هافبک آلومینیوم تاکید کرد که نیاز به برد، استرس بازیکنان را در بازی با ملوان بالا برده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید گونسالو مونتیل نمی‌دانست اما وقتی که برای آخرین ضربه پنالتی فینال جام جهانی 2022 قدم برداشت، او برای تکمیل میراث یک ستاره تلاش می‌کرد.
هافبک باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش امسال روزهای بهتری را سپری می کند؛ او امیدوار است بتواند به پیراهن تیم ملی برسد.
لئو بونوچی که از یوونتوس کنار گذاشته شده، روزها و ساعاتی سرنوشت‌ساز را پیش رو دارد و باید بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد.
این وقت خوبی برای رفتن نبود و ساپینتو شاید می توانست روزهای بهتری را در استقلال تجربه کند.
به گزارش سازمان هواشناسی؛ در روز های آینده در برخی از مناطق شمال، شمال غرب و مرکزی کشور انتظار بارش باران‌های بهاری را خواهیم داشت.
سرمربی هوادار می گوید خوشحال است که خیال نساجی بابت بقا راحت شده و هواداران این تیم نیز قدرشناس هستند.
سایپا مصاف با آرمان گهر در هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت تا شرایطش برای صعود به لیگ برتر سخت شود.
جنجال‌های داوری، مربیان شاکی، گل‌های تعیین کننده و ستاره‌های سرنوشت‌ساز در ...
هافبک فولاد خوزستان معتقد است تیمش با علیرضا منصوریان روزهای بهتری را هم تجربه می‌کند‌.
سون هیونگ مین، ستاره تیم ملی کره جنوبی، معتقد است این تیم می‌تواند در ادامه روزهای بهتری را با یورگن کلینزمن تجربه کند.
رییس جمهور پیشین کشورمان هشدار داد: در این زمانه که از درون و بیرون از هر سو «ز منجنیق فلک سنگ فتنه می بارد» شاهد حوادث هولناکی هستیم که اگر با آن برخورد ریشه ای نشود باید انتظار روزهای بدتری را داشته باشیم.
امروز بر خلاف روزهای قبل شاخص هم وزن نسبت به شاخص کل وضعیت بهتری دارد.
رضایی گفت: غلات پایه و اساس کالری دریافتی روزانه ما را تشکیل می‌دهند، متأسفانه برنج و گندم در ایران، قوت غالب محسوب می‌شود، در صورتی که مصرف سیب زمینی و جو انتخاب بهتری نسبت به گندم و برنج است.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، از شرایط و عملکردش در زمین بازی بسیار راضی است.
درحالیکه شایعات درباره انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان به اوج رسیده او با انتشار یک استوری اینستاگرامی کوچکترین اشاره‌ای به این موضوع نکرد.
مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد و به همراه گولسیانی رهبر بهترین خط دفاعی لیگ برتر است.
معامله‌گر کسی است که بتواند در روزهای ریزشی بازار هم در سهم‌هایی در سود باشد این چند عنوان زیر به شما کمک می‌کند معاملاتی بهتری داشته باشید.
آبادان – تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با آمدن فیروز کریمی هم روزهای بهتری را در لیگ برتر تجربه نکرد بلکه شرایط این تیم هم بدتر از قبل شد.
گل تماشایی میگل آلمیرون، ستاره نیوکسل، در جریان پیروزی 4-1 این تیم مقابل فولام با تحسین‌های زیادی مواجه شده و از نامزدهای بهترین گل ماه لیگ برتر به حساب می‌آید.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی شنبه این هفته با راهیابی ۱۷ تکواندوکار به اردوی تیم ملی برگزار شد که نکته مهم آن توجه به نوجوانان با آتیه و درخشش آنها بود.
سیامک نعمتی در چهار هفته ابتدایی لیگ فرصت چندانی برای بازی نداشته است.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور روز به روز بهتر می شود و روزهای خوبی در انتظار تیم است.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور روز به روز بهتر می شود و روزهای خوبی در انتظار تیم است.
ماتیس دی‌لیخت معتقد است که در بایرن مونیخ روزهای بهتری نسبت به یوونتوس خواهد داشت. او به انتقادات اخیر لئوناردو بونوچی نیز پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ