رشت- نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه راه آهن رشت- آستارا گفت: طرف‌های خارجی برای سرمایه گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک باشگاه تراکتور تبریز آمادگی کامل باشگاه برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی اسپانیایی تیم را اعلام کرده است.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به میزبانی مجدد ایران از رقابت‌های فیوچرز گفت: در کمتر از 3 ماه موفق شدیم میزبانی مسابقات را به نام ایران ثبت کنیم که فرصت خوبی برای رشد و ارتقای تنیسورهای کشورمان محسوب می‌شود.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به میزبانی مجدد ایران از رقابت‌های فیوچرز گفت: در کمتر از 3 ماه موفق شدیم میزبانی مسابقات را به نام ایران ثبت کنیم که فرصت خوبی برای رشد و ارتقای تنیسورهای کشورمان محسوب می‌شود.
وزیر خارجه چین اعلام کرد این کشور برای کمک به حل بحران افغانستان و بازسازی این کشور آمادگی دارد.
وزیر خارجه چین می‌گوید پکن آمادگی دارد برای آغاز گفت‌وگوهای صلح بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگران فلسطین میانجی‌گری کند.
دبیر کل سازمان ملل برای دیدار با وزیر خارجه روسیه در ماه آوریل اعلام آمادگی کرد.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
رئیسی رئیس‌جمهور در جمع سفرای خارجی گفت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود را جهت نهایی‌کردن مذاکرات هسته‌ای اعلام کرده و حسن نیت خود را هم نشان داده است.
وزیر مشاور در امور خارجه هند با حضور در سفارت سوریه در  دهلی نو امروز اعلام کرد: هند آماده کمک به زلزله زدگان و ارسال کمک های بشردوستانه به سوریه است.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون از اعلام آمادگی 32 کشور خارجی در مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر خبر داد.
حسینی گفت: موضوع اصلی گفتگو‌ با وزیر امور خارجه عربستان مذاکرات دو کشور بود که با وساطت عراق آغاز شده است، آن‌ها آمادگی خود را برای از سرگیری مذاکرات اعلام کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان آمادگی ایران را برای برگزاری نشست مشترک تجار و بازرگانان ایران و امارات اعلام آمادگی کرد.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که «سیگنال‌هایی» از رهبران کشور‌های خارجی در خصوص آمادگی روسیه برای انجام مذاکرات صلح دریافت کرده است. وی افزود که می‌خواهد مذاکرات به صورت علنی و نه «پشت صحنه» انجام شود.
وزیر امور خارجه اوکراین آمادگی اش را برای دیدار و گفتگو با همتای روس خود اعلام کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد اگر غرب منافع و مسائل امنیتی این کشور را در نظر داشته باشد، مسکو آمادگی گفت‌وگو را دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکایی‌ها بارها از کانال‌های مختلف پیام داده‌ و برای بازگشت به توافق اعلام آمادگی کرده‌اند.
رئیس دستگاه سیاست خارجی آمادگی بخش خصوصی ایران را برای اجرای پروژه‌های فنی و مهندسی و حضور هرچه بیشتر تجار و بازرگانان ایرانی از جمله شرکت‌های دانش بنیان در این کشور اعلام کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه از پیشنهاد دیدار وزرای خارجه سوریه و ترکیه استقبال و بر آمادگی کشورش برای میزبانی این دیدار تأکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه بر لزوم رعایت تمامیت ارضی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان تصریح و آمادگی کشورمان برای هرگونه مساعدت به حل و فصل اختلافات بین دو کشور همسایه را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا باز هم تلاش کرد که توپ را به زمین تهران بیندازد و مدعی شد که به محض اعلام پایبندی ایران به برجام، واشنگتن به توافق بازخواهد گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ