انجام می‌دهیم؟ باور کنید که اینگونه عمل کردن در قبال خطاها، خود بزرگترین خطاست.
آیت‌الله فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک ایثار در رشت گفت: از تمام دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.
رشت - نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد، گفت: اجرای ناقص و مساله‌دار طرح رتبه‌بندی معلمان چالش جدی آموزش و پرورش است.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس از قرارگیری ۱۷ پروژه مهم و استراتژیک گیلان در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: متولیان دستگاه‌ها و نهادها در جذب اعتبارات تعجیل کنند.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به وجود نقدینگی بالا در دست مردم گفت: این نقدینگی باید به سمت تولید و اجرای پروژه ها هدایت شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت که وظیفه دولت حراست و اجرای قانون اساسی و احکام شریعت در حوزه عفاف و حجاب است.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: وحدت و هم آوایی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زبانزد عام و خاص است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر لزوم تسریع در بهره برداری از راه آهن رشت - انزلی و رشت - آستارا، عنوان کرد: حضور دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در گیلان می‌تواند زمینه ساز تکمیل هرچه سریع‌تر کریدور شمال به جنوب و در نتیجه شکوفایی اقتصاد گیلان و ایران باشد.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه گیلان حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می‌کند، افزود: با توجه به تدابیر رهبری، مصالح کشور و گیلان حوزه کشاورزی باید در اولویت توسعه قرار گیرد.
باشگاه سپیدرود رشت نسبت به صحبت های نماینده تام الاختیار یکی از خریداران این تیم قدیمی واکنش نشان داد.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی آب بهای کشاورزی در سال ۱۴۰۱ گفت: این اقدام آب منطقه‌ای غیرقانونی است و باید اصلاح شود.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه کشاورزان گیلان با شیوه مکانیزاسیون غریبه هستند، گفت: مدیریت مصرف آب باید به یک دغدغه عمومی تبدیل شود.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر ضرورت تسریع در پروژه‌های آب و فاضلاب گیلان گفت: استانداردهای حوزه آب و فاضلاب استان از میانگین کشوری عقب تر است.
رشت- نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه واردات برنج در زمان برداشت محصول به کشاورزان ضرر می زند، گفت: دوباره باید این موضوع را مدیریت کند.
رشت- نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه راه آهن رشت- آستارا گفت: طرف‌های خارجی برای سرمایه گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.
رشت- نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه معلمان نباید به دلایل مادی و کم بودن حقوق احساس زیان داشته باشند، گفت: به حقوق فرهنگیان رسیدگی شود.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: باید وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی زودتر به مجلس معرفی می‌شد تا ما جلسه رأی اعتماد را برگزار می‌کردیم.
واکنش نماینده رشت به فیلم برخورد ماموران با یک زن در رشت: از نیروی انتظامی پیگیر شدم، آن خانم به ماموران متعرض شده بود/ کسی خانم را پرت نکرد، او از شیشه ماشین آویزان شده بود/ در شمال تهران برخی از مردم پوششی دارند که در بعضی از خیابان‌های اروپایی هم چنین چیزی را نمی‌بینیم
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار نیروی قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار پرسنل قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ